Verstop plekken drugs bij feesten

Leonina

Experimenterende gebruiker
bobsacamano zei:
Kunnen vrouwen niet gewoon hun zakje in een bh doen waar de vulling uitgehaald kan worden stop je het daar bij in :)

Ik bewaar het lekker warm onder mijn ballen.

Ehm heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Ik stop nooit shit in mn BH haha. Gewoon IN me doos jwt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Nooit in je bh doen! Ik heb al eens gehad dat een dame mijn beha vastpakte en er goed aan liep te schudden. Was ik even blij dat daar niks te vinden viel.

De ene keer checken ze zelfs m'n sigaretten, de andere keer mag ik zo doorlopen. Het scheelt aanzienlijk als je er verzorgd uit ziet, netjes hallo zegt tegen fouillermeneer/mevrouw en je relaxed gedraagt. Desnoods wat alcohol van tevoren om te ontspannen. Van een drankbek kijkt niemand meer op.

Zelf stop ik het in mijn ondergoed vlakbij mijn vrouwelijke deeltjes en zorg dat er genoeg lagen kleding overheen vallen zodat het op z'n plek blijft zitten: minimaal een panty of legging, sexloze boxer en broekje/rokje over ondergoed heen. Altijd niet meer dan ik maximaal van plan ben te gebruiken, en iedereen neemt z'n eigen shit mee naar binnen.

tt1308

Newbie
Misschien een stomme vraag maar is het verstandig om naar een weekendfestival (intens en defqon 1) mijn 4fpm en xtc in een pringlebus met dubbele bodem te steken? Normaal steek ik het altijd bij men ballen maar vorig jaar op defqon en die nederlandse feesten wordt ik altijd kei goed gecontroleerd datk toch altijd blij ben datk de security voorbij ben.
In Belgie nog nooit echt deftig gefoeieerd maar zie et ni zitten om het voor intens en defqon bij mn ballen te steken door die lange afstand van de parking tot ingang.

of heeft iemand hier nog een tip voor?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
tt1308 zei:
Misschien een stomme vraag maar is het verstandig om naar een weekendfestival (intens en defqon 1) mijn 4fpm en xtc in een pringlebus met dubbele bodem te steken? Normaal steek ik het altijd bij men ballen maar vorig jaar op defqon en die nederlandse feesten wordt ik altijd kei goed gecontroleerd datk toch altijd blij ben datk de security voorbij ben.
In Belgie nog nooit echt deftig gefoeieerd maar zie et ni zitten om het voor intens en defqon bij mn ballen te steken door die lange afstand van de parking tot ingang.

of heeft iemand hier nog een tip voor?

Om echt veilig te zijn zou je bij een Pringle bus een dubbele bodem kunnen gebruiken. Dan de Pringles er weer in, en dan het sealtje er overheen lijmen zodat het lijkt dat hij nog dicht zit.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
Om echt veilig te zijn zou je bij een Pringle bus een dubbele bodem kunnen gebruiken. Dan de Pringles er weer in, en dan het sealtje er overheen lijmen zodat het lijkt dat hij nog dicht zit.
En dan sta je daar in de rij en moet je de pringles bus inleveren aangezien je geen consumpties mee naar binnen mag nemen...

Hoe goed ze ook foeieren, achter je ballen vinden ze het echt niet hoor. Tenzij je je moet uitkleden natuurlijk :P. Maargoed hoe erg is het om een half uurtje een plastic zakje in je onderbroek te hebben... Je moet er wat voor over hebben.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een potje poppers is ook echt afschuwelijk om te verstoppen. Mijn beha bevat dan altijd zo'n rare bobbel. Gelukkig voelen ze daar nooit echt langs. :")

uncoolbeatle

Als je als vrouw helemaal op safe wilt spelen: langs de zijkant van een maandverband een klein scheurtje snijden, spul daar indoen en maandverband indoen.

Of zoals ik vaak doe, op het laatste moment in de rij je spul in je onderbroek dauwen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
op het laatste moment is niet slim... bij de wachtrijen staan vaak mensen (soms in burger) te controleren. Ze houden gewoon mensen in de gaten en zodra ze iemand zien die met zijn hand in zijn broek staat of verdacht doet, pikken ze diegene er tussenuit.

Ken meerdere mensen die zo gepakt zijn...

uncoolbeatle

SmartieAndMe zei:
op het laatste moment is niet slim... bij de wachtrijen staan vaak mensen (soms in burger) te controleren. Ze houden gewoon mensen in de gaten en zodra ze iemand zien die met zijn hand in zijn broek staat of verdacht doet, pikken ze diegene er tussenuit.

Ken meerdere mensen die zo gepakt zijn...

Nee heb je helemaal gelijk in! maar meestal is het dan van:

"shit ze controleren hier! nu ben ik mijn spul ALWEER vergeten veilig weg te stoppen"

Wel altijd geluk gehad, lijkt me inderdaad echt een te vroeg en vooral zeer kut einde van de avond :openmouth:

Fool

Badass junkie
Tussen een raar verbandje om je penis heen, als ze willen fouilleren gewoon zeggen dat je last van een infectie hebt. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
zo'n heel zakje?!?! Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt

1 pil vind ik eigenlijk ook al te veel voor die plek

Aangenaam wordt 't niet maar je moet er wat voor over hebben om aan de drugs te gaan :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met een zakje in mijn broekzak ofwel in mijn portemonnee. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met een zakje in mijn broekzak ofwel in mijn portemonnee. :P
Ik ken toch meerdere mensen die dat zeiden... en die kunnen nu fluiten naar hun VOG :confused:

Beter geen risico lopen toch?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hangt natuurlijk ook van het feest af, als je naar een illegale rave gaat weet je zeker dat je toch niet gecheckt wordt. Anders zou ik zelf het risico niet willen lopen nee.

Fool

Badass junkie
Ik zorg er dan uiteraard wel voor dat ik niet zoveel bij me heb dat ik mijn VOG ermee zal verliezen. :P

Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :P

Fool

Badass junkie
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P

En zuipketen doen we niet aan, we zitten wel regelmatig in een keet een biertje of w/e te drinken, maar die staat niet in mijn achtertuin. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan

Fool

Badass junkie
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Tja, niet iedereen gaat nou eenmaal slapen met een woordenboek in zijn/haar hand, daar kunnen. :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet :wink:

Psychedelibee zei:

Ik kan je eigenlijk (bijna) nooit betrappen op een grammaticale fout dus denk dat dat wel meevalt

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.

Nou een dialect kan ik over jet algemeen wel waarderen. Waar ik me bij sommige limburgers en achterhoekers aan erger is wanneer ze Nederlands praten met zo'n bizar accent. Bijvoorbeeld Limburgers die alles zo irritant lang trekken. Het Limburgs dialect daarentegen vind ik wel leuk en praat ik zelf ook.

losbanditas

Ik verstop het meestal ook onder mn ballen in een strakke boxer, maar als ze je meenemen voor een uitgebreide striptease kan je toch altijd weigeren en weg lopen? Zeker als je rond de 12 pillen meeneemt voor de hele groep.

Leonina

Weet je wat misschien ook een handige verstop plek is voor vrouwen?
Als je inlegkruis draagt, en dan dat zakje onder de inlegkruis.. :grin:
Mocht het toch zover gaan dat je ergens uit moet kleden, en je doet je ondergoed uit.. Dan zit dat zakje nog verstopt onder inlegkruisje.. jatoch :grin:

Voor mannen (en vrouwen):

Je sokken binnenste buiten doen; een geheimzakje in naaien zodat je de zakken pillen in ken doen.
Dan weer je sokken binnenste buiten keren en je voet in je sok steken.
Je tenen zijn aan de onderkant hol toch. Als die pillen zo precies onder je tenen liggen dan heb je ook geen last tijdens het lopen. :mrgreen:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Leonina zei:
Weet je wat misschien ook een handige verstop plek is voor vrouwen?
Als je inlegkruis draagt, en dan dat zakje onder de inlegkruis.. :grin:
Mocht het toch zover gaan dat je ergens uit moet kleden, en je doet je ondergoed uit.. Dan zit dat zakje nog verstopt onder inlegkruisje.. jatoch :grin:

Voor mannen (en vrouwen):

Je sokken binnenste buiten doen; een geheimzakje in naaien zodat je de zakken pillen in ken doen.
Dan weer je sokken binnenste buiten keren en je voet in je sok steken.
Je tenen zijn aan de onderkant hol toch. Als die pillen zo precies onder je tenen liggen dan heb je ook geen last tijdens het lopen. :mrgreen:

Klinkt me veel te ingewikkeld eerlijk gezegd. Ik doe het wel gewoon in mn onderbroek :tongueout:

Bovenaan