bobsacamano zei:Kunnen vrouwen niet gewoon hun zakje in een bh doen waar de vulling uitgehaald kan worden stop je het daar bij in
Ik bewaar het lekker warm onder mijn ballen.
tt1308 zei:Misschien een stomme vraag maar is het verstandig om naar een weekendfestival (intens en defqon 1) mijn 4fpm en xtc in een pringlebus met dubbele bodem te steken? Normaal steek ik het altijd bij men ballen maar vorig jaar op defqon en die nederlandse feesten wordt ik altijd kei goed gecontroleerd datk toch altijd blij ben datk de security voorbij ben.
In Belgie nog nooit echt deftig gefoeieerd maar zie et ni zitten om het voor intens en defqon bij mn ballen te steken door die lange afstand van de parking tot ingang.
of heeft iemand hier nog een tip voor?
En dan sta je daar in de rij en moet je de pringles bus inleveren aangezien je geen consumpties mee naar binnen mag nemen...kokosmakroon900 zei:Om echt veilig te zijn zou je bij een Pringle bus een dubbele bodem kunnen gebruiken. Dan de Pringles er weer in, en dan het sealtje er overheen lijmen zodat het lijkt dat hij nog dicht zit.
SmartieAndMe zei:op het laatste moment is niet slim... bij de wachtrijen staan vaak mensen (soms in burger) te controleren. Ze houden gewoon mensen in de gaten en zodra ze iemand zien die met zijn hand in zijn broek staat of verdacht doet, pikken ze diegene er tussenuit.
Ken meerdere mensen die zo gepakt zijn...
Fool zei:Tussen een raar verbandje om je penis heen, als ze willen fouilleren gewoon zeggen dat je last van een infectie hebt. :P
SmartieAndMe zei:Onder de voorhuid, als je niet besneden bent![]()

MusicIsLife zei:zo'n heel zakje?!?! Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt
1 pil vind ik eigenlijk ook al te veel voor die plek
Ik ken toch meerdere mensen die dat zeiden... en die kunnen nu fluiten naar hun VOGFool zei:Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met een zakje in mijn broekzak ofwel in mijn portemonnee. :P
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :PFool zei:Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
GelukkigPsychedelibee zei:Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
dat kan ik ook echt niet uitstaanEen beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.MusicIsLife zei:Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Sorry, grammarnazi...
Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgsdat kan ik ook echt niet uitstaan
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.Fool zei:Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en
Dit slaat nergens op.![]()
Tja, niet iedereen gaat nou eenmaal slapen met een woordenboek in zijn/haar hand, daar kunnen.Psychedelibee zei:Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.Fool zei:Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en
Dit slaat nergens op.![]()
Psychedelibee zei:Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Psychedelibee zei:Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
Jajaja er stond al een dikke streep doorheen.MusicIsLife zei:Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet![]()

Leonina zei:Weet je wat misschien ook een handige verstop plek is voor vrouwen?
Als je inlegkruis draagt, en dan dat zakje onder de inlegkruis..![]()
Mocht het toch zover gaan dat je ergens uit moet kleden, en je doet je ondergoed uit.. Dan zit dat zakje nog verstopt onder inlegkruisje.. jatoch
Voor mannen (en vrouwen):
Je sokken binnenste buiten doen; een geheimzakje in naaien zodat je de zakken pillen in ken doen.
Dan weer je sokken binnenste buiten keren en je voet in je sok steken.
Je tenen zijn aan de onderkant hol toch. Als die pillen zo precies onder je tenen liggen dan heb je ook geen last tijdens het lopen.![]()