vervolg op speed spuiten

ja wij zijn dus degenen die hier al een onderwerp speed spuiten geopend hadden..
we're back, because we actually did it...

eigenlijk was het geen speed (was op op dat moment) maar xtc
we hadden het opgelost in water, en gezorgd dat er geen belletjes in de spuit waren.
eerst spoot m. het in bij mij (durfde het niet zelf)
bijna direct voelde ik het, net alsof er zich een warmte verspreidde vanuit mijn arm door heel mijn lichaam. volgens m. kreeg ik direct faren, en klemde mijn kaken opeen..
toen spoot ik het bij m. in, maar volgens mij deed ik dit verkeerd..
er liep nl. al direct bloed uit haar arm toen ik prikte, en toen ik het inspoot, begon die plek direct hard en blauw te worden..

m. begon heel bleek te zien, en ze begon te klagen van haar arm..
ik begon al schrik te krijgen, en toen zei ze: al het geluid gaat weg, en het was net alsof ze door mij heen keek. toen opeens: alles wordt zwart.
toen viel ze naar achter, stoote haar kop echt hard tegen de muur en begon rare geluiden vanuit haar keel te maken, net alsof ze geen lucht kreeg.

ik natuurlijk helemaal aan t flippen, dacht van "dit kan niet echt zijn, dit is veel te erg", dacht dat ik een luchtbel had ingespoten ofzo..
in haar gezicht beginnen slaan, honderd keer haar naam geroepen..
k zei bij mezelf: ok, als ze binnen een halve minuut niks doet, moet ik iemand gaan halen, en net op dat moment deed ze haar ogen weer open.
ze was echt helemaal in de war, wist amper dat ze bij mij op de kamer zat.
na een paar minuten werden we alletwee weer wat normaler, en beseften we pas wat er allemaal gebeurd was. echt erg..
daarna voelden we het allebei nog fel, maar op n goede manier.
uiteindelijk nog goed afgelopen dus, maar de schrik van ons leven gepakt..

weet er soms iemand waarom dit bij haar gebeurde? heeft het te maken met de manier waarop het ingespoten werd? hoe weet je wanneer je tegoei in een ader zit?

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen; niet experimenteren met dit soort spuitwerk.. Met geen enkele drugs dan maar ook.

Stop het in een vloedje, door je drinken, snuif het, whatever. De juiste dosering is ook zo veel te moeilijk in te schatten omdat het direct in je bloedbaan komt zonder buffers zoals je spijsvertering, lever, enz.

Gelukkig is het goed afgelopen.

Immo

Badass junkie
Pas a.u.b. op met die expirimentjes. Wat een verhaal zeg, ik vond er zelf ook naar van als ik aan de situatie denk waar jij in zat. :(

caatje

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
En wat heb je hier van geleerd?

Dat pillen zijn om te slikken. Oja en van een beetje lucht in de aders ga je niet dood! Ken je een infuuslijn? Die lengte aan lucht kun je "hebben". (ongeveer een meter of 1,5) Is me verteld in het ziekenhuis omdat ik ook zo panisch was voor luchtbelletjes in de lijntjes.

Spor

Wijs gebruiker
Nouja sorry hoor wie haalt het nu ook zijn hoofd om mdma te spuiten ?

Ga dan cup a soup roken ofzo, das een stuk minder gevaarlijk :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
caatje zei:
ExceptionalInsight zei:

Dat pillen zijn om te slikken. Oja en van een beetje lucht in de aders ga je niet dood! Ken je een infuuslijn? Die lengte aan lucht kun je "hebben". (ongeveer een meter of 1,5) Is me verteld in het ziekenhuis omdat ik ook zo panisch was voor luchtbelletjes in de lijntjes.

O rly?

Serenity

Badass junkie
JEZUS CHRISTUS. MDMA spuiten? Mijn hemel... Dan ben je echt ver gezonken. Als je dan zo graag wilt experimenteren slik/snuif jezelf naar de klote. Ik hoop dat jullie beseffen dat het heel anders had kunnen aflopen en anders mogen jullie beiden voor mijn part door de stront zakken en stikken. Ronduit sneu.

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je al MDMA gaat spuiten, zorg er dan tenminste voor dat het pure MDMAkristallen zijn, en geen XTCpillen.. In XTCpillen zit bindmiddel, en vaak ook speed, mccp, en mda.

Funky Monkey

Badass junkie
Een klodder bindmiddel in je hersenen :mrgreen:

Verder moet je zeker bij spuiten ALTIJD je drugs laten testen aangezien je gelijk in je bloedbaan spuit en dus alle vormen van defensie die je lichaam heeft omzeild...

TrippyShit

Badass junkie
Waarom gebruik je hier een xtc pil voor? Daar zit toch veel meer troep in?

Kan het geen kwaad om bindmiddel enzo in je bloed te spuiten :confused: ?
Als je spuit moet je goeie, zuivere drugs hebben. Niet een opgeloste xtc pil..

Domme zet, hoop dat je er van geleerd hebt..

J0rrit

Badass junkie
caatje zei:
ExceptionalInsight zei:

Nee onzin, ongeveer in de termen van zon 5-10 ml lucht ofzo.

stampwijf

Newbie
mijn god! Waarom ga je in godsnaam xtc in je poot spuiten. Het idee al. Moet er niet aan denken. Maar goed dat er nix ergs is gebeurd. Stel je voor man.

speeseend

Wijs gebruiker
caatje zei:
..Oja en van een beetje lucht in de aders ga je niet dood! Ken je een infuuslijn? Die lengte aan lucht kun je "hebben". (ongeveer een meter of 1,5) Is me verteld in het ziekenhuis omdat ik ook zo panisch was voor luchtbelletjes in de lijntjes.

Beter van niet hé! kijk hier eens

Er zal een risico aanwezig blijven op één of ander infarct.

@ TS

Misschien is XTC niet echt om te spuiten? Speed is mij bekend maar XTC..

gekkehenkie

Belezen gebruiker
TheLeopardBites zei:
....

allemaal tof om te horen :P

maar waarom zag onze arm blauw is eigenlijk de vraag... :smoke:
TheLeopardBites zei:
Maar waarom zag onze arm zo blauw ineens?

Ik heb hier een schrik van gepakt hoor, denk dat we dit nooit meer zullen durven :openmouth:

Ik zou het wel willen weten? Kan iemand een antwoord geven misschien?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Is dat niet gewoon een kneuzing ergens van? Gewoon een beurse plek? Ik heb regelmatig bloed moeten laten prikken en heb ook wel eens aan een infuus gehangen.. dat werd ook wel eens blauw.

zommes

Badass junkie
Lucht in je bloedbaan is wel degelijk LEVENSGEVAARLIJK.

Verder vind ik dit topic wel leuk. Experimenteren ftw.

Je arm werd waarschijnlijk blauw door een onderhuidse bloeding, goeie kans dat je de naald te ver door de ader had gestoken en dat er een bloeding ontstond.

speeseend

Wijs gebruiker
zommes zei:
...
Je arm werd waarschijnlijk blauw door een onderhuidse bloeding, goeie kans dat je de naald te ver door de ader had gestoken en dat er een bloeding ontstond.

Denk ik ook. En die paars, blauw, groene plek kan ook verschuiven.

onlymespeedfraek

Experimenterende gebruiker
mm das vrij stom ja om een xtc pil tegaan spuiten,
dat snap ik dan weer niet helemaal,
heb zelf een paar jaar geleden een paar maanden lang speed gespoten,
en dat is vond ik een stuk beeter maakte het zelf vloeibaar dus wist gelijk hoe of wat, en alle afval is er dan uit....en bij gebrek aan verstand heb ik in die tijd ook paar keer GHB gespoten gewoon voor de lol,
werd er altijd zo ziek van als ik het dronk dat ik toen dacht ach als het met speed kan kan dat vast ook met GHB maar ja was nog wel zo slim om dat of in men bovenarm of in men boven been/bil te doen,
omdat je niet weet hoe zoits uit pakt.....! ging wel beetje heel ver vind ik nu ook al was het wel grappig.....!
zou dat met gezond verstand echt niet bedenken....!
maar ja wel een ervaaring rijker zeg maar.....!

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ja dat ging dus niet goed kreeg je ook een dikke bobbel naast de plek waar je gespoten heb dan zat je tever of er naast je had je hele ader wel naar de kloten kunnen helpen en MDMA is niet gemaakt om te shotten het lijkt mij dat je vergiftiging verschijnselen had en je lichaam gaat direct in een soort allergische shock het had je dood kunnen zijn. En helemaal MDMA is gemaakt om door slijmvliezen te worden opgenomen en niet rechtsstreeks in de bloed baan

dus jullie hadden een engeltje

hoop dat je er van geleerd hebt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bovenaan