Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je bedoelt explosion denk ik, dit is niet echte xtc (geen mdma maar methyleen geloof ik, verbeter me als ik het verkeerd heb), je kan ook gewoon je xtc oplossen in wat water of ander drinken.
Maar dan ben je dus weer verplicht aan de speed. Zoek gewoon mdma kristallen. Dit kan je gewoon in je bek gooien maar das heel smerig. Stop het in een vloeitje, draai er een bommetje van. De overige vloe scheur je gewoon eraf. Dan heb je echt een propje dat zo klein is dat je het bijna kwijt raakt in je mond.. Kan je alleen aan pillen komen, ja dan wordt het iets lastiger. Dan zou ik die pil in een zakje gewoon kapot slaan tot poeder, in een klein laagje drinken doen en in 1x alles achterover gooien en dan snel de vieze smaak wegspoelen. Dusdatdusdecactus
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.