Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik word hier gewoon ingezet als middel om die arme @ljuv aan het werk te zetten. Die moet al haar energie al in haar scriptie stoppen
Nee als middel om te verbergen dat mijn hersens even onklaar gemaakt zijn door medicatie en ik wél graag wil snappen wat onze lieve @ljuv zegt!

Maar verder heb je natuurlijk gelijk!
Mijn natuurlijke reactie is normaal IK MOET HELEMAAL NIETS
maar dit keer houd ik me in. Dit moet ik namelijk zeker.
Als je nou niet heel gauw aan je scriptie gaat komen Zanza en ik je vakkundig in elkaar timmeren!

• Like
Waarderingen: ljuv

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ooh, ik dacht helpen met schrijven?
Denk dat je aan mij weinig hebt op dat vlak nu 🧐 'meest welbespraakte' forumlid is dr hersens kwijt. Maar als jij helpt schrijven (kun je langere teksten schijven wel aan? 😱) Zorg ik wel voor de warme chocomel met slagroom en de snacks. Brownies met een Hollands smaakje?

• Wow

ljuv

DF-koningin
Als je nou niet heel gauw aan je scriptie gaat komen Zanza en ik je vakkundig in elkaar timmeren!
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad. Vandaag is er (na een boze mail van mijn heks - eeeeeh begeleidster) wel iets van de grond gekomen... eindelijk.

Hoor ik daar een activistische yell?
Van mij?! Ik zou niet durven!

Ooh, ik dacht helpen met schrijven?
Denk dat je aan mij weinig hebt op dat vlak nu 🧐 'meest welbespraakte' forumlid is dr hersens kwijt
Haha en hem dan ook ondertekenen met Plops handtekening!!!! Fun!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Scheelt wel een hoop lange, kritische teksten dan iig
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad. Vandaag is er (na een boze mail van mijn heks - eeeeeh begeleidster) wel iets van de grond gekomen... eindelijk.

Van mij?! Ik zou niet durven!

Haha en hem dan ook ondertekenen met Plops handtekening!!!! Fun!
Jezus wat zijn jullie snel, ik was m'n bericht nog aan het aanpassen! Kalm!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
IMG_20211117_202524.jpg
Contra's: privacy en angst dat mensen zich dan niet meer laten testen.

Bron: De Stentor

Mening van Mevrouw Pløp:
Ik vind het nogal raar dat het niet gewoon vanaf het begin zo is dat je QR bij een positieve test wordt ingetrokken voor de duur van de quarantaine. Mensen die zich dan om die reden niet meer laten testen mogen klappen krijgen🤷🏼‍♀️

ljuv

DF-koningin
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad.
Nou die staart tussen mijn benen wordt als maar groter want ik heb totaal de note gemist dat supermarkten maar tot 20:00 open mogen zijn en ik stond mooi voor een dichte deur. Lekker de halve stad doorgegaan voor peuken. GOTFUR. Klote lockdown.

Wat een deceptie.

Plucky Duck

Wijs gebruiker
Nou die staart tussen mijn benen wordt als maar groter want ik heb totaal de note gemist dat supermarkten maar tot 20:00 open mogen zijn en ik stond mooi voor een dichte deur. Lekker de halve stad doorgegaan voor peuken. GOTFUR. Klote lockdown.

Wat een deceptie.
Mijn wijn idee ging ook niet door, sip.

• Sad

Zanza

DF-koning
Hahahahaha jij mag mij alles noemen, Zanza, maar het ligt niet aan 'ons' dat de VVD zoveel vergeet, niet herinnert, of verstopt.
Ja, als ik jouw username vertaal en alle betekenissen ga gebruiken om je aan te spreken, krijg je pretoogjes. Op eentje na dan, volgens mij.

Ach laat die VVD toch eens met rust. Het is al zwaar genoeg, zo in je eentje als rechtsliberaal!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Screenshot_20211113-130750_Facebook.jpg

Kleine kans (minder als 0.1%) maar toch niet voor niets als ze dat daar veranderen. Ben blij met mijn merk vaccin wat ik gekregen heb lol. Medscape is een goede bron ken artsen in opleiding (a.i.o) die dit gebruiken als referentie en informatie.

• Like

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bekijk bijlage 32545

Kleine kans (minder als 0.1%) maar toch niet voor niets als ze dat daar veranderen. Ben blij met mijn merk vaccin wat ik gekregen heb lol. Medscape is een goede bron ken artsen in opleiding (a.i.o) die dit gebruiken als referentie en informatie.

Bestandelen van zowel Moderna en Pfizer zijn identiek aan elkaar. Astra zeneca en J&J zijn de enige die een andere samenstelling hebben.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Dit topic sluit ik. Als ik je echt zeker weet dat je toch nog over Corona wilt kletsen kun je terecht in:

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.

Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.
Met risico op mosterd na de maaltijd omdat Rivalrie is afgezwaaid en er al even tijd overheen is gegaan, maar vanwege het expliciete verzoek toch nog even een reactie.

Ik weet werkelijk waar niet hoe je in de posts van Eik iets kunt teruglezen over 'haatdragend en discriminerend gedachtegoed'. Daarbij lopen verkondigen dat het 'goed is dat mensen van mening verschillen', maar dat er dan toch meningen blijken te zijn die niet mogen, is wel echt tegenstrijdig met elkaar. Dan geef je wel heel erg blijk van niet willen luisteren naar anderen. Het is mogelijk om het grondig met elkaar oneens te zijn, terwijl je toch allebei het beste met elkaar (en de rest of humanity) voor hebt. Iets lezen dat je niet zint, betekent in een normale discussie niet direct dat je onderwerp van haat of discriminatie bent.

Mocht dat verder niet duidelijk zijn: ik sta volledig achter Eik en de andere mods. Het beleid biedt ruimte voor iedereens mening en grijpt in waar discussies wel uit de bocht gieren.

N.B: Dat wil overigens niet zeggen dat ik het noodzakelijkerwijs inhoudelijk eens ben met de mods, maar zoals jullie weten zijn zij dat onderling ook niet altijd. Toch kunnen we allemaal samenwerken. 🤯

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan