Deze week ga ik iedere dag om 10:00 Venlafaxine Retard (75mg) innemen en bijhouden wat het nou precies doet voor een 'gezond' persoon.
Normaal gesproken maak ik zo nu en dan een aantekening in mijn kladboekje maar het leek me wel interessant om dit voor de verandering eens op het forum bij te houden, dat kost mij immers geen extra moeite en wie weet brengt het nog enige vermakelijkheid voor de DF lurkers onder ons. Een poging waard in ieder geval.
De reden dat ik dit in 'dagboek' vorm bij houdt is simpelweg omdat het niet mogelijk is om alles te onthouden wat er de afgelopen week allemaal heeft afgespeeld.
De verwachting is dat het zo'n 30min a 2uur zal duren voordat ik iets merk, dit is echter een wilde gok puur afgaand op het feit dat er een phenylethylamine basisstructuur in zit, eveneens ga ik er vanuit dat het zo'n 3-4uur duurt voordat de effecten zich pas een beetje volledig ontwikkelt hebben.
Mijn verwachting over de rest van de week is dat ik door de zenuwen op de eerste dag wat extra bij werkingen zal hebben en dat i.v.m. state levels (Venlafaxine Retard is na 24uur nog niet volledig afgebroken in het lichaam) de effecten van de Venlafaxine sterker worden naarmate de week vordert.
Ik heb mijn eerste capsule voor mij liggen en de spanning zit er goed in, ik ben benieuwd in ieder geval. Ik moet er zo vandoor richting school maar zal zo nog wat extra wijzigingen en toevoegingen aanbrengen in deze thread zodra ik op school ben. Zodra ik weer thuis ben zal ik nog even een foto van de betreffende capsules plaatsen.
Gedurende de komende week zal ik geen andere substanties nuttigen enkel Venlafaxine (retard), mocht het gebeuren dat ik tijdens het weekend een (alcoholisch) drankje nuttig o.i.d. zal ik dit vermelden. Ik zal het echter zoveel mogelijk vermijden om contaminatie te vermijden.
De rebound/afkick van Venlafaxine zou van wat ik heb gelezen geen pretje wezen, indien nodig ben ik van plan deze proberen weg te compenseren met sint janskruid en 5HTP.
Ik zal achteraf nog een volledig en meer overzichtelijk rapportje uittikken trouwens, zal het hier immers ook niet allemaal in 1 post kunnen plaatsen.
Bij deze de eerste notities,
9:30: Stevig ontbijtje gehad.
23-11-2015 (maandag) 10:00:
+75mg Venlafaxine Retard
+ 2000mg omega 3
+ 300mg alpha liponzuur (Q10)
Het feest kan beginnen.
10:40: Tot nu toe geen merkbaar effect.
11:30: Tikkeltje onrustig, de lucht om me heen voelt ineens frisser aan, een gevoel dat ik gewent ben van MDMA en 6APB, toch maar weer even mijn jas aan getrokken in de les. Verder geen merkbaar effect dat ik me een beetje 'spacey' voel in mijn hoofd. Ik heb het gevoel dat er 'effecten' aan het opbouwen zijn in mijn hoofd maar het is allemaal nog erg subtiel, vrijwel niet merkbaar.
12:00: Lijk naast een beetje 'druk' in mijn hoofd vrijwel niets te ervaren, voel me content maar dat was ook al het geval voor inname, heb nog niet het gevoel dat het veel doet. Doe mn jas weer uit om te kijken of ik het weer koud krijg.
12:10: Heb het gevoel dat ik ietsje onrustiger ben dan normaal, wordt echter niet als vervelend ervaren (meer wisseling zitpositie en beetje onrustig gedoe met mn been), lichte druk in mn hoofd nog altijd aanwezig, ga er vanuit dat de hersens zich even moeten 'fine tunen' op de nieuwe 'input'.
12:25: Ik sta net op en loop door de schoolgebouw gangen en ik merk tot mijn verbazing dat mijn kuiten licht gespannen zijn, net een beetje gesprekje gehad met klasgenoten en toch wel het gevoel dat mijn gemoedstoestand ondertussen een kleine boost heeft gekregen, lucht voelt nog altijd iets frisser dan normaal.
12:50: Net thuis aangekomen, sterk het gevoel dat mijn gemoedstoestand zich in een stijgende lijn bevindt, benieuwd hoe lang deze lijn nog blijft stijgen, nog altijd een zeer lichte subtiele druk in mijn hoofd aanwezig.
13:30: Terug op school, merk wel dat ik me wat ontspannen voel (minder stres dan normaal) en het heeft denk ik ook wel een onderdrukkend effect op rumineren/piekeren. Effecten zijn echter nog altijd zeer subtiel, (zeer) lichte druk in mijn hoofd nog altijd aanwezig.
14:15: Loop een paar keer te gaapen ondanks dat ik zeer lang heb geslapen afgelopen nacht. Voel me momenteel een stuk rustiger dan vanochtend, alsof de noradrenaline aspecten sneller opkwamen dan de serotonine aspecten.
14:30: gaap nog een paar keer, lichte spanning in mijn kaak, ervaar 'prettige spierspanning', het doet me een beetje denken aan de opbouw van een MDMA tripje al is de intensiteit bij lange na niet zo sterk (natuurlijk).
14:35: School is jammer genoeg nog altijd saai, geeuwen houdt aan, intens ook, spontaan traantjes tijdens het gapen, alsof mijn lichaam wakker geschud wordt, voel me voornamelijk ontspannen echter.
15:05: Geen verandering, alles lijkt rustig, effecten zijn zeer subtiel en nauwelijks merkbaar behalve dat ik nog steeds als een malle loop te geeuwen (vannacht wel 12uur geslapen).
17:00: Ondertussen weer thuis van school, toch een beetje irritatie momenteel omdat ik me toch constant licht opgejaagd voel door de Venlafaxine, lichte druk in mn hoofd nog altijd aanwezig.
Het noradrenaline toevoegend aspect hadden ze wel weg mogen laten denk ik, strakke kuitjes en (zeer licht) opgejaagd gevoel is toch niet ideaal.
17:30: Merk vooral in sociaal contact met anderen dat ik de Venlafaxine op heb, toch dat ik wat meer gekkigheid uithaal zoals liedjes zing met een dom dansje er bij.
Waarschijnlijk hielp het de hele dag stil zitten en me bezig houden met saaie dingen toch niet bevorderlijk voor de gemoedstoestand.
Merk dat ik een lichte oor suis heb, had ik tijdens hoorcollege paar uur geleden ook al maar wist het toen niet zeker aangezien het daar nogal rumoerig is.
21:30: Effecten lijken grotendeels verdwenen op het moment, moet zeggen dat ik iets meer had verwacht van de effecten maar deze zullen waarschijnlijk nog wat verder opbouwen gedurende de week verloopt. Samenvatting van de dag: ontspannen doch licht opgejaagd, klinkt tegenstrijdig, is het ook (eveneens, veel en intens gapen).
Heb in die periode dan ook 2x xtc gebruikt omdat ik zooo ontzettende zin daarin kreeg.