verschillende papertrips ?

Colaiuta

Bewuste gebruiker
De verschillende opdrukken op de papertrips, zijn dat ook allemaal andere trips of is LSD gewoon de werkende stof en is alleen de hoeveelheid bij iedere trip verschillend ?

kan namelijk 1 soort krijgen en die bevalt me maar matig

Colaiuta

Bewuste gebruiker
nou dat klopt ook eigenlijk niet want ik heb het 3 keer gedaan en 2 keer had ik of mijn vrienden niet veel tijd en toen ben ik dus in die trip thuis beland... niet leuk maar die 1e keer was vet, dus en waar, wanneer, met wie en hoelang zijn belangrijke dingen als je wil trippen, dus ligt aan mij. Maar ik vroeg me gewoon af of er nog verschillende trips zijn ??

Bal0n

Badass junkie
Nee, LSD is LSD. En er zijn bijna geen andere stoffen die op zegeltjes passen. En de stoffen die er wel op passen zijn zo ontzettend schaars dat de kans echt miniem is dat het geen LSD was, wat je had.

Sterker nog, ik durf mijn hele stash erom te verwedden dat je gewoon LSD had :wink:.

Bal0n

Badass junkie
Hehe, nee hoor. Maar de enige stoffen die erop gaan passen zijn waarschijnlijk DOB, DOI en Bromo-Dragonfly. En die vind je echt niet zomaar. LSD is schaars, maar die zijn nog veel veel schaarser.

spacekonijn

Badass junkie
sommige mensen hebben ook echt vanalles in hun bezit

lsd is voor mij al een hele klus om aan te komen, overigens wel gelukt nu geloof ik :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
correctie.. er zijn wel meerder vormen van lsd verkrijgbaar, maar het verschil is minimiem volgens mij, en het originele is gewoon lsd-25 volgens mij heet het andere ald-52, maar kweet het niet zeker, zal er nog eens wat over lezen. volgens mij waren er zelfs vele analogen van lsd maar lsd en ald waren de enigen die volgens mij in omloop zijn gekomen. naar wat ik hoor van mijn dealer is dat de een iets spacier is en de ander iets opgewekter, meer voor op n feestje ofzo.... als k meer hoor zal k zeker posten

Bal0n

Badass junkie
Er zijn wel analogen, maar die kan je alleen verkrijgen door eerst LSD te maken. Dus het is, tenzij je echt die andere analoog wil, een beetje zinloos voor extra werk.

Aangezien ALD-52 hydrolyseert naar LSD-25 bij aanraking met water.

spacekonijn

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Ze lopen een beetje achter daar dus kan het me wel voorstellen.
het is maar wat je onder achterlopen verstaat he.

mensen met pep lopen vaak voorop maar of ze dat in hun hoofd ook doen :wink:

Mac...

Badass junkie
Haha, ja die belgen komen net in hun flower-power periode. Binnenkort is Woodstock in Brussel. :grin:

tip mocht je er heen gaan: Tijden veranderen, dus ik zou maar ff een gros kapotjes halen uit de sexshop.

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
euh jaja gnet is op vele vlakken en vooral cultureel vlak een vooruitstrevende stad hoor.. en voor feesjes en drugs is het zekr ook niet slecht..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Deranged zei:
euh jaja gnet is op vele vlakken en vooral cultureel vlak een vooruitstrevende stad hoor.. en voor feesjes en drugs is het zekr ook niet slecht..

ik geef je helemaal gelijk, gent is een fantastische stad om in te wonen, en drugs is hier ook helemaal niet moeilijk om te vinden (als je maar goed zoekt :wink: nog mensen van gent?! :hearteyes:

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik woon tegen gent, en idd, gent is t mekka van den drugs, mss wel bitje overdreven ma kom, ik vind er toch bijna alles, mits wat zoeken, maar das geen probleem :)

Moker

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P

Frisko

Badass junkie
Moker zei:
mathijs zei:

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
wie zoekt die vind...beetje meer moeite doen:)

tipje : @ goa"s proberen :wink:

matthijs

Badass junkie
Moker zei:
mathijs zei:

Hehe. Hmm, er zal vast wel een iemand zijn met papertrips, verder zou ik het niet weten. Ben er een keertje gewees en zat gewon weer te lullen. Wel mooie plaats trouwens.

Moker

Bewuste gebruiker
en of het een mooie plaatsje is :stoned: maar ik zal dan toch maar eens een goa feest bezoeken :grin:

matthijs

Badass junkie
Om even ouwe topics uit de sloot te halen.
Aangezien de blotterart vak zo exclusief is lijkt het me dat je in het geval van LSD wel degelijk kan zeggen: de blauwe budha's zijn zo en zo sterk.
Is er een site waar veel blotters + hun sterkte op staan?

chr776

Experimenterende gebruiker
Die vraag wou ik me ook juist stellen. Of trips verschillend zijn of dat het aan je eigen en omgeving ligt.
Ik heb het vroeger slechts 3x gedaan en telkens was het toch heel anders.

De 1e keer was ook de allereerste drugs die ik nam.. was op een grote party, had ik en een maat beiden een half genomen, waren hoffman 94 als ik me goed herinner. Deze heb ik uitgetript bij mijn zus, waren waarschijnlijk niet de juiste omstandigheden om een trip te pakken was ook maar 16 jaar ofzo. Had er natuurlijk de hallucinaties van, vervormingen op tv, bolletjes die de muur op en af gingen, bolletjes die tot bij mij kwamen en terug gingen. En dat ene gevoel wat men dikwijls zegt van coke te krijgen, dat men de wereld aankan. (Van coke heb ik dat nooit gehad, enkel deze ene keer had ik dat van lsd) Voelde helemaal geen pijn, alsof er een extra vleeslaag over mijn hele lichaam was die enige pijn zou absorberen. Kon een sigaret uitduwen op mijn hand.
Heeft lang geduurd dat halfke.

De 2e keer was de fijnste. Dat waren flinstones. Met 3 waren we, eerst muziek luisteren en nadien film kijken. Was compleet gestoord. Film 'the Pest' was onmogelijk om te kunnen volgen, begrepen er niks van. Al die hoofden vervormden, alles rond de tv bewoog en veranderde van kleur.
We hebben daar serieus kabaal gemaakt..dat hadden we telkens pas na een tijdje door dat we serieus kabaal aan het maken waren. Dat kwam van het lachen, we lagen daar constant krom in de zetel van het lachen.
Kregen gewoon niks gezegd erdoor omdat telkens iets wou zeggen tegen de andere, draaide gelijk de kop naar elkaar en dan schoot gewoon ontieglijk in de lach en duurde telkens even voor daarvan bijkwamen.
Het gevoel van de wereld te kunnen was er helemaal niet bij deze. Maar echt gewoon een fantastiche trip.

De 3e keer was weer veel minder. Wel hallucineren en vervormingen maar ik verwachte opnieuw dat krom liggen van het lachen, maar niks. Was zo een oude fiets als opdruk, met 1 klein wiel en 1 groot wiel.. zou niet weten hoe dat genoemd word. Uiteindelijk was het niet echt fijn. Was ook voor het gedaan was naar huis gegaan toen had ik mijn auto een dikke meter van de stoep geparkeerd waar ik me later op de dag wel van verschoot want ik meende me goed te herrinneren dat ik moeite had met het parkeren omdat ik dacht te kort op de stoep te staan :P Stond echt schandalig geparkeerd.

Ligt het dan bij verchillen van de trips of aan eigen/omgeving ?
Die 2e keer was eigenlijk een zeer goede omgeving tegenover de 1e en 3e keer. Daar had altijd redelijke tijd tussengezeten ook. En bij de 2e en 3e keer rookten we voor en tijdens ook joints. Enkel de 2e keer zou voor herhaling te doen zijn, maar zoals de anderen zou ik er geen behoefte aan hebben om het ooit opnieuw te doen.

matthijs

Badass junkie
Hoe je trip uitpakt ligt helemaal aan met welke mindstate je er instapt en aan de plek en situatie waar je het doet.

flashkop

Bewuste gebruiker
int stad is ook lsd in overvloed, je moet gewoon weten waar, hint zoek op happy eens rond op die """""(fucking commerciele) goa""""" die ze daar gaan draaien, als je mij vind zul je wel trips vinde ghehe

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
He he ik heb men nieuwjaars inkopen de zaterdag kunne doen voor op Happy 6, Was niet de kerel van wie ik nog al meerdere keren trips heb gekocht maar n andere (Rare ) kerel, had me er 5 gekocht vr 40 eur ( nog kunnen afpingelen anders betaalde k 50 :grin: ) en vroeg k hem hoeveel µg het was ( twaren shiva's btw) en hij zei mij dat t 225µg was , maar da is zo'n dikke bullshit volgens mij gezien iedereen in die omgeving dezelfde trips heeft en verkoopt k denk dat r maar max 150µg op zit in t betse geval maar mijn intuitie zegt meer 125µg, natuurlijk als t 225 is zoveel te beter maar kdenk t nie (maar hoop van wel :grin: ) t gaat n fijn eindejaarsfeestje worden denk k :)

flashkop

Bewuste gebruiker
ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul :grin:
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast

flashkop

Bewuste gebruiker
ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul :grin:
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast

Bovenaan