Erg warmte gevoel na 2MMC/3MMC

Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken.

Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend)

De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis”
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje.

nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit.
Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur.

Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt

_shikantaza

Badass junkie
Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken.

Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend)

De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis”
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje.

nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit.
Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur.

Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt
Rustiger aan doen met de drugs.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling,
Dit zijn (mogelijk) symptomen van hartklachten en het zou een duidelijk signaal moeten zijn dat je echt te ver bent gegaan. Als je daarnaast last van misselijkheid krijgt dan zou ik zelfs aanraden om een ambulance te bellen. Pijn op de borst, kortademigheid, en misselijkheid zijn namelijk kenmerken van een hartaanval. En daarvoor kan je beter een keer te veel een ambulance bellen dan een keer te weinig.

Voor een eventuele volgende keer dus echt opletten dat je minder grote doseringen gebruikt en minder vaak bijneemt. Want dit was echt te veel.

dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad?

Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt.

heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik?

Edit:
Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder.

Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: ljuv

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad?

Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt.

heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik?

Edit:
Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder.

Wanneer is op dat moment het laatst dat je hebt gegeten?

Vroeger had ik door alle drank en drugs en nachten doorhalen ook vaak wat jij beschrijft, dit was vaak erger als mijn maag leeg was.

Zorg je wel dat je voldoende hebt gegeten voor je begint met snuiven?

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Vroeger had ik door alle drank en drugs en nachten doorhalen ook vaak wat jij beschrijft, dit was vaak erger als mijn maag leeg was.
Dit komt bij mij inderdaad overeen met de klachten die TS opsomt. Ik heb altijd al gehad dat als ik teveel heb gedronken ook pas slecht ga als ik thuis ben van het fietsen, en dan fiets ik niet eens hard.

Altijd eigenlijk wanneer mijn maag haast leeg is, en ik tot rust wil komen komt het pas.

Sindsdien probeer ik eerst even rustig een glaasje water te drinken voordat ik ga zitten/liggen na t feesten.

Bovenaan