Vanavond voor het eerst Morfine.

Relic

Experimenterende gebruiker
goede avond opiaten liefhebbers,

Vanavond is het zover, ik ga wat morfine proberen.
Ik heb in principe nog niet zoveel geexperimenteerd. E
en keertje of twee ghb geprobeerd, een keertje xtc en weleens hasj/wiet gerookt.

maar nu heeft mijn anonieme vriend die als dokter werkt bij een ziekenhuis wat morfine kunnen mee smokkelen.

Ik weet alleen niet zoveel van morfine af, ik snap dat het wat heftiger is dan xtc of ghb... maarja, het is wat lichter dan herione is het niet.

ik neem gewoon een normale-shot en ga kijken hoe ik daar op space heb heerlijke muziek alvast klaar gezet - sensation en wat hoegaarden :wink: dan gaan we door de stad langs een paar cafés athans dit door de morfine beinvloede lichamaan nog mogelijk is.

silverfish

Bewuste gebruiker
Jeez, ga je meteen al shotten of neem je ons nou in de zeik? Ik heb 20 jaar heroine gespoten en zou het je niet aanraden.
Trouwens, als jij kickt op XTC zou morphine best wel eens kunnen tegenvallen. het is niet te vergelijken, een heel ander soort kick. Waarschijnlijk val je in slaap (als je geluk hebt) en anders ga je denk ik zwaar over je nek.
Maar hou ons op de hoogte.. :)

Lana

Wijs gebruiker
Nou Relic,
tijdens mijn bevalling was het heerlijk :beer: :P
Ik weet niet of jij ook moet bevallen vanavond? Dan is het je wel aan te raden. Verder... zou ik er vanaf blijven, tenzij je vriend de dokter continue kan meesmokkelen. Want eenmaal genomen, blijf je nemen. :beer:

speeseend

Wijs gebruiker
Relic zei:
goede avond opiaten liefhebbers,

Vanavond is het zover, ik ga wat morfine proberen.
Ik heb in principe nog niet zoveel geexperimenteerd. E
en keertje of twee ghb geprobeerd, een keertje xtc en weleens hasj/wiet gerookt.

maar nu heeft mijn anonieme vriend die als dokter werkt bij een ziekenhuis wat morfine kunnen mee smokkelen.

Ik weet alleen niet zoveel van morfine af, ik snap dat het wat heftiger is dan xtc of ghb... maarja, het is wat lichter dan herione is het niet.

ik neem gewoon een normale-shot en ga kijken hoe ik daar op space heb heerlijke muziek alvast klaar gezet - sensation en wat hoegaarden :wink: dan gaan we door de stad langs een paar cafés athans dit door de morfine beinvloede lichamaan nog mogelijk is.

Je hebt geen flash zoals bij Heroine, verder lijkt het 'tzelfde. Qua risico zou ik het als even risicovol bestempelen. Niet doen dus. Er kleven altijd meer na- dan voordelen aan.

Wat is het overigens voor Morfine? Omdat je het gaat shotten mag ik aannemen dat het vloeibaar is. Maar is dit dan kunstmatige Morfine of natuurlijke?

En wat Zilvervis tikt, naar mijn mening waar. Het effect is niet te vergelijken met E of bijv. Speed. Morfine-achtige producten zijn verradelijk.

Ik ben erg benieuwd wat je hebt gedaan en hoe je er nu, een dag later tegenaan kijkt.

Gr., S-eend

silverfish

Bewuste gebruiker
Ja laat nog eens horen hoe het was? Positief of negatief, maakt niet uit.
k wil geen zeikerd zijn maar probeer het toch bij de ene keer te houden. Opiaten zijn linke soep, je zit er aan vast voor je het weet..

Relic

Experimenterende gebruiker
zal nog wat uitgebreider schrijven een andere keer. Ik weet niet wat voor morfine het was en ja we spoten vloeibare, er zat in iedergeval niet zo veel in het buisje. Ik kreeg een warm / zweverige gevoel en nee moest niet kotsen, kon heerlijk zitten enzv en alles voelde heerlijk aan en mijn zicht was ook apart alsof je in een eeuwige roes zat maar toch wel weer wakker, alle kleine pijntjes verwdenen tevens en de externe prikkelingen waren niet te voelen, alsof je lichaam was buiten gesloten van de echte wereld. Het was een leuke ervaring deze drugs en we waren eventjes naar buiten geweest, onder invloed maar weinig boeiends gedaan, naar café gaan zat er namelijk niet in :wink: hoe dan ook hier bij deze keer blijft het.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Relic zei:
zal nog wat uitgebreider schrijven een andere keer. Ik weet niet wat voor morfine het was en ja we spoten vloeibare, er zat in iedergeval niet zo veel in het buisje. Ik kreeg een warm / zweverige gevoel en nee moest niet kotsen, kon heerlijk zitten enzv en alles voelde heerlijk aan en mijn zicht was ook apart alsof je in een eeuwige roes zat maar toch wel weer wakker, alle kleine pijntjes verwdenen tevens en de externe prikkelingen waren niet te voelen, alsof je lichaam was buiten gesloten van de echte wereld. Het was een leuke ervaring deze drugs en we waren eventjes naar buiten geweest, onder invloed maar weinig boeiends gedaan, naar café gaan zat er namelijk niet in :wink: hoe dan ook hier bij deze keer blijft het.

Klinkt relatief saai, alsof je gewoon verdoofd was. Lijkt me de moeite niet waard om een spuit voor in mijn arm te steken...

BillyBilo

Badass junkie
Succes ermee, heb je er trouwens wel bij nagedacht hoe lang een junky road is? ik ben nu meer dan een maand clean en die periode die ik gehad heb wens ik niemand toe.

ts

Bewuste gebruiker
mmz, heb zelf niks op met deze vorm van drugs gebruiken (spuiten), maar kan wel begrijpen dat morfine lekker is. Heb het ooit eens een week lang zelf mogen toedienen (met doseer pomp) in het ziekenhuis en dat was zeer relaxt.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Het klinkt zoals Patrick zegt redelijk saai, maar wel relaxed om eens meegemaakt te hebben mits je er nu ook echt vanaf blijft. 't zou zonde zijn als je dit vaker gaat doen want volgens mij voegen opiaten het minst toe aan je leven van alle drugs..

silverfish

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
nee paddo's doen een boel goed.

:mrgreen:

En Adrenochroom..
Ik zou opiaten niet onderschatten hoor.. kan namelijk een nogal heerlijk gevoel zijn. En dat is nou juist het probleem. Kom er dan maar eens vanaf.
Maar ik ben blij dat je er zo over denkt, dan ga je ze in elk geval niet uitproberen.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
nee paddo's doen een boel goed.

Wat dan? De enige keren dat het mis gaat is het bij slecht voor gelichte touristen en mensen die het onverantwoord nemen. Het gebeurt ook nog wel eens dat een dader liegt over het gebruik van paddo's om zo onder zijn misdaad uit te komen, maar ja dat krijg je niet te horen in de krant.

Daarbij komt dat paddo's voor mij weldegelijk iets toevoegen, ik beleef enorme introspectie waarbij ik mijn persoonlijkheid goed leer kennen, maar kan ik ook op een soort van 'objectieve' manier naar mijn leven en handelingen daarin kijken. Terwijl een opiaat je een roes geeft waarin je je gewoon prettig voelt.

Ik beoordeel niemand en vind dat iedereen moet nemen wat hij wilt zolang hij er niemand kwaad mee doet. Maar dit is slechts mijn mening.

Bovenaan