verstopplaatsen

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik ga binnenkort ofwel naar boom festival in potugal ofwel naar sonica festival in italië
nu ik ga zowiezo drugs meepakken.
ben vanzin voor 1 gram mdma mee te pakken
beetje 2c-b of 2c-i
een lsd blotter en liefst vanal eig ook nog weed
we gaan met de auto dus kom maar op met alle beste verstopplaatsen die je kunt bedenken
alle tips zijn welkom
mij lijkt het beste alles gewoon in een condoom te stoppen en in een bus champoo te duwen.
kunnen honden dat rieken op die manier want wil echt nie gepakt worden in zo een land.
en ik ga in geen geval op vakantie naar een festival zonder drugs.

cunt

Wijs gebruiker
zou het ook in een fles doen ofzo ja, weet niet of honden het kunnen ruiken. maar zou het niet in een condoom doen ivm glijmiddel .. lijkt mij vrij vervelend.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
naar zo'n landen iets meeneme is volgens mij altijd riskant
een vriend van me was met krokus op reis geweest naar italië, met de bus
bij de trugreis werd de bus aan de grens tegengehouden en onderzocht met de hond
die vriend had gelukkig alleen maar 1 joint bij die hem ook werd truggegeven
maar als je pech hebt dan pakke ze je en zo'n hond ruikt het volgens mij altijd, waar je het ook stopt :(

je moet gewoon geluk hebben dat ze je aan de grens niet controleren en dan maar alles opdoen tegen dat je trugkomt :grin:

Haze

Bewuste gebruiker
In een condoom doen, condoom dichtknopen, in volle shampoofles zien te krijgen, dop op shampoo fles

Mac...

Badass junkie
Nja geloof me zelfs dat kunnen ze ruiken. Als je honden controle krijgt ga je echt altijd nat. Doe je echt helemaal niks tegen.

Risico's heb je idd, maar binnen europa wordt je niet heel snel op drugs gecontroleerd, denk dat het gevaarlijkste is als je van NL naar het buitenland (Duitsland of België) gaat, daarna zal het wel meevallen. Kleine grensovergangen benutten vermindert wel de kans op controle's, maar geeft geen uitsluiting.

A

Anonymous

Gast
Je doet het in een aparte tas of dergelijks, en bij controle is het niet van jou, maar je legt het wel ergens waar je het kan zien om erop te letten..

Dan ben je het kwijt maar niet gepakt lijkt me.

Mac...

Badass junkie
Nja goed, mja ik zou er niet verantwoordelijk willen zijn om bij iemand anders problemen te veroorzaken terwijl jezelf dan gewoon de dikke l*l bent.

Psykaholik

Wijs gebruiker
een hond riekt het zowiezo heb ik juist gehoord van 1 die in het leger werkt
als er met honden gecontroleerd word ben ik zowiezo geneukt
er is 1 manier da ze het nie rieken en da is het in javel doen maar ja als je dat bij hebt op rijs zullen de flikken ook direct iets verdacht denken
maar ik ga het er toch zowiezo op wagen
en jah de drugs is zowiezo op tegen da ik terugkom daar heb ik gene angst voor :) :) :) :)

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
er is 1 manier da ze het nie rieken en da is het in javel doen maar ja als je dat bij hebt op rijs zullen de flikken ook direct iets verdacht denken
en jah de drugs is zowiezo op tegen da ik terugkom daar heb ik gene angst voor :) :) :) :)
Leger word niet ingezet, politie heeft zelf drugshonden :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
schranziewanzie zei:
Leger word niet ingezet, politie heeft zelf drugshonden :)

lol da weet ik ook wel maar die van het leger werden zelf soms gecontroleerd met een hond voor te kijken of die zelf geen drugs bij hadden

BillyBilo

Badass junkie
Haze zei:
In een condoom doen, condoom dichtknopen, in volle shampoofles zien te krijgen, dop op shampoo fles

haha ja inderdaad man, dat is écht de beste manier, bij een festival in belgië deed ik het ook zo en daar waren wél politiehonden met speur honden en ik ben niet gepakt aight.

Psykaholik

Wijs gebruiker
WildChild zei:
Haze zei:

haha ja inderdaad man, dat is écht de beste manier, bij een festival in belgië deed ik het ook zo en daar waren wél politiehonden met speur honden en ik ben niet gepakt aight.
jaja ma die honden willen nie altijd veel zeggen
vorige keer toen we naar weet ik veel wa gingen in gent
stonden ze daaar ook in het station met een drugshond
we waren met 5 man met drugs
5 man met weed en 2 waaronder ikzelf hadden ook nog pillen bij
stonden in de rij te wachten kon echt niks weggooien flikken stonden op uw handen te zien
en de 3 met weed die kwamen voor ons en die zijn alle 3 kunnen meegaan
en ik en een kameraad met weed en pillen daar reageerde die hond gewoon nie op
en had nogtans mijn weed en pillen gewoon in een zijzak steken van mijn broek aan de kant waar de hond rook
perfect op die hond zijn neushoogte
wel geluk gehad denks

katasja

Newbie
oke geef ik 1 tip die een vriend vanmij heeft gedaan dat hij met het vliegtuig naar ibza is gegaan en 25 pillen meenam en niet is gepakt.

Koop wax (in die oranje blikken die surinamers gebruiken) haal de wax (die zit er donker uit) eruit en doe die in een schaal.
Zet een pan met water op als die kookt zet je je schaal met wax erop en dan laten smelten.
Je pillen in een vloeitje doen dus in de vorm van een dun sigaretje draaien en dan wel een extra vloeitjes om heen doen.

leg je pillen onder op in het blikje wax vloeibare wax er overheen gooien
en zorgen dat het er netjes uitziet en dan met je vingers erover heen dat het net lijkt of je die wax vavochtend nog hebt gebruikt. :wink:

Succes ermee. :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
katasja zei:
oke geef ik 1 tip die een vriend vanmij heeft gedaan dat hij met het vliegtuig naar ibza is gegaan en 25 pillen meenam en niet is gepakt.

Koop wax (in die oranje blikken die surinamers gebruiken) haal de wax (die zit er donker uit) eruit en doe die in een schaal.
Zet een pan met water op als die kookt zet je je schaal met wax erop en dan laten smelten.
Je pillen in een vloeitje doen dus in de vorm van een dun sigaretje draaien en dan wel een extra vloeitjes om heen doen.

en zorgen dat het er netjes uitziet en dan met je vingers erover heen dat het net lijkt of je die wax vavochtend nog hebt gebruikt. :wink:

dat noem ik nu eerlijk gezegd een perfecte tip
die ik denk ik ook ga uitvoeren
dank u wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
haha vanaf nu strengere controle op blikjes wax dus.... :tongueout:
Nja dat neemt niet weg dat drugshonden ze waarschijnlijk toch zullen ruiken, maar zonder drughonden verklein je die kans natuurlijk zeker.
Maar controle met drugshonden gebeurt niet zo heel erg snel..

stonden in de rij te wachten kon echt niks weggooien flikken stonden op uw handen te zien
en had nogtans mijn weed en pillen gewoon in een zijzak steken van mijn broek aan de kant waar de hond rook
wel geluk gehad denks

Een hond zoekt te eerste pas op commando, daar zijn ze op getraind.
En hoe weet je zo zeker dat het een drugshond was dan. Denk dat minder dan 5 % van alle opgeleide politiehonden slechts ook een drugshond is.

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
haha vanaf nu strengere controle op blikjes wax dus.... :tongueout:
Nja dat neemt niet weg dat drugshonden ze waarschijnlijk toch zullen ruiken, maar zonder drughonden verklein je die kans natuurlijk zeker.
Maar controle met drugshonden gebeurt niet zo heel erg snel..

wel geluk gehad denks

Een hond zoekt te eerste pas op commando, daar zijn ze op getraind.
En hoe weet je zo zeker dat het een drugshond was dan. Denk dat minder dan 5 % van alle opgeleide politiehonden slechts ook een drugshond is.

hmmz ik was erbij...
was volgens mij een hond die ze nog aan ut trainen waren...
rook ie iets dan ging ie zitten en blafte ie...

was een bloedhond btw!!

Mac...

Badass junkie
Ja goed, maar je weet ook niet waar ze hem op aan het trainen waren dus. Kan echt van alles zijn, lijken, mensen, wapens, drugs, noem maar op..
Ras doet verder ook niet echt ter zake, omdat ze kijken naar de persoonlijkheid van de hond..

Dus ook niet meteen beginnen te panieken als je een hond ziet,
dan hebben ze je ook meteen in de gaten :)

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ja goed, maar je weet ook niet waar ze hem op aan het trainen waren dus. Kan echt van alles zijn, lijken, mensen, wapens, drugs, noem maar op..
Ras doet verder ook niet echt ter zake, omdat ze kijken naar de persoonlijkheid van de hond..

Dus ook niet meteen beginnen te panieken als je een hond ziet,
dan hebben ze je ook meteen in de gaten :)
je moest in een rij gaan staan en voorbij die hond wandelen,1 voor 1...
diegen waarbij hij ging zitten en blafte mochten vervolgens in een andere rij gaan staan,en daarna mee naar van die kotten in het staion...
allemaal bureau's enz!!
die flik die mij mn kleren heeft laten uitdoen heeft me echt wel gezegd dat het specifiek DRUGS controle was,preventief voor een fuif....
dus was volgens mij echt wel een drugshond ofzo hoor :)

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
katasja zei:

dat noem ik nu eerlijk gezegd een perfecte tip
die ik denk ik ook ga uitvoeren
dank u wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uuuhm in een vloeitje? Dat gaat er dwars doorheen doe dan stukje aluminium folie ofzo al vind ik dit nog zeer riskant als tie door zo scanner gaat.

katasja

Newbie
Uuuhm in een vloeitje? Dat gaat er dwars doorheen doe dan stukje aluminium folie ofzo al vind ik dit nog zeer riskant als tie door zo scanner gaat.

Ik zeg niks voor niks vloeitjesssssss. En geloof mij nou maar dat het er NIET door je vloeitjes gaat :wink:

En als het door een scanner gaat moet je vooral aluminiumfolie gaan gebruiken.Dan zie je die aluminiumfolie zitten onder in je potje wax.
En die vriend vanmij is niet gepakt en heeft al zijn 20 pillen gebruikt en er zat geen wax smaakje aan.Wat je wel kan doen is over je vloeitjes een stukje huishoudfolie doen.

Dus als je gepakt wil worden gebruik dan aluminiumfolie. :grin:

dutchpete

Newbie
Lol, pak een oude fiets, zaag het frame doormidden, stop de dope er in en las het frame weer aan elkaar. Dit is misschien niet de beste tip, maar onlangs is dit nog gebeurd met en partijtje fietsen uit Colombia. :smoke:

Mac...

Badass junkie
Zo een beetje alles wat uit die landen komt is al verdacht, en al helemaal als er zich lege ruimtes bevinden in het te transporteren middelen.

Psykaholik

Wijs gebruiker

ja ma ga met de auto op vakantie he
tis dus nie da ik langs ne scanner kom he

Cole

Belezen gebruiker
Hmsss , geweldig topic :P
Moet'k maar uitproberen want heb echt wel schrik om gepakt te worden :P

zakkie

Experimenterende gebruiker
wat ik zag staan op azarius was een briquet zonder gas. Je kunt die vanonder opendoen en wat "spullen" instoppen...
misschien goede plaats om te verstoppen, maarja drugshonden ruiken dat toch hé

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb gehoord da er een manier is dat honden dat niet ruiken
en dat is naar het schijnt door middel van javeltabletten
dus als ik de truk met het potje wax doe en heel de bodem er nog eens bij vul met javeltabletten kunnen ze me normaal gezien nie pakken
wil echt nie in het buitenland gepakt worden
maar niks meepakken is dus ook totaal geen optie :mrgreen: :mrgreen:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja geloof me zelfs dat kunnen ze ruiken. Als je honden controle krijgt ga je echt altijd nat. Doe je echt helemaal niks tegen.
Valt best mee hoe goed hondjes zijn.
Ik zie ze dagelijks op mijn werk.
Ze pakken grote hoeveelheden wel snel jah,maar hoe minder,hoe minder snel ze het oppikken.Het beste is alsje zorgt dat er geen sporen op je handen tassen en of kledingstukken komen :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
en heeft er mss nog iemand een idee waar ik vloeibare kan verstoppen voor mee te nemen op vakantie
en moet da koel bewaard worden ofzo

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
waar koop je die javeltabletten? Ik ga voor de wax, ik heb dreads en daar heb je speciale dreadwax voor, dat gebruik ik om t niet al te droog laten worden. We gaan naar een festival in duitsland met z'n twee in de auto, leek me een goede oplossing...

Bovenaan