Verkramping na 3mmc

Thorrrr22

Newbie
Hoi,

Ik heb gister tijdens een ADE feest 3mmc in capsules genomen zo’n 100mg per capsule had er 8 mee. Nu heb ik vandaag last van een verkramping borstkas, dus een wat lastigere ademhaling, daarnaast heb ik ook last in mn nek, soort spierpijn achtig, en met slikken voelt het net of ik keelpijn heb.
2 andere vrienden hebben hetzelfde gehad, 1 heb ook last van zijn borstkas de ander heeft nergens last van.
Iemand die hier ervaring mee heb gehad? Ik betwijfel of het echt 3m was, maar andere teringzooi, ik ga het ook laten testen voor de zekerheid. Ik hoor het wel :)!

Thorrrr22

Newbie
Nee dit heb helaas niks met verkouden te maken haha..

Gaat echt om een soort verzuring van mn borstkas met daarbij een soort straalende pijn naar mn nek toe, waardoor slikken ook iets wat pijnlijker is

FerdFatoehaus

Badass junkie
800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen.

Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan.

Sterkte!

HappyMind

Badass junkie
Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen.

Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen.

Thorrrr22

Newbie
800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen.

Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan.

Sterkte!
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)

Thorrrr22

Newbie
Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen.

Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen.
Bedankt voor de tips!

nee ik heb indd niet gesnoven het ging hier om 8 capsules van ongeveer 100mg, elk uur 1 capsule

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)

Dat het ‘altijd gekker kan’ betekent niet dat 800 mg geen enorm hoge dosis is. Volgende keer (veel) minder gebruiken.

Veel sterkte voor nu, zorg goed voor jezelf.

Thorrrr22

Newbie
Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.
Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger :)
Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.

Thorrrr22

Newbie
I
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.

Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
I

Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.
Je gebruik met andere vergelijken is gewoon zinloos, dat probeer ik te zeggen. Als je 2/3 dagen na gebruik nog fysieke klachten ervaart dan heb je echt te veel genomen. Zou dit zeker serieus nemen, wees zuinig op je lichaam:)

Thorrrr22

Newbie
Hoeveel ik heb gebruikt heb ik er enkel bij gezet zodat mensen een indicatie hebben hoeveel het was ter info. Het was niet mijn bedoeling om te vergelijken of iets dergelijks. Wilde alleen weten of andere mensen deze klachten na gebruikt hebben ervaren :wink: alsnog bedankt voor je antwoord!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoeveel ik heb gebruikt heb ik er enkel bij gezet zodat mensen een indicatie hebben hoeveel het was ter info. Het was niet mijn bedoeling om te vergelijken of iets dergelijks. Wilde alleen weten of andere mensen deze klachten na gebruikt hebben ervaren :wink: alsnog bedankt voor je antwoord!
Om antwoord te geven op je vraag:

Ja, andere mensen die te veel 3-mmc of aanverwanten gebruikt hebben merken deze klachten soms ook. Als je de zoekfunctie hier gebruikt kan je vrij veel informatie en ervaringen vinden.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Tientallen threads zoals deze in de afgelopen tijd en ik begin steeds meer het gevoel te hebben dat deze mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen. Zelf verspreid over de dag 300mg gedaan, morgen een pauze nemen omdat de bijwerkingen toch heel vervelend zijn. Maand last gehad van schouderpijn.

JJM_boyed

Experimenterende gebruiker
Komt me heel bekend voor.... Ik heb dit soort klachten inmiddels bij verschillende type RC's ervaren. Ook in bij lage doseringen !
En nee... Magnesium helpt geen moer. Zelf heb ik dan ook besloten om gewoon geen research chemicals meer te gebruiken.

Ik denk eigenlijk dat de kans heel groot is dat je dealer 2mmc of 3cmc (of onzuivere 3mmc) aan je heeft verkocht.
Het verschil is duidelijk merkbaar tussen deze varianten maar op een feest als ADE kan ik me heel goed voorstellen dat
je dit niet direct zo ervaart.

De werking is gewoon net even anders en zoals ik zelf vaak heb ervaren veroorzaakt het gewoon veel meer bijwerkingen.
Voortaan dus gewoon even testen :wink: zeker als je een grote hoeveelheid naar binnen werkt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Thorrrr22 ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?

Bovenaan