verhouding gaat het dus juist niet zo om, als er een verhouding is, dan zou het dus geen vloeibare speed zijn, maar opgeloste speed.
Punt is dat speed in HCL vorm vast is, en doordat het die vorm is, maximaal 74% kan zijn. De rest is dus die HCL. Het zou dus kunnen zijn dat die vloeibare speed niet in HCL vorm is, en daardoor zuiverder dan 74%, logischerwijs zou ik verwachten dat het dan tegen de 100% is. Versnijden waardoor er een verhouding mg/ml ontstaat anders dan het soortelijk gewicht is natuurlijk bullshit, waarom zou je dan moeite gaan doen uberhaupt vloeibare speed te verkopen waar een veel kleinere markt voor is dan de gewone caffeine met speed.
Vloeibare speed heb ik nog nooit iemand over gehoord of gezien buiten deze thread.
Gezien het zo uitzonderlijk is, is het zo interessant te checken of het echt is. Ik zou daarom dus ook onmiddelijk bij aankoop, al is het maar 1 druppel, proberen te verdampen. Als het dus 1 product is (speed zonder HCL) dan zou het dus of niet moeten verdampen, of helemaal weg moeten verdampen. Als het een soort speed oplossing is, zou het indampen tot gewone speed.