Veranderd door blowen

Ben je verranderd

• Ja, lichamelijk en geestelijk

Stemmen: 2 66,7%
  • Ja, geestelijk

Stemmen: 1 33,3%
  • Ja, lichamelijk

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

michielxboxer

Belezen gebruiker
ik doe het nu een jaar, 1ntje per dag is overdreven. Maar sommige maanden wel. Mijn conditie is zeker achteruit gegaan, maar dit kan geen kwaat. Vroeger had ik de beste conditie van de hele school! maar nu loop ik nog steeds lekker en zit ik zeker nog in de top 20. Nix mis mee dus, en of het door het blowen komt, of door het af en toe roken, of door het feit dat ik 20 cm groter ben geworden in korte tijd en ook een stuk zwaarder?

Ik denk het laatste:wink:

lutz

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik ben zeer zeker in positieve zin veranderd, en dan bedoel ik geestelijk. Lichamelijk niet echt: ik hab nooit conditie gehad, en ben altijd een mager ventje geweest.

Maar geestelijk zeker. Ik ben niet iemand die de hele week blowt, dat bewaar ik lekker voor het weekend. Maar sinds ik blow ben ik heel bewust bezig met mijn gevoelens, omdat ik gewoon weet dat wanneer je altijd negatief denkt, blowen ook negatieve gevolgen kan hebben. Ik ben me dus bewust bezig gaan houden met mijn gedachten en gevoelens.

Zo was ik een keer verdwaald in Lemmer, en moest is snel de bus halen. Maar ik wist de weg niet, dus heb ik een dikke omweg gemaakt en haalde ik de bus nog maar net! Toen zat ik dus vet chagerijnig in de bus. Totdat ik er over na ging denken dat het eigenlijk onzin is om zo boos te doen, omdat wanneer ik niet verdwaalt was geweest ik ook gewoon deze bus had gehaald, alleen dat ik dan langer had moeten wachten op het busstation!

En eigenlijk doe ik dat bij alles. Zodra ik boos wordt, of me ga ergeren aan iets, dan gaat er bij mij een lichtje branden, en vraag ik mij af of het eigenlijk wel nodig is. En meestal niet, dus stop ik ermee!

BacingsPen

Badass junkie
Baukereg zei:
Ik ben zeer zeker in positieve zin veranderd, en dan bedoel ik geestelijk. Lichamelijk niet echt: ik hab nooit conditie gehad, en ben altijd een mager ventje geweest.

Maar geestelijk zeker. Ik ben niet iemand die de hele week blowt, dat bewaar ik lekker voor het weekend. Maar sinds ik blow ben ik heel bewust bezig met mijn gevoelens, omdat ik gewoon weet dat wanneer je altijd negatief denkt, blowen ook negatieve gevolgen kan hebben. Ik ben me dus bewust bezig gaan houden met mijn gedachten en gevoelens.

Zo was ik een keer verdwaald in Lemmer, en moest is snel de bus halen. Maar ik wist de weg niet, dus heb ik een dikke omweg gemaakt en haalde ik de bus nog maar net! Toen zat ik dus vet chagerijnig in de bus. Totdat ik er over na ging denken dat het eigenlijk onzin is om zo boos te doen, omdat wanneer ik niet verdwaalt was geweest ik ook gewoon deze bus had gehaald, alleen dat ik dan langer had moeten wachten op het busstation!

En eigenlijk doe ik dat bij alles. Zodra ik boos wordt, of me ga ergeren aan iets, dan gaat er bij mij een lichtje branden, en vraag ik mij af of het eigenlijk wel nodig is. En meestal niet, dus stop ik ermee!

:grin:

Zo erg herkenbaar! Kan ook altijd super goed relativeren onder invloed! Zelfs anderen kan ik een beetje sturen in hun manier van denken. Dat is alleen wel het verslavende aan wiet naar mijn idee!

Als er een periode is dat ik gewoon niks meer positief kan zien, ga ik ook meer blowen. Dat is in de schoolperiode trouwens veel meer dan in de vakanties!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Als er een periode is dat ik gewoon niks meer positief kan zien, ga ik ook meer blowen. Dat is in de schoolperiode trouwens veel meer dan in de vakanties!

Dat zou voor mij juist de reden zijn om te stoppen met blowen.

BacingsPen

Badass junkie
Baukereg zei:
SpacingBen zei:

Dat zou voor mij juist de reden zijn om te stoppen met blowen.

Mja, zit ook zeker wat in! Dat moment komt ook zeker nog wel :)

Bovenaan