Verkeerd pasje gebruikt

jimi

Belezen gebruiker
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?

En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?

Chris Pontius

Badass junkie
jimi zei:
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Nee

jimi zei:
En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
Ja

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Speed bijt door bijna alles heen, ik denk dat ik je moet teleurstellen. :(

knolselderij

Wijs gebruiker
of pasjes van vrienden in mijn beurs en andersom. AH bonus kaart vergeten schoon te maken en aan een kassiere geven. en nog meer van die domme dingen

Carlitos

Badass junkie
Wanneer men pep wilt hakken kun je je pas het best aanpassen aan je pep lijkt me.
Mijn zorgpasjes zijn trouwens flink toegetakeld met zowel speed als dex variërend tussen de 50 en 73 % zuiver maar ze hebben bijna geen schade.
Spoel ze dan ook wel is af na gebruik onder de kraan,slechts 1 lettertje is wat vervaagt.

Cd's hoesjes zijn wel erger er aan toe!

peppie

Belezen gebruiker
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
peppie zei:
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:
kweenie welke je gebruikt?

WithciZ

Experimenterende gebruiker
jimi zei:
Nee, ik denk dat jij je pasje zelf uit moet proberen :wink:.

jimi zei:
Mijn bankpas werd wel eens uitgespuwd door de pinautomaat. Ben zelf wel altijd zo alert m'n pasjes te inspecteren voor ik ze aan iemand anders geef.

cropp

Badass junkie
Ik heb geen vast snuifpasje, pak gewoon mijn id-kaart, bankpas, schoolpas, cz-pas...

Mijn pasjes zien er wel gehavend uit, maar ze doen het nog allemaal...

Over aangekoekte speed aan pasjes kan ik wel meepraten, maar dat heeft nog nooit hele genante situaties opgeleverd, wel heeft een maatje van me wel eens de overgebleven speed van mijn pasjes afgeschraapt om op te snuiven, en dat heeft ie geweten, want daar pesten we hem nou nog mee :grin:

Er zitten intussen wel 2 dikke witte strepen over het leren muntenvakje van mijn portomoné, omdat ik daar een pasje overheen heb getrokken, die zijn er niet meer uit te krijgen, maar geen ramp lijkt me...

peppie

Belezen gebruiker
Wat ik niet snap dat de meesten het met pasjes doen, mesje is veel handiger lijkt me :)
Tenzij de nood hoog is en je alleen maar pasjes in de buurt hebt :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.

Ik wel :

Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.

Oom Klaas

Badass junkie
Zoiets is wel handig ja.
't Liefste heb ik nog een mesje van titanium ofzo, wat hoe dan ook niet afbrokkelt.

W.F.L.

Badass junkie
Chris Pontius zei:

Klopt, maar vind het wel prutswerk met die mesjes. Je kunt er wel hele rechte lijnen mee maken. :grin: Maar sommige pep wilt inderdaad wel vlokkig worden en dan gaan kleven. :(

Misschien toch ook eens zo'n ding kopen.

Ik gebruik zelf bijna altijd mijn ID voor speed en ketamine, weet niet of hij nog werkt, maar ik heb het idee dat die wel vrij stevig is. Heb ook nog 2 witte kaarten die ik niet meer nodig heb en die gebruik ik dan voor natte pep enzo. Een maatje van me heeft wel zijn bankpas verneukt en hij snuift niet echt vaak, zal er een beetje vanaf hangen of die magneetstrip verkloot is of niet? Al denk ik dat hij het nog gewoon doet als je pep droog is, al helemaal als het maar van 1 keertje is..

TeKNoZem

Wijs gebruiker
peppie zei:

Geen last van, mits je 't mesje na gebruik gewoon ff af doet. =p

Over verkeerde pasjes gesproken, ik heb al verschillende keren een nieuw bankpasje aan moeten vragen omdat die magneetstrip helemaal weggevreten/verroest was omdat ik met m'n stomme vage kop zo nodig dat pasje alleen uit m'n portemonnee kreeg. M'n zorgpasje ben ik vorig jaar Koninginnedag in de menigte kwijtgeraakt, en m'n ID kan wel eens opnieuw geperforeerd worden. ;x

Sinds kort een gemeentepas, werkt perfect alleen zit er een dun folie laagje op waar 't wel eens tussen wil gaan zitten..

Chris Pontius

Badass junkie
W.F.L. zei:
Misschien toch ook eens zo'n ding kopen.

Dat hele kitje was zéker zijn geld waard.
Misschien gebruik je het niet altijd (ik dan weer wel), maar als je de tijd hebt om je lijnen te leggen werkt het perfect. Ik ben zo'n mierenneukende-perfectionist als het aankomt op lijnen leggen en kan nu echt met hersenchirurgie-precisie te werk gaan :)

W.F.L. zei:
Ik gebruik zelf bijna altijd mijn ID voor speed en ketamine, weet niet of hij nog werkt

Wat moet je ID dan allemaal kunnen behalve aantoonbaar zijn?

edit ; @ hieronder
ahá, weer wat geleerd.

W.F.L.

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Misschien gebruik je het niet altijd (ik dan weer wel), maar als je de tijd hebt om je lijnen te leggen werkt het perfect. Ik ben zo'n mierenneukende-perfectionist als het aankomt op lijnen leggen en kan nu echt met hersenchirurgie-precisie te werk gaan :)

Ik ook, maar de tijd heb ik dan weer meestal niet en dan schiet het toch sneller op met een pas (duurt alsnog een eeuwigheid..). Maar goed, de prijs valt zeker mee en die snuifbuis is ook wel handig.

Chris Pontius zei:
Wat moet je ID dan allemaal kunnen behalve aantoonbaar zijn?

In Belgie is je ID een chipkaart, die kunnen ze dan in machines schuiven om de informatie te krijgen (bijvoorbeeld bij het geven van een boete moeten ze niet alles opschrijven). Scheelt een hoop werk, alleen acht ik de kans wel groot dat mijn chip het niet meer doet. :beer:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
In Belgie is je ID een chipkaart, die kunnen ze dan in machines schuiven om de informatie te krijgen (bijvoorbeeld bij het geven van een boete moeten ze niet alles opschrijven). Scheelt een hoop werk, alleen acht ik de kans wel groot dat mijn chip het niet meer doet. :beer:

Bij jullie zijn ze nog eerlijk over de chips, hier in Nederland moeten we het doen met 't sneaky RFID gebeuren, welke al enkele jaren in je ID verstopt zit. Vorig jaar begonnen met toepassen zeggen ze dan, Greymatter had een doormidden gebroken ID uit 2006 of 2007 waar dat kreng al in zat.

MIA-1985

Wijs gebruiker
jimi zei:

Nee, geen ervaring mee.

jimi zei:

Ik niet, en ook geen pasje...maar een vriendin van mij had bij een club ooit eens haar "pep-potje" per ongeluk verruild met een snoepje in de pot bij de toiletdame. De dame keek al zo raar zei ze. Toen we daarna door naar huis gingen kwamen we er dus achter waarom ze zo raar keek en mijn vriendin haar pep niet meer kon vinden :wink:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Hislordship zei:
Ik gebruikte altijd mn bankpas en daar is niks mis mee.
Andere pasjes ook niks aan kapot gegaan.

Jij doet 'm waarschijnlijk dan ook gewoon goed af na gebruik. Ik vergeet dat nog wel eens met als gevolg een verroeste magneetstrip. =p

geox

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:

Bij jullie zijn ze nog eerlijk over de chips, hier in Nederland moeten we het doen met 't sneaky RFID gebeuren, welke al enkele jaren in je ID verstopt zit. Vorig jaar begonnen met toepassen zeggen ze dan, Greymatter had een doormidden gebroken ID uit 2006 of 2007 waar dat kreng al in zat.
Wat is het probleem dan? Is toch beter? Zo'n chip als hier in Belgie valt er nogal gemakkelijk uit en dan kan je zo een nieuwe halen van de politie.. Kost telkens 12,50.

Ik heb het wel afgeleerd om met mijn officiele pasjes lijnen te leggen :tongueout:

Arthur King

Wijs gebruiker
geox zei:
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:

Wat is het probleem dan? Is toch beter? Zo'n chip als hier in Belgie valt er nogal gemakkelijk uit en dan kan je zo een nieuwe halen van de politie.. Kost telkens 12,50.

Ik heb het wel afgeleerd om met mijn officiele pasjes lijnen te leggen :tongueout:
Dat je privacy steeds meer wordt ingeperkt, zonder dat je het doorhebt.
Toevallig kwam ik erachter toen we met natuurkunde een experiment deden met röntgen.
Ik deed m'n ID in dat apparaat en opeens zag ik daar een RFID-chip.

Hislordship

Wijs gebruiker
TeKNoZem zei:
Hislordship zei:
Ik gebruikte altijd mn bankpas en daar is niks mis mee.
Andere pasjes ook niks aan kapot gegaan.

Jij doet 'm waarschijnlijk dan ook gewoon goed af na gebruik. Ik vergeet dat nog wel eens met als gevolg een verroeste magneetstrip. =p

Ja ik maak ze wel altijd schoon anders zit alles onder de pep. :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
geox zei:
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:

Het enige wat een overheid of ander machtsorgaan hoeft te doen is paaltjes neerzetten rond het land welke die RFID chips scannen als ze binnen bereik zijn. Hierdoor kan iedereen met toegang tot zo'n dergelijk systeem 24/7 zien waar je bent en in zekere zin wat je aan het doen bent. Ik vind het willen bestrijden van criminaliteit zo slecht nog niet, maar de manier waarop heeft ook zo z'n grenzen.

cropp

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
Daarom gebruiken wij 2 pasjes...

Laatst had ik brokken speed van 3 milimeter groot, die zo hard waren als grind, daar hebben we gewoon bierdopjes bij gepakt...

Irezz

Bewuste gebruiker
Nou, ik heb de verschrikkelijke gewoonte alles in m'n broekzakken te steken. Geld, dope, alles!

En een keertje stapte ik een buurtwinkeltje binnen om sigaretten te kopen. Gauloises van 5 euro, hand in de zak, briefje vast en zonder te kijken en met 'n brede glimlach de buit op tafel.

Pas toen ik de verkoopster d'r gezicht zag merkte ik het.

Er lag een gram speed op de toonbank :flushed:
''Oops! Fout!'' *grits, briefje zoeken, controleren en asap weer buiten* ~ Dat hoor ik nog steeds. :tearsofjoy:

Bovenaan