Vertel over je eerste keer xtc

Steph

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat bijna iedereen het er wel mee eens is die meer dan 2x xtc heeft gebruikt dat niks de eerste keer overtreft.

Vertel over je xtc ontmaagding!

(mijn verhaal typ ik straks uit)

Syl

Badass junkie
Daar gaat ie dan...
Mijn eerste keer xtc..
Ik was 19 jaar en ging met mijn ex en een goede vriend stappen in "Worldcentre" in Kleve (Duitsland).
Het was voor ons alle 3 de eerste keer xtc.
We namen ieders gelijk een hele, want dat was ok zeiden de heren.
Nadat we het hadden ingenomen was ik vet gespannen.
Toen ie begon in te slaan ben ik ergens gaan zitten.
Mijn ex en zijn vriend waren hun eigen ding gaan doen en lieten mij aan me lot over.
Ze vermaakte zich op de dansvloer met andere vrouwen.
Ik zat alleen aan een tafeltje en voelde me maar raar en wist niet goed wat te doen.
Mijn ex kwam 1x ff snel voorbij om me te vertellen dat hij sjans had van zon leuke dame en weg was ie weer.
Een wildvreemde jongen kwam bij mij zitten.
Hij deed zijn best om mij beetje gerust te stellen.
Hij kwam om de zoveel tijd ff bij me kijken hoe het ging.
Pas uren later ben ik ook wat gaan rondlopen en gaan dansen.

Mijn conclusie,

Doe je eerste keer xtc met mensen waarvan je op aan kunt.
Desnoods een tripsitter die nuchter bij je is.
En neem niet gelijk de eerste keer te veel, zoals ik met mijn stomme hoofd.

De keren erna heb ik wel intens altijd genoten van xtc.

BraboF

Badass junkie
Defqon 2015! (Was toen 21)
Was op de Black stage (hardcore) en ongeveer tijdens de set van Unexist en Mad Dog.

De xtc kwam van een vreemde, dus niet heel slim. Heel voorzichtig begonnen met een kwartje, maar was totaal niet overweldigend. Wellicht maar beter ook als je niet weet wat je pakt.

Hierna een hele lange tijd niks meer gepakt. Na de tweede keer had ik het wel goed gevonden en ben ik aardig los gegaan:sweatsmile:
Tweede keer was denk ik beter, maar daar weet ik niet heel veel meer van, veel te gek gedaan toen.

• Like
Waarderingen: Syl

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Eerste keer xtc. Moet begin oktober 2018 zijn geweest. Op stap met vrienden, kwam mn toenmalige beste vriend nog af en die had xtc bij. Dus halfje proberen,. Herinner me niet zoveel speciaals van die avond... wat licht golvend gevoel, dat was het. Dosis was te laag.
2e maal was raak... oudjaar 2018, terug diezelfde vriend: man dat was zalig... iedereen was peace and love 😅😅 knuffelen, dansen, kauwgom 😅 veel foto’s van ons 3... (mn partner deed ook mee)...
daarna op carnaval.. gelukkig allemaal zwarte lenzen in 😁 kwamen we de bende van onze ouders tegen. Op slag nuchter 🤭🤭

TrickVL

Experimenterende gebruiker
Eerste keer xtc was met een superlieve vriendin van me, in het klokgebouw in Eindhoven, bij een dubstep feest genaamd Resist.
Zij had het al 1 x (of wellicht vaker) gedaan, ik nog niet. Puur omdat zelfs zij het had geprobeerd durfde ik het ook uiteindelijk.

En man, wat had ik dit spul onderschat! Ik dacht, alsof zo'n klein pilletje mijn avond zoo veel beter gaat maken, ik drink wel.
LOL. Ja, dat deed het zeker wel. Mijn ogen zijn sinds die avond geopend. Ik heb de beste tijd ooit gehad, luister nu zelfs nu nog steeds dagelijks naar dubstep en drum & bass, en zit letterlijk af te tellen tot dit corona gedoe voorbij is en ik weer in de menigte sta los te gaan.

Ik heb al ongeveer 8 jaar om de anderhalve maand / 2 maand gebruikt, en mijn magie is er nog steeds. Hierbij moet ik wel vertellen dat ik het altijd bij 1,5 pil max heb gehouden per avond. Niks zal ooit in de buurt komen bij de eerste avond.

Maar wie weet. Ik heb nu (dankzij corona..) al ongeveer anderhalf jaar geen pillen meer gebruikt. Ik mis de festivals en gezellige mensen enorm. Wellicht dat zodra ik weer XTC begin te snoepen, ik puur en alleen al hard zal gaan op het feit dat het allemaal weer mag! De wereld zal compleet nieuw aanvoelen, ik zal van elke kick en snare genieten in een nummer, en elk persoon dat met me los zal gaan.

Over een paar maanden ga ik dit spul weer "voor het eerst" ervaren, en begint deel twee van mijn raversleven. Zow, lange post geworden uiteindelijk!

Bovenaan