Voelt niks van truffels

Hallo,
Een vriend van mij heeft gisteren voor het eerst truffels genomen. Mexicana.
Hij begon met 7,5 gram op te eten en hij werd hier misselijk van en heeft het daarna uitgekotst.
Vanavond poging 2 gedaan met 10 gram en na een uur niks. 5 gram bijgenomen nog niks. Hoe kan dit? Hij wilt nu weer bijnemen heeft dit zin? Hij is 18 jaar en gebruikt afentoe ook andere drugs

FerdFatoehaus

Badass junkie
Bijnemen werkt sowieso niet echt dacht ik. En het kan zijn dat 7,5 gr te weinig is voor hem. Ik deed de eerste keer 10 Gr en dat vond ik erg mild. Laatst 15 Gr gedaan en dat ging beter.

Heeft hij het wel op een lege maag genomen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja wat de anderen zeggen.

Het ding met veel psychedelica (waar truffels ook onder vallen) is dat het lichaam tolerantie opbouwt na inname. Waarschijnlijk was de 7,5 gram in eerste instantie te weinig. Dit is voor de meeste mensen namelijk een sub-trip dosering. Een dosering waarop wel al effecten gemerkt kunnen worden, maar waarop meestal nog niet echt getript wordt. Het kan zijn dat je vriend er wat minder gevoelig voor is.

Maar die poging gisteravond had waarschijnlijk helemaal geen effect omdat die tolerantie minstens een week blijft hangen. Maar wat @De Dunne zegt klopt. Wacht liever twee weken zodat zeker is dat alle opgebouwde tolerantie weer weg is.

Dit is waarom het belangrijk is om je eerst in te lezen voordat je een drug neemt. Zonde toch, om al die truffels zo te verspillen?

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Als je kijkt naar hoe je tolerantie opbouwt met (bijvoorbeeld) truffels microdoseren zou ik zeggen dat je elke 4e dag de tolerantie weer volledig weg is.

Dag 1 microdosis
Dag 2 nawerking
Dag 3 hersteldag
Dag 4 opnieuw weer een microdosis.

Ik weet uit eigen ervaring dag dit met een volwaardige dosis ook zo werkt. Toen ik aan de microdosis zat had ik op woensdag de laatste dosis genomen en op zaterdag een volwaardige dosis. En die volwaardige dosis was net zo potent als waneer ik een maand of meerdere maanden geen truffels had gegeten.

Bovenaan