Vier hier je clean-tijd mijlpalen

Alinde

Badass junkie
8EBFB451-6D60-4ACF-BDB3-E79E5C36986F.jpeg
Ik heb m. Dit was voor ruim een maand alcoholvrij. Ik wil uiteindelijk 2-4 als cleandatum nemen omdat toen de (voorgeschreven) benzo’s er af gingen. Mooie datum toch 2 - 4 - 2024

Was eigenlijk wel kut om weer bij Brijder te zijn, waar de meeting was. Ook altijd mensen uit de kliniek en die zitten er niet altijd even fris bij. Komende tijd kies ik liever meetings op een andere plek.
Ik ging niet huilen, wat ik eigenlijk had verwacht. Was gewoon blij en gaf een knipoog aan een maatje. Hem heb ik tijdens gebruik nog gesproken en hij wist hoe erg het was. Hij kon zelf zijn 3 maanden muntje ophalen.

Alinde

Badass junkie
Vanavond UC gehad, er waren geen benzo’s meer te vinden. Ik realiseer me wel, dat als ik ga afvallen, het alsnog uit mijn vetcellen kan komen. Voel mij iig wel clean.

_shikantaza

Badass junkie
Neem het per dag, niet per jaar of per 23 jaar.
Deze zienswijze ( o.a. van de AA ) Ken je natuurlijk vast wel
Bij mij zijn er meer dan 25 jaar voorbij zonder drank....en dat bezie ik nog steeds per 24 uur.
En dat werkt bij mij prima
Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen :wink:

Alinde

Badass junkie
Donderdag was ik een maand clean van voorgeschreven benzo’s. Van alcohol was ik al clean sinds half maart.

We doen hier in de kliniek niks met cleantijd en het is me ook een beetje ontgaan. Meetings worden ook niet gestimuleerd. Hoop dat ik komende week toch naar 1 of 2 kan gaan. Misschien is t dan iets meer dan een maand maar oke. Benzo’s zijn ook niet van de ene op de andere dag uit je bloed dus daar is niet 1 strakke datum voor wat mij betreft.

2005 eerste benzo. 16 augustus 2005.
2024 clean.

Jazz35

Wijs gebruiker
Donderdag was ik een maand clean van voorgeschreven benzo’s. Van alcohol was ik al clean sinds half maart.

We doen hier in de kliniek niks met cleantijd en het is me ook een beetje ontgaan. Meetings worden ook niet gestimuleerd. Hoop dat ik komende week toch naar 1 of 2 kan gaan. Misschien is t dan iets meer dan een maand maar oke. Benzo’s zijn ook niet van de ene op de andere dag uit je bloed dus daar is niet 1 strakke datum voor wat mij betreft.

2024 clean.
Goed man! Mijn eerste benzo was ook rond die tijd. Hopelijk mag ik straks ook zeggen dat 2024 mijn 'cleanjaar' werd. 🙏

Alinde

Badass junkie
Goed man! Mijn eerste benzo was ook rond die tijd. Hopelijk mag ik straks ook zeggen dat 2024 mijn 'cleanjaar' werd. 🙏
Goed streven!
Het is niet makkelijk geweest, zeker vanwege de slapeloosheid waardoor ik weer ging drinken.
Meerdere klinische opnames maar 18 jaar (wel met een tussenpoze waarin ik veel Seroquel slikte) benzo’s is nou eenmaal geen kattenpis.

annihilation

Badass junkie

2024 clean.
Hoe oud ben je? Is toch niet de eerste keer dat je met dit 🪓 tje hakt?

Ben ook bijna 300 dagen clean en op een sticker na in de clean app krijg ik ook niets.
Ja applausje op DF voor je cleantijd.

Jazz35

Wijs gebruiker
Goed streven!
Het is niet makkelijk geweest, zeker vanwege de slapeloosheid waardoor ik weer ging drinken.
Meerdere klinische opnames maar 18 jaar (wel met een tussenpoze waarin ik veel Seroquel slikte) benzo’s is nou eenmaal geen kattenpis.
Nope. Dat kan ik volmondig beamen helaas. 😕 Superknap dat ie ervanaf bent nu!! Echt: hulde!

Alinde

Badass junkie
Hoe oud ben je? Is toch niet de eerste keer dat je met dit 🪓 tje hakt?

Ben ook bijna 300 dagen clean en op een sticker na in de clean app krijg ik ook niets.
Ja applausje op DF voor je cleantijd.
Ik heb in november de benzo’s klinisch afgebouwd maar daarna bij de detoxen v alcohol weer gekregen. Ben nu 41.

De behandelaars hier zijn soms best streng maar nemen ook hun spreekwoordelijke petje af dat ik nu zonder benzo’s kan. Veel mensen slikken wel pammen hier maar ik moest er echt mee stoppen van de dokter en ben m toch dankbaar. Ik slaap nu juist beter.

annihilation

Badass junkie
Ik heb in november de benzo’s klinisch afgebouwd maar daarna bij de detoxen v alcohol weer gekregen. Ben nu 41.

De behandelaars hier zijn soms best streng maar nemen ook hun spreekwoordelijke petje af dat ik nu zonder benzo’s kan. Veel mensen slikken wel pammen hier maar ik moest er echt mee stoppen van de dokter en ben m toch dankbaar. Ik slaap nu juist beter.
Zet hem op en ga zo door. 💪😎

_shikantaza

Badass junkie

Geweldig :)

Alinde

Badass junkie
Dank jullie wel!

Van alcohol ben ik clean sinds 13 maart toen ik in (zware) crisis bij Brijder terecht kwam. Niet in mijn woonplaats maar andere Brijder deze keer waar ik FANTASTISCH verpleegd ben. Nu in andere kliniek, eerste drie weken droomde ik van drank, dacht ik aan drank en ook aan de flessen die nog in mijn huis waren achter gebleven waarvan mijn verslaafde brein het zonde vond om er niets mee te doen.
Ik kreeg vrijheden maar deed er niks mee en op een dag gaf ik toe dat ik eigenlijk niet naar de winkel wilde. Terwijl ik wel wat dingen nodig had.
Een afdelingsgenoot bood aan om mee te gaan, heel fijn.
Lang verhaal kort nog steeds clean, kan ik nu alleen naar de winkel en is de betreffende afdelingsgenoot nu mijn geliefde.

Jazz35

Wijs gebruiker
Hehe, een mijlpaaltje van niks hier, twee weken geen 3mmc.

Maar! ☝️ Toch óók al een maand of twee geen coke en ghb. Niet eens een tellertje gezet voor die twee, dus geen idee (dat rijmt).

Plus: 124 dagen (geen rond getal, maar fuck it, ruim vier maanden 😎) nicotinevrij. Geen vape meer aangeraakt.

Al met al enigszins on track.

Bovenaan