Die vraag wou ik me ook juist stellen. Of trips verschillend zijn of dat het aan je eigen en omgeving ligt.
Ik heb het vroeger slechts 3x gedaan en telkens was het toch heel anders.
De 1e keer was ook de allereerste drugs die ik nam.. was op een grote party, had ik en een maat beiden een half genomen, waren hoffman 94 als ik me goed herinner. Deze heb ik uitgetript bij mijn zus, waren waarschijnlijk niet de juiste omstandigheden om een trip te pakken was ook maar 16 jaar ofzo. Had er natuurlijk de hallucinaties van, vervormingen op tv, bolletjes die de muur op en af gingen, bolletjes die tot bij mij kwamen en terug gingen. En dat ene gevoel wat men dikwijls zegt van coke te krijgen, dat men de wereld aankan. (Van coke heb ik dat nooit gehad, enkel deze ene keer had ik dat van lsd) Voelde helemaal geen pijn, alsof er een extra vleeslaag over mijn hele lichaam was die enige pijn zou absorberen. Kon een sigaret uitduwen op mijn hand.
Heeft lang geduurd dat halfke.
De 2e keer was de fijnste. Dat waren flinstones. Met 3 waren we, eerst muziek luisteren en nadien film kijken. Was compleet gestoord. Film 'the Pest' was onmogelijk om te kunnen volgen, begrepen er niks van. Al die hoofden vervormden, alles rond de tv bewoog en veranderde van kleur.
We hebben daar serieus kabaal gemaakt..dat hadden we telkens pas na een tijdje door dat we serieus kabaal aan het maken waren. Dat kwam van het lachen, we lagen daar constant krom in de zetel van het lachen.
Kregen gewoon niks gezegd erdoor omdat telkens iets wou zeggen tegen de andere, draaide gelijk de kop naar elkaar en dan schoot gewoon ontieglijk in de lach en duurde telkens even voor daarvan bijkwamen.
Het gevoel van de wereld te kunnen was er helemaal niet bij deze. Maar echt gewoon een fantastiche trip.
De 3e keer was weer veel minder. Wel hallucineren en vervormingen maar ik verwachte opnieuw dat krom liggen van het lachen, maar niks. Was zo een oude fiets als opdruk, met 1 klein wiel en 1 groot wiel.. zou niet weten hoe dat genoemd word. Uiteindelijk was het niet echt fijn. Was ook voor het gedaan was naar huis gegaan toen had ik mijn auto een dikke meter van de stoep geparkeerd waar ik me later op de dag wel van verschoot want ik meende me goed te herrinneren dat ik moeite had met het parkeren omdat ik dacht te kort op de stoep te staan :P Stond echt schandalig geparkeerd.
Ligt het dan bij verchillen van de trips of aan eigen/omgeving ?
Die 2e keer was eigenlijk een zeer goede omgeving tegenover de 1e en 3e keer. Daar had altijd redelijke tijd tussengezeten ook. En bij de 2e en 3e keer rookten we voor en tijdens ook joints. Enkel de 2e keer zou voor herhaling te doen zijn, maar zoals de anderen zou ik er geen behoefte aan hebben om het ooit opnieuw te doen.