Voor de echte Coke kenners!!!

Tripper

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:

pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!

KoxBox

Badass junkie
Tripper zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!

12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik! :rock:

Tripper

Wijs gebruiker
ik doe mijn best zei:
ik heb zelf in het verleden coke meegenomen uit suriname,..zgn-vingers,was volgens de jellinek 85%-puur,..ik had ongeveer 150-gr meegenomen,het was heel goed te roken,na dat het uitgekookt was.

ps-ik had je vader kunnen zijn,.maar gelukkig niet,want dan had jij hier niet op dit forum rondgehangen,maar had jij je tijd beter besteed,..studeren bv[/quote]

Ik hoop dat jij geen vader bent, want Coke meenemen, uitkoken en roken is iet voor vaders! :wave:

Tripper

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Tripper zei:
Angramar Temenos zei:

12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik! :rock:

Zei ik 12 strepen, ow dat was een vergissing. Ik bedoel 12 km jah! Wie is hier nou de n00b?

Drientje

DF-koning
ik doe mijn best zei:
Angramar Temenos zei:

ja,meisje,..tuurlijk!!als jij je nu zou verdiepen in een onderwerp,ipv-lsd-meisje te zijn,..ps-ik had je vader kunnen zijn,.maar gelukkig niet,want dan had jij hier niet op dit forum rondgehangen,maar had jij je tijd beter besteed,..studeren bv,..liefs van f.
Angramar een lsd meisje? Hahaahahhahahahhahhaha. :')

Vigilante

Wijs gebruiker
Voor de echte coke kenners dan maar:

Ik haal tegenwoordig dit spul :hearteyes:

Vigilante

Wijs gebruiker
Niks mis mee nee, moet het nog een keertje laten testen.

Iemand een idee waar het gratis is? Bij de meeste kost t geld toch? :P

*Edit: gratis testservice gevonden

bouri

Newbie
moet zeggen dat ik toch ook wel jaloers ben 88% wauw
levert die in belgie ook (grapje)

dat is zeker niet slecht en de prijs nog evenmin
het is een kwesti van smaak en gewoonte je vrienden zijn goedkope rommel gewoon en jij vind de hoge kwaliteit dan weer beter
ik zou persoonlijk zelf voor de hoge kwaliteit gaan

groetjes

Wout82

Newbie
aXXis zei:
Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen.

35 Euro? Dat zou ik ook wel willen. Was bij ons altijd 50 en sinds een jaar ofzo 60.

S0s_90

Bewuste gebruiker
ik doe mijn best zei:
Tripper zei:
ik doe mijn best zei:
ik heb zelf in het verleden coke meegenomen uit suriname,..zgn-vingers,was volgens de jellinek 85%-puur,..ik had ongeveer 150-gr meegenomen,het was heel goed te roken,na dat het uitgekookt was.

ps-ik had je vader kunnen zijn,.maar gelukkig niet,want dan had jij hier niet op dit forum rondgehangen,maar had jij je tijd beter besteed,..studeren bv

Ik hoop dat jij geen vader bent, want Coke meenemen, uitkoken en roken is iet voor vaders! :wave:

jawel,ik ben wel vader van 2-lieve kids,maar dit was eerder,..das war ein mal,..voor ik papa werd[/quote]

Dan is het hypocriet om te zeggen dat je eigen kinderen niet op dit forum mogen en het zelf wel doen... en ik neem aan dat je als vader je tijd ook beter kan besteden ipv op het df forum rond te hangen.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
ik doe mijn best zei:

ps-ik had je vader kunnen zijn,.maar gelukkig niet,want dan had jij hier niet op dit forum rondgehangen,maar had jij je tijd beter besteed,..studeren bv

Dan is het hypocriet om te zeggen dat je eigen kinderen niet op dit forum mogen en het zelf wel doen... en ik neem aan dat je als vader je tijd ook beter kan besteden ipv op het df forum rond te hangen.

Mike

Bewuste gebruiker
S0s_90 zei:
Tripper zei:
ik doe mijn best zei:

Geloof me, opvoeden is hypocriet. En waarom mogen vaders geen drugs gebruiken?

S0s_90

Bewuste gebruiker
Mike zei:
S0s_90 zei:
Tripper zei:

Geloof me, opvoeden is hypocriet. En waarom mogen vaders geen drugs gebruiken?

Het is niet het beste voorbeeld wat je kan zijn voor je kind en dan heb je nog de vooroordelen die mensen meteen over je hebben als je zegt dat je drugs gebruikt, en al helemaal als je kinderen hebt en drugs gebruikt. Ik zeg niet dat je het als vader helemaal niet mag gebruiken, maar dit zou ik wel verzwijgen voor je kind anders is het vanuit mijn oogpunt vanzelfsprekend dat hij dit ook mag. En dat je als vader verantwoord met drugs om kan gaan wil niet zeggen dat je kind dat dan ook kan. Zelfs met de beste voorlichting kan het fout gaan... :wave:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
hoi,jullie hebben allebei gekijk,..mike en SOs-90,.ik bedoelde alleen maar,dat ik me dochter van 21-jaar liever zie school zie zitten,wat ze ook nog doet,..dan alleen maar hier rond te hangen.Nu doet ze allebei hoor!!,.hier af en toe rond hangen,en nog leren.Wat ik doe,is ergens niet zo belangrijk meer,..had ik het anders moeten aanpakken destijds.Daar verander ik zelf niks meer aan.Maar voor me dochter is die kans er wel,..en die pakt ze met beide handen aan,..

beste gebruikers

even een vraag aan de kenners van coke gebruikers,
hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten
weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten

nederjunk

Experimenterende gebruiker
blu zei:
Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij :)

Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje?
net of het goed is om meel te snuiven lol :) kun je beter wat minder pakken denk ik bovendien 88 procent is gemiddeld bij een goede dealer voor puur moet je echt even uitkoken :grin:

nederjunk

lekkerrland zei:
beste gebruikers

even een vraag aan de kenners van coke gebruikers,
hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten
weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten

slaapmedicatie helpt heft de coke op :P

Hallo,

Simpele reactie.
Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel?

Nou?

Dan heb je geen coke.

Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg.
Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten.

De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT.
De huidige markt is vervuild en duur.

Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West)
Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker
Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad.
Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!!
Tip niet kopen bij Marocs!

Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN.
Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak)

Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!
In de basis is het gewoon een fucking plantje

Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers
Check zelf en trek zelf je oordeel

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html

Peace en gezonheid aan jullie allen!

W.F.L.

Badass junkie
labuser2010 zei:

Ik heb nog nooit 89% gesnoven (“zuiver”) maar het hoeft niet per se. Daarna misschien wel ja.

labuser2010 zei:
Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten.

Liefdevolle.. Wat.. 30 minuten.. Wat?

labuser2010 zei:

Ik kan er ook niet aan doen dat het er zo uit ziet. :sunglasses:

labuser2010 zei:

Coke met een hoog % is duur. Niet vervuild. Vervuilde troep is alsnog duur. :grin:

labuser2010 zei:
Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West)

Dat is nog goedkoop voor een hele gram. :confused:

labuser2010 zei:

Dat is toch persoonlijk en dat hangt er dan nog vanaf hoeveel je neemt en of je het combineert en dergelijke. Als (base)coke je ding niet is mag het dan nog hoog zijn van % dan vind je het nog steeds niks.

labuser2010 zei:
Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN.

Volgens mij weten die dealers dat ook wel.

labuser2010 zei:
Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof

No comment.

labuser2010 zei:
al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!

Deels.

labuser2010 zei:

Gewoon een fucking plantje? Hoor jezelf eens bezig man. En dat het natuurlijk is heeft er geen fuck mee te maken, dat is gewoon BULLSHIT.

abuser2010 zei:
Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers

Ja bedankt, maar je hebt geen linkjes nodig om te weten dat coke slechter voor je is dan eten. Of wou je niet meer eten?

labuser2010 zei:

Want coke is zo gezond voor je wou je zeggen? :grin:

W.F.L.

Badass junkie
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Bullshit!

partydrugs zei:
Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!

Hoe puur? 9.3 zeker? :tearsofjoy: ...

partydrugs zei:
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.

Applausje! :rolleyes: Haha, wat een bullshit.

partydrugs zei:
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!

Ja ouwe.. Van zoveel te snuiven is het gewoon niet grappig meer. Ooit eens gehoord van TEVEEL? En hoe zuiverder je coke, hoe sneller je teveel op hebt.

partydrugs zei:
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.

En die handelen met een kleine gebruiker? Dacht het niet! Je bent een dealer of je lult onzin. Beide zit er ook nog in, want dealers lullen nogal eens onzin.

Oom Klaas

Badass junkie
Heerlijk, altijd leuk dat dit in het coke subforum gebeurt die opschepperij.
Blijft een leuk stofje hoor, vooral dat versneden spul dat is echt de bom!

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik wil wel eens weten waar al die verhalen vandaan komen dat je pure coke niet kan snuiven :confused: Ik ga er zelf altijd van uit dat ze het (zonder zelf te weten) over 100% pure coke hebben (base), ja dat moet je niet snuiven :P

Verder ga ik voor dit weekend eens mijn sos laten testen :smoke:
Ben benieuwd of ik kan opscheppen :P

W.F.L.

Badass junkie
Vigilante zei:
Ik wil wel eens weten waar al die verhalen vandaan komen dat je pure coke niet kan snuiven :confused: Ik ga er zelf altijd van uit dat ze het (zonder zelf te weten) over 100% pure coke hebben (base), ja dat moet je niet snuiven :P

:smoke:

Heb weleens bloedneuzen gehad en dergelijke, 1 week lang en dat was wel bij een van de beste cokejes die ik gehad heb. :P Alsnog.. Net of er nog veel bloed uit je neus kan stromen als er sos inzit :grin: Werkt juist tegen bloedingen volgens mij.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Bad Boy zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?

88% puur dat is zeer goede coke. Je merkt zeker het verschil tussen "goede" en "slechte" coke. maar het schijnt inderdaad dat veel mensen echt "pure"coke niet lekker vinden. Ik heb zelf ook een aantal keer goede coke mogen gebruiken en dat bevile me prima.

Ik zou zeggen ga voor de goede coke en laat je vrienden maar aan de gemixde coke gaan.

Ieder ze ding toch?

p.s. Wat betaal je voor die goede coke? zelfde prijs of duurder?

:)

Bigguy

Ik gebruik al 15 jaar coke, en nog altijd van de zelfde dealer als toen.
Hier in amsterdam betaal ik dan ook 70 Euro per gram hiervoor, maar dit is dan ook niet vesneden met niets, dat zie je dan ruik je en dat proef je ook.
Ik heb na 15 jaar gebruik van deze coke van deze gast nog altijd dat ik van slag raak bij de eerste snuif:)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Bigguy zei:
Ik gebruik al 15 jaar coke, en nog altijd van de zelfde dealer als toen.
Hier in amsterdam betaal ik dan ook 70 Euro per gram hiervoor, maar dit is dan ook niet vesneden met niets, dat zie je dan ruik je en dat proef je ook.
Ik heb na 15 jaar gebruik van deze coke van deze gast nog altijd dat ik van slag raak bij de eerste snuif:)

Heftig... :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Kan inderdaad voorkomen ja. Ik 1 keer gehad, die coke was ook zoveel beter in vergelijking met anders coke die ik gehad had. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dan kunnen zeggen dat ze niets voelen.

maarja ieder mens is verschillend.... gelukkig :)

nou dat valt best mee ik haal hier hele goede meer dan 80% voor 40 euro in amsterdam.je moet het alleen niet bij die straat dealertjes halen .
pipo35 zei:
Ik sta te kijken dat je het hier zo puur kan vinden. Van de week nog in Arnhem geweest en daar struikel je over de dealers, maar het laatste jaar is mijn ervaring in Amsterdam heel slecht. Super man, goeie prijs ook.

W.F.L.

Badass junkie
Haha, de prijs voor een ons +/-80% ligt al boven die prijs, of je moet echt geluk hebben. Lager dan 3.5 voor iets wat boven de 50% ligt geloof ik niet in. Vergeet het maar, je lult. :P

pablopablo zei:
je moet het alleen niet bij die straat dealertjes halen .

Zoals jij er waarschijnlijk één bent :grin:

Mrrow14

Belezen gebruiker
Beste coke die ik heb gehad waren keiharde vingers die ik met een hamer moest breken.
Alle losse coke die ik heb gekocht was gewoon troep.En heb daarom ook nooit veel coke gesnoven.
Als het troep is voel ik me altijd heel erg wazig en heel blij als het weer is uitgewerkt.
Met goede coke wil ik alleen maar meer snuiven en dan is het snuiven zelf ook echt heerlijk.
Geluk bij ongeluk misschien met die kwaliteit verschillen.1 van de redenen dat ik niet zo veel coke heb gedaan.
Hier betaal je 50 euro voor 1 gram,goede of slechte.

alcoholist

Wijs gebruiker
dat knarsen heb ik dus wel altijd,maar ik heb dus altijd dat ik me van de 1e paar nakkies echt kut voel,heel zenuwachtig,daarna ineens na een uurtje ofzo denk ik bij me eigen,hey wel flex,en dan doe ik heel rustig met het spul,af en toe een snuifje,rustig drankje drinken,en dan kan je een hele flexe avond hebben, goed combineren

heb ergens eens gelezen dat bij sommige neusoperaties ooit coke werd gebruikt om te verdoven, zouden ze dat versnijden of 100% puur zijn? :)

nederjunk

labuser2010 zei:
Hallo,

Simpele reactie.
Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel?

Nou?

Dan heb je geen coke.

Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad.
Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!!
Tip niet kopen bij Marocs!

Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak)

Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!

Peace en gezonheid aan jullie allen!
ik zal je uit je droom helpen zelfs de beste coke in nl is rotzooi :P was een keer in havana en toen had ik meteen een loopneus en kon niet meer slikken of praten kijk dan heb je coke en t koste daar nog geen 10 dollar per gram lol
mijn advies vliegticktet cuba halen

Bovenaan