TheLeopardBites
Newbie
ja wij zijn dus degenen die hier al een onderwerp speed spuiten geopend hadden..
we're back, because we actually did it...
eigenlijk was het geen speed (was op op dat moment) maar xtc
we hadden het opgelost in water, en gezorgd dat er geen belletjes in de spuit waren.
eerst spoot m. het in bij mij (durfde het niet zelf)
bijna direct voelde ik het, net alsof er zich een warmte verspreidde vanuit mijn arm door heel mijn lichaam. volgens m. kreeg ik direct faren, en klemde mijn kaken opeen..
toen spoot ik het bij m. in, maar volgens mij deed ik dit verkeerd..
er liep nl. al direct bloed uit haar arm toen ik prikte, en toen ik het inspoot, begon die plek direct hard en blauw te worden..
m. begon heel bleek te zien, en ze begon te klagen van haar arm..
ik begon al schrik te krijgen, en toen zei ze: al het geluid gaat weg, en het was net alsof ze door mij heen keek. toen opeens: alles wordt zwart.
toen viel ze naar achter, stoote haar kop echt hard tegen de muur en begon rare geluiden vanuit haar keel te maken, net alsof ze geen lucht kreeg.
ik natuurlijk helemaal aan t flippen, dacht van "dit kan niet echt zijn, dit is veel te erg", dacht dat ik een luchtbel had ingespoten ofzo..
in haar gezicht beginnen slaan, honderd keer haar naam geroepen..
k zei bij mezelf: ok, als ze binnen een halve minuut niks doet, moet ik iemand gaan halen, en net op dat moment deed ze haar ogen weer open.
ze was echt helemaal in de war, wist amper dat ze bij mij op de kamer zat.
na een paar minuten werden we alletwee weer wat normaler, en beseften we pas wat er allemaal gebeurd was. echt erg..
daarna voelden we het allebei nog fel, maar op n goede manier.
uiteindelijk nog goed afgelopen dus, maar de schrik van ons leven gepakt..
weet er soms iemand waarom dit bij haar gebeurde? heeft het te maken met de manier waarop het ingespoten werd? hoe weet je wanneer je tegoei in een ader zit?
we're back, because we actually did it...
eigenlijk was het geen speed (was op op dat moment) maar xtc
we hadden het opgelost in water, en gezorgd dat er geen belletjes in de spuit waren.
eerst spoot m. het in bij mij (durfde het niet zelf)
bijna direct voelde ik het, net alsof er zich een warmte verspreidde vanuit mijn arm door heel mijn lichaam. volgens m. kreeg ik direct faren, en klemde mijn kaken opeen..
toen spoot ik het bij m. in, maar volgens mij deed ik dit verkeerd..
er liep nl. al direct bloed uit haar arm toen ik prikte, en toen ik het inspoot, begon die plek direct hard en blauw te worden..
m. begon heel bleek te zien, en ze begon te klagen van haar arm..
ik begon al schrik te krijgen, en toen zei ze: al het geluid gaat weg, en het was net alsof ze door mij heen keek. toen opeens: alles wordt zwart.
toen viel ze naar achter, stoote haar kop echt hard tegen de muur en begon rare geluiden vanuit haar keel te maken, net alsof ze geen lucht kreeg.
ik natuurlijk helemaal aan t flippen, dacht van "dit kan niet echt zijn, dit is veel te erg", dacht dat ik een luchtbel had ingespoten ofzo..
in haar gezicht beginnen slaan, honderd keer haar naam geroepen..
k zei bij mezelf: ok, als ze binnen een halve minuut niks doet, moet ik iemand gaan halen, en net op dat moment deed ze haar ogen weer open.
ze was echt helemaal in de war, wist amper dat ze bij mij op de kamer zat.
na een paar minuten werden we alletwee weer wat normaler, en beseften we pas wat er allemaal gebeurd was. echt erg..
daarna voelden we het allebei nog fel, maar op n goede manier.
uiteindelijk nog goed afgelopen dus, maar de schrik van ons leven gepakt..
weet er soms iemand waarom dit bij haar gebeurde? heeft het te maken met de manier waarop het ingespoten werd? hoe weet je wanneer je tegoei in een ader zit?