Festival drugs aanraders?

Kiikiin

Experimenterende gebruiker
Hai allemaal,
Ik ga aankomende zondag naar dance4liberation met een vriendin van mij. Het is de eerste keer dat we met z’n 2 naar een festival gaan en het leek ons leuk om iets van drugs te gebruiken. Nou hebben we allebei wel wat ervaring met drugs maar toch ben ik benieuwd wat jullie aanraden voor op een festival :) het festival duurt van 12 tot 11 en we hebben geen zin om na 6/7 uur al in te kakken, ook willen we wel gewoon nog helder kunnen nadenken, we moeten tenslotte samen nog veilig thuiskomen. Graag hoor ik jullie aanraders!

Kiikiin

Ik zou zeker gaan voor 6apb. Langere werking dan MDMA en je blijft ook wat helderder. Even de zoekfunctie gebruiken, is heel veel over te vinden hier.
Is dit voor jou gevoel ook heftiger dan mdma? Lees er veel over dat mensen erg alert en actief worden maar niet echt iets over een vergelijking met mdma

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Is dit voor jou gevoel ook heftiger dan mdma? Lees er veel over dat mensen erg alert en actief worden maar niet echt iets over een vergelijking met mdma
Voor mij zeker vergelijkbaar met MDMA. Verschil is langere werking, stabieler dus minder golven, je bent iets helderder (minder vaag) en het is makkelijk te sturen. Ik hoef niet perse aan iedereen te vertellen dat ik van ze jou. Je zou het minder dwingend kunnen noemen.
Soms denk je dat je er volledig uit bent en dan komt toch nog even die 6apb om de hoek kijken, dat is een hele fijne afterglow. Ook had ik minder last van de come down/kater die kunnen bij MDMA best pittig zijn soms.

Kiikiin

Voor mij zeker vergelijkbaar met MDMA. Verschil is langere werking, stabieler dus minder golven, je bent iets helderder (minder vaag) en het is makkelijk te sturen. Ik hoef niet perse aan iedereen te vertellen dat ik van ze jou. Je zou het minder dwingend kunnen noemen.
Soms denk je dat je er volledig uit bent en dan komt toch nog even die 6apb om de hoek kijken, dat is een hele fijne afterglow. Ook had ik minder last van de come down/kater die kunnen bij MDMA best pittig zijn soms.
Wij hebben het gehaald, in pil vorm. Ben erg benieuwd naar de effecten. Bedankt voor de tip!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik neem op hardcorefestivals altijd coke, ice, mdma en poppers. Voel me daar super bij!!
+1 voor poppers.
Nooit echt m'n drug naar keuze geweest door hoofdpijn van het bloed dat naar het hoofd stijgt. Maar heb op Space Safari van twee random kerels eens twee keer mogen ruiken en het psychedelicsche aspect was wel cool.

MetalGuy

Badass junkie
het festival duurt van 12 tot 11 en we hebben geen zin om na 6/7 uur al in te kakken, ook willen we wel gewoon nog helder kunnen nadenken, we moeten tenslotte samen nog veilig thuiskomen. Graag hoor ik jullie aanraders!
Ik zie dat het al plaats heeft gevonden. Maar anders had ik ook gezegd 6-APB.

Waarom? Omdat het vrijwel identiek is aan MDMA, alleen 3 keer langer en het voelt veel meer 'uitgesmeerd' dan MDMA.

Kiikiin

Benieuwd naar je ervaring, hoor dat graag.
We hebben het super naar ons zin gehad! Idd vrij lange werking dus de hele dag er van kunnen genieten. Zelfs wat kunnen eten aan het einde van de dag haha. Vond het zelf wel vrij heftig maar kan ook liggen aan de hoeveelheid die we hadden ingenomen. Al met al een leuke ervaring gehad dus dankjewel!

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
We hebben het super naar ons zin gehad! Idd vrij lange werking dus de hele dag er van kunnen genieten. Zelfs wat kunnen eten aan het einde van de dag haha. Vond het zelf wel vrij heftig maar kan ook liggen aan de hoeveelheid die we hadden ingenomen. Al met al een leuke ervaring gehad dus dankjewel!
Leuk om te horen. Hoe hoog was jouw dosis dan uiteindelijk?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik had 80 mg gebruikt en weeg ongeveer 65 kilo. Wist ook niet zo goed wat ik er van moest verwachten dus de spanning heeft misschien ook wel mee geholpen aan het effect haha.
80mg is een bescheiden dosis maar als het werkt voor jou dan is je doel bereikt. Voor herhaling vatbaar dus? Je vriendin ook?

Bovenaan