SmartieAndMe zei:
Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te voren

Kun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven
Dat verhaal heb ik ook gehoord, maar dan liep het anders af. Een gast had dus inderdaad vooraf op het terrein een gat gegraven en drugs neergelegd, maar de organisatie van het feest had hierop gechecked en dit ontdekt. Een paar bewakers op het feest stonden in de buurt keurig te wachten tot diegene toesloeg, en toen die gast in de grond aan het graven was werd 'ie meegenomen
Ik weet nu niet welke verhalen nu allemaal echt waar zijn, maar wel mooi om te horen altijd
En weer even on-topic: ik stop ook altijd alles in m'n onderbroek, en voor de mannen die geen strakke onderbroeken hebben of bang zijn dat het er alsnog uitvalt via je broekspijp; ik doe altijd (ff lomp uitgelegd): Til je slurf op, drugszakje tegen je zak aan, laat je slurf vallen en klaar is kees. Meestal ben ik toch wel een beetje zenuwachtig, niet per se om gepakt te worden maar om het hele gebeuren van zo'n feest, en dan krijg ik toch een beetje een plakzak dus daardoor blijft alles keurig zitten

Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.