vloeibaar kratom

sipan

Experimenterende gebruiker
Ik heb een flesje van 20 ml vloeibaar kratom gekocht. 5 ml schijnt een goede dosis te zijn. Klopt dit wel? Samen met een vriendin gaan wij het nemen, kunnen we beter 10 ml per persoon doen? of is dit te veel van het goede?
Ik hoop echt dat kratom zal werken, hoe merk ik of het werkt? Een roes, maar hoe sterk hoort die roes te zijn?

Graag nuttige tips. :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Heb je meer informatie over die vloeibare kratom?
Het ligt heel erg aan de concentratie van de kratom die in de oplossing zit...
Meer info aub.

TrippyShit

Badass junkie
^ idd.

Verder zou ik wel aanraden om niet TEveel te verwachten van een middel als kratom. Bij de juiste dosis kan het een effect geven wat opzich duidelijk te merken is. Maar als jij wel eens geblowed hebt ofzo zal het al weinig voorstellen. Als 5ml een normale dosis is zou ik hoogstwaarschijnlijk 10ml nemen. Zoals Oompje klaas zegt ligt het aan de sterkte van de vloeibare kratom. Maar de dosis die een smartshop geeft bij de normale kratom werkt ook bij bijna niemand. Bij zulke middelen moet je altijd de dosis wat opschroeven bij 99 van de 100 gevallen...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat ik wel weet wat je het gekocht. ik heb zelf een keer de 10ml flesje gekocht. ik nam dit helemaal en ik merkte er zo goed als niets van. Later heb ik een keer 5gram poeder genomen (er zit 10 gram in een zakje) en dit werkte heel lekker.

maarja, ik zou zelf eerst beide 5ml proberen. kratom wordt behoorlijk snel opgenomen, het begint bij mij meestal al na 15min. Als je nou na een uur niets voelt zou ik de andere 5 ml nemen. Als dit ook niet helpt > koop poeder. De meeste tincturen zijn crap.

TrippyShit

Badass junkie
Wat is nou echt HET duidelijke effect van kratom uit ervaringen? Is het de moeite waard qua prijs om keer te proberen?

Soms als het regent verschijnt er een regenboog.
Regenboog oh regenboog, wanneer maak je de regen droog?

bersenka

Petrovic zei:
Ik denk dat ik wel weet wat je het gekocht. ik heb zelf een keer de 10ml flesje gekocht. ik nam dit helemaal en ik merkte er zo goed als niets van. Later heb ik een keer 5gram poeder genomen (er zit 10 gram in een zakje) en dit werkte heel lekker.

maarja, ik zou zelf eerst beide 5ml proberen. kratom wordt behoorlijk snel opgenomen, het begint bij mij meestal al na 15min. Als je nou na een uur niets voelt zou ik de andere 5 ml nemen. Als dit ook niet helpt > koop poeder. De meeste tincturen zijn crap.

Dat poeder verwerk je dan weer in thee? Smartshophouder raadde mij aan om het te roken(met pijpje), maar werkte ook niet echt :confused:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind zelf kratom zo nu en dan wel lekker om te doen. echt sterk is het niet, het geeft gewoon een lekker ontspannen gevoel. het effect is best appart, bij mezelf als ik ga liggen word ik lekker ontspannen maar als ik iets actief ga doen voelt het ook als een soort stimulant.

Zoals ik al zij vind ik zelf die tincturen nogal crap, behalve de duurdere, en die zijn vaak heel klein (slechts een paar ml). Zelf neem ik altijd poeder en doe dit dan in capsules omdat het niet echt lekker smaakt.

Dus als je het eens wil proberen; koop een zakje van 10 gram. neem eerst 5 gram en neem niet te veel bij aangezien je dan misselijk kan worden. (het werkt namelijk op de opiaat-receptoren) en als je het nog nooit hebt gebruikt wordt je wat makkelijker misselijk. als je het wat vaker neemt kan wat meer nemen en heb je ook een chiller effect.

wiet of hasj werkt wel veel sterker, maar ik vind dit wel eens fijn op een lege vrije avond :) .

cropp

Badass junkie
ik heb 2 weken geleden zo`n zak gekocht van 10 gram, en morge ga ik hem opmaken, die man van de smartshop zei dat ik het een half uur moest laten trekken in warm water, ik ga de 10gram met een vriend opmaken en voor de rest blowen we wel

cropp

Badass junkie
eigenlijk niet eens zo raar, niet anders als na een nachtje pilsen

maar ik vond het ook totaal geen indrukwekkend spul

Evil_Eyes

Heb het laatst ook gehad, 5 ml.
Ik had gelezen dat als je regelmatig een jointje rookt (wat ik erg regelmatig doe) je er weinig van zou merken, maar ik merkte wel iets. Vriendin van me rookt nooit wiet, en merkte niks van de kratom :confused:
Ik voelde me vrolijk, beetje lacherig, maar er zaten wel pieken en dalen in.
Nu, twee dagen later, merk ik er niks meer van behalve dat mn hongergevoel nog steeds niet echt terug is.

Ik gebruik regelmatig kratom, en los dan ongeveer 5 gram verpulverde kratom bladeren (poeder) op in melk. De alkoiden kunnen zich dan binden aan het vet in de melk denk ik waardoor het krachtiger werkt dan thee.

lesyouri

Newbie
Ik heb een keer zo'n flesje van 20 ml in een keer ingenomen, voelde niet een duidelijk effect.
Maar het was ook wel lastig om te onderscheiden aangezien ik 6 uur lang stond te dansen op een goa feest met tussen door een shot salvia.. binnenkort ga ik maar eens de bladeren proberen, koop dan wel een lekker extractje.

Bovenaan