vloeibare xtc

domino

Newbie
He,

Ik kan nie zo goed pillen slikken, en nu heb ik al eens gehoord van vloeibare xtc.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Thx voor de reacties. :wave:

Wakkoe

Belezen gebruiker
Je bedoelt explosion denk ik, dit is niet echte xtc (geen mdma maar methyleen geloof ik, verbeter me als ik het verkeerd heb), je kan ook gewoon je xtc oplossen in wat water of ander drinken.

Chris Pontius

Badass junkie
gewoon de search gebruiken :|
het heet orignial 69 als het goed is.
je zou misschien ook naar mdma kristallen kunnen zoeken. of je gaat lekker pluggen :rolleyes:

spazzn

Experimenterende gebruiker
GHB wordt vaak ook als vloeibare XTC of gewoon "vloeibare" (in België) verkocht. Dus daar zouk wel mee oppassen :)

tomz0r

Badass junkie
Gewoon je pil of poeder oplossen in je drankje, klaar ben je :P
Zorg dat het niet te veel in aanraking komt met je tanden.

JohnAlmere

Experimenterende gebruiker
tomz0r zei:

Ga jij lekker je pil oplossen in een drankje, haha

Bespaar je de moeite.. Je kan beter original69 nemen. dat zijn gewoon mdma kristallen en een beetje speed in alcohol opgelost..

TrippyShit

Badass junkie
Maar dan ben je dus weer verplicht aan de speed. Zoek gewoon mdma kristallen. Dit kan je gewoon in je bek gooien maar das heel smerig. Stop het in een vloeitje, draai er een bommetje van. De overige vloe scheur je gewoon eraf. Dan heb je echt een propje dat zo klein is dat je het bijna kwijt raakt in je mond.. Kan je alleen aan pillen komen, ja dan wordt het iets lastiger. Dan zou ik die pil in een zakje gewoon kapot slaan tot poeder, in een klein laagje drinken doen en in 1x alles achterover gooien en dan snel de vieze smaak wegspoelen. Dusdatdusdecactus :wave:

kiekert

Bewuste gebruiker
JohnAlmere zei:
tomz0r zei:

Bespaar je de moeite.. Je kan beter original69 nemen. dat zijn gewoon mdma kristallen en een beetje speed in alcohol opgelost..
Volgens mij is het MDMA Base, dus puurder dan 84.1% (en dus vloeibaar)

zaagmans

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
JohnAlmere zei:
tomz0r zei:

Volgens mij is het MDMA Base, dus puurder dan 84.1% (en dus vloeibaar)

Yep, base is vloeibaar maar zou ik niet opdrinken :)

Bovenaan