Uitgelokte epilepsie aanval

MR_CHIP

Badass junkie
Klassieke drug ,bruin /wit /speed/Xtc/LSD allemaal prima te testen
RC drugs moeilijk tot niet te testen vanwege hune chemische eigenschappen, ingrediënten om de drug te maken.
Dat spul absoluut nooit vertrouwen omdat de chemische bestandsdelen heel snel te alteren zijn en veranderen in een ander soort drug/troep
Er zijn test kits en je kan ze laten testen bij een testdrugservice

ljuv

DF-koningin
Maar we weten wel welke gevallen er op feesten het meest terecht komen op de ehbo.
(Maar ik kan die cijfers zo 123 niet vinden….😬)
Dat weten we inderdaad… en dat zijn niet de rc’s.

"In 2022 werden in totaal 6.411 drugsincidenten geregistreerd [1]. Met uitzondering van 3/4-MMC (zie hieronder) is het aantal meldingen van gezondheidsincidenten met NPS relatief gering (<1% voor alle NPS samen exclusief 3-/4-MMC)."
1738681177846.png

Maar goed… hoe dat weer in verhouding staat tot het aantal gebruikers is moeilijk te zeggen. Nogmaals, we weten gewoon te weinig.

Uptempo-Hennie

Experimenterende gebruiker
Het ligt aan de drugs…yeah right.
Het ligt aan de manier waarop je het hebt gebruikt.
3 dagen achter elkaar.
Geen enkele drug is gezond voor je.

Je zoekt naar een antwoord wat niemand je kan geven.
Ik zeg niet dat het aan de drugs ligt, ik zeg zelf meerdere keren dat het dom is dat ik 3 dagen wakker ben. Ik gebruik geen designer drugs meer omdat ik niet weet wat erin zit en het meer een risico is.

Uptempo-Hennie

Experimenterende gebruiker
Zo werkt verslaving. Ik heb mezelf wel 100 keer aan dezelfde steen gestoten, als het niet vaker is.
Ik gebruik soms maanden niet dus noem het geen verslaving. Had vooral moeite met stoppen als ik eenmaal bezig was omdat het te gezellig was. Ik gebruik 2/3 jaar drugs en heb vaker 1/2 nachten doorgehaald. Nooit geen problemen gehad dus ik zag de consequenties niet in. Maar nu dus wel.

SoulAssassins

Badass junkie
Useless om hier nog tijd in te besteden als jullie zijn vorig topic heb gezien?
Hij vraagt om zijn probleem hoe simpel is dat?
Je dealer zal best blij met je zijn ,succes verder met je ondergang..
5ogf9c.jpg

Laatst bewerkt:

je moeder

Wijs gebruiker
Hij moet gewoon meer water drinken.
Het lichaam kan maximaal 3 dagen zonder water.
Ook al gebruik je niks en je drinkt 2 a 3 dagen vrijwel niets, dan vraag je om problemen.
Dan kun je nog beter bier drinken.

Bovenaan