Thanks! Ik ga inhalen! Nog maar 23 jaar te gaan 🥳Goed bezig! Ga zo door!
Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragenNeem het per dag, niet per jaar of per 23 jaar.
Deze zienswijze ( o.a. van de AA ) Ken je natuurlijk vast wel
Bij mij zijn er meer dan 25 jaar voorbij zonder drank....en dat bezie ik nog steeds per 24 uur.
En dat werkt bij mij prima
Onkruid vergaat niet tochJa, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen![]()
Gerookt vlees gaat langer mee!Onkruid vergaat niet toch
Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemdGerookt vlees gaat langer mee!
Pickled & brined!Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
Ik denk dat ik me nog veeeeeel meer heb misdragen, dan jij. En ik ben er ook nog steeds.....gewoon per 24 uur, die jaren abstinentie, die komen dan vanzelf!Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen![]()
Ik heb een asfaltweg aangelegd met de route van de mond tot de longblaasjes....dus die weg vergaat niet meer vanzelf.Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
Goed man! Mijn eerste benzo was ook rond die tijd. Hopelijk mag ik straks ook zeggen dat 2024 mijn 'cleanjaar' werd. 🙏Donderdag was ik een maand clean van voorgeschreven benzo’s. Van alcohol was ik al clean sinds half maart.
We doen hier in de kliniek niks met cleantijd en het is me ook een beetje ontgaan. Meetings worden ook niet gestimuleerd. Hoop dat ik komende week toch naar 1 of 2 kan gaan. Misschien is t dan iets meer dan een maand maar oke. Benzo’s zijn ook niet van de ene op de andere dag uit je bloed dus daar is niet 1 strakke datum voor wat mij betreft.
2005 eerste benzo. 16 augustus 2005.
2024 clean.
Goed streven!Goed man! Mijn eerste benzo was ook rond die tijd. Hopelijk mag ik straks ook zeggen dat 2024 mijn 'cleanjaar' werd. 🙏
Hoe oud ben je? Is toch niet de eerste keer dat je met dit 🪓 tje hakt?Donderdag was ik een maand clean van voorgeschreven benzo’s. Van alcohol was ik al clean sinds half maart.
We doen hier in de kliniek niks met cleantijd en het is me ook een beetje ontgaan. Meetings worden ook niet gestimuleerd. Hoop dat ik komende week toch naar 1 of 2 kan gaan. Misschien is t dan iets meer dan een maand maar oke. Benzo’s zijn ook niet van de ene op de andere dag uit je bloed dus daar is niet 1 strakke datum voor wat mij betreft.
2005 eerste benzo. 16 augustus 2005.
2024 clean.
Nope. Dat kan ik volmondig beamen helaas. 😕 Superknap dat ie ervanaf bent nu!! Echt: hulde!Goed streven!
Het is niet makkelijk geweest, zeker vanwege de slapeloosheid waardoor ik weer ging drinken.
Meerdere klinische opnames maar 18 jaar (wel met een tussenpoze waarin ik veel Seroquel slikte) benzo’s is nou eenmaal geen kattenpis.
Ik heb in november de benzo’s klinisch afgebouwd maar daarna bij de detoxen v alcohol weer gekregen. Ben nu 41.Hoe oud ben je? Is toch niet de eerste keer dat je met dit 🪓 tje hakt?
Ben ook bijna 300 dagen clean en op een sticker na in de clean app krijg ik ook niets.
Ja applausje op DF voor je cleantijd.
Zet hem op en ga zo door. 💪😎Ik heb in november de benzo’s klinisch afgebouwd maar daarna bij de detoxen v alcohol weer gekregen. Ben nu 41.
De behandelaars hier zijn soms best streng maar nemen ook hun spreekwoordelijke petje af dat ik nu zonder benzo’s kan. Veel mensen slikken wel pammen hier maar ik moest er echt mee stoppen van de dokter en ben m toch dankbaar. Ik slaap nu juist beter.
GeweldigIk heb in november de benzo’s klinisch afgebouwd maar daarna bij de detoxen v alcohol weer gekregen. Ben nu 41.
De behandelaars hier zijn soms best streng maar nemen ook hun spreekwoordelijke petje af dat ik nu zonder benzo’s kan. Veel mensen slikken wel pammen hier maar ik moest er echt mee stoppen van de dokter en ben m toch dankbaar. Ik slaap nu juist beter.
Trots op jou!O naar een jaar 😎💪Bekijk bijlage 59499
Dankjewel lieverd 😌Trots op jou!
Geweldig! Gefeliciteerd! ♥️Vandaag één jaar clean.
Bewonderingswaardig, van harte met deze enorme mijlpaal! Je mag trots op jezelf zijn.2 jaar 🥳
Gefeliciteerd maat ! 🙏🏻2 jaar 🥳