Eerste keer xtc was met een superlieve vriendin van me, in het klokgebouw in Eindhoven, bij een dubstep feest genaamd Resist.
Zij had het al 1 x (of wellicht vaker) gedaan, ik nog niet. Puur omdat zelfs zij het had geprobeerd durfde ik het ook uiteindelijk.
En man, wat had ik dit spul onderschat! Ik dacht, alsof zo'n klein pilletje mijn avond zoo veel beter gaat maken, ik drink wel.
LOL. Ja, dat deed het zeker wel. Mijn ogen zijn sinds die avond geopend. Ik heb de beste tijd ooit gehad, luister nu zelfs nu nog steeds dagelijks naar dubstep en drum & bass, en zit letterlijk af te tellen tot dit corona gedoe voorbij is en ik weer in de menigte sta los te gaan.
Ik heb al ongeveer 8 jaar om de anderhalve maand / 2 maand gebruikt, en mijn magie is er nog steeds. Hierbij moet ik wel vertellen dat ik het altijd bij 1,5 pil max heb gehouden per avond. Niks zal ooit in de buurt komen bij de eerste avond.
Maar wie weet. Ik heb nu (dankzij corona..) al ongeveer anderhalf jaar geen pillen meer gebruikt. Ik mis de festivals en gezellige mensen enorm. Wellicht dat zodra ik weer XTC begin te snoepen, ik puur en alleen al hard zal gaan op het feit dat het allemaal weer mag! De wereld zal compleet nieuw aanvoelen, ik zal van elke kick en snare genieten in een nummer, en elk persoon dat met me los zal gaan.
Over een paar maanden ga ik dit spul weer "voor het eerst" ervaren, en begint deel twee van mijn raversleven. Zow, lange post geworden uiteindelijk!