Vaporizer

Hoi hoi,

Long time reader, first time poster. Weet dus ook niet zeker of ik hier goed zit! Heb me een beetje ingelezen en volgens mij dus wel, anders hoor ik het graag.

Ik wil graag een vaporizer koper, omdat het wat beter voor je schijnt te zijn etc. Maar er zijn er duizenden te vinden in een range van € 5,- tot € 500,- dus ik kom er niet helemaal uit.

Heb al enkele modellen gezien maar kom er niet helemaal uit, je kan zo'n ding natuurlijk niet effe testen ofzo :( Ik zoek een er één formaatje pen of stift. En ik zag dat sommige zichzelf wel aansteken, dat lijkt me natuurlijk wel zeer handig. Verder natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Wil er eigenlijk niet meer dan zo'n € 50,- knaken aan uitgeven.

Ik hoor graag of iemand iets weet, alle info is welkom!

Groetjes :stoned:

reverb

Bewuste gebruiker
Loop de Azarius winkel in Amsterdam een keer binnen, zij hebben een goede selectie, goede verkopers met enige kennis en je kunt met een beetje geluk deze uitproberen...

Persoonlijk ben ik weg van de Volcano en de Mighty, maar die zijn deftig duur.

Ik zou persoonlijk kiezen voor de crafty. Die is iets kleiner dan de mighty, maar zeker niet minder goed.Ik vindt het ontwerp van de volcano serie niet zo, maar het is echt een bijzonder apparaatje. De Crafty kan middels bluetooth met een android of IOS apparaat bedient worden met een gratis app. Best geinig. De tempratuur is heel goed in te stellen, bij beide apparaten.

Het voordeel van de Mighty is dat dankzij het grotere formaat de kruidenkamer groter is en minder vaak gevuld hoeft te worden. Verder zijn beide apparaten wat mij betreft even goed.

voor specs Crafty: https://sirsmokalot.nl/vaporizers/vapor ... -vaporizer

voor specs Mighty https://sirsmokalot.nl/vaporizers/vapor ... -vaporizer

Medic

Belezen gebruiker
Vroeger veel goedkopere verdampers geprobeerd, eigenlijk zijn de Volcano en De Verdamper de enige echte twee die de moeite waard zijn.

Ben al jaren blij met mn Volcano, het is echt het sparen waard.
Scheelt ook een hoop miskopen die het dan uiteindelijk toch net weer niet zijn.

Wow, sorry dat ik niet eerder reageer... account aangemaakt en vraag gesteld en later weer keihard vergeten!

Thx voor alle reacties. De genoemde vape's zijn eigenlijk allemaal net te duur voor mij. Misschien is er nog iemand hier die iets in heeft te brengen? Ben momenteel ook nog aan het stoppen met roken van sigaretten maar puur roken vind ik niks dus elke week rook ik weer een beetje tabak wat niet echt helpt met stoppen :rolleyes:

Bovenaan