UC waarde 5000+

Sentmen

Newbie
Hallo allemaal,

Op een zaterdag had ik 1,5 pil groene appel gehad. Voor de rest heb ik helemaal niks gehad (behalve water en toen hij uit was gewerkt een joint). De eerst volgende dinsdag avond kreeg ik een urine controle. Er werd gekeken op THC en amfetamine (geen XTC). Deze werd naar het delta lab toe gestuurd. De uitslagen waren:

THC = NEG
Amfetamine = 5000+

Hoe is dit in vredesnaam mogelijk terwijl ik nu nog leef?

Groetjes Sentmen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is inderdaad een extreem hoge uitslag ja. Kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt. De maximale waarde ligt rond de 8000+ Kijk anders op deze site even mischien staat daar een duidelijker antwoord. Mischien is er per ongeluk verkeerd getest op een andere stof (maar lijkt me sterk), is niet een normale uitslag.. Al aan hun gevraagd of zij een verklaring ervoor hebben? Kan praktisch gezien niet kloppen inderdaad..
(knip verkeerde link per ongeluk)
Ik hoop dat je er wat meer duidelijkheid erover vind daar.
Succes en maak je niet druk, moet haast wel een fout zijn.
Cheers!

Tufnut

Badass junkie
Vanwaar deze link 25tolife?

Zelf weet ik niet zoveel van testwaardes. Ik kom daar niet mee in aanraking gelukkig en indien wel dan zou ik zorgen dat ik niet positief getest kan worden.
Je vraagt je af hoe je een waarde kan halen zonder al doord te zijn. je denkt toch niet dta 5000 staat voor het gebruik van 5000mg ofzo? want dat is iig niet zo.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Vanwaar deze link 25tolife?

Zelf weet ik niet zoveel van testwaardes. Ik kom daar niet mee in aanraking gelukkig en indien wel dan zou ik zorgen dat ik niet positief getest kan worden.
Je vraagt je af hoe je een waarde kan halen zonder al doord te zijn. je denkt toch niet dta 5000 staat voor het gebruik van 5000mg ofzo? want dat is iig niet zo.

Je hebt gelijk die 5000 houd inderdaad echt niet verband met de hoeveelheid die je in je hebt. Dacht dat die link wat duidelijkheid zou kunnen bieden. Ik zou zelf ook ervoor zorgen dat zo'n waarde in me systeem komt/word gezien. Had het idee dat die link wat onduidelijkheid zou wegnemen. Maar het is je eigen verantwoordelijkheid. Hopelijk komt er geen gedoe van die utslag, ik vermoed dat ze een fout hebben gemaakt. Daarom die link.

Chiem

Newbie
Misschien een rare vraag en misschien gaat het ons ook geen reet aan.

Waarom een urine-test?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
25tolife..., die link gaat over iets heel anders toch? of heb ik niet goed gekeken?
Shit, mijn excuus je hebt gelijk. Heb een verkeerde link neergezet inderdaad. Mijn telefoon luisterde niet goed op copy paste.. :( Kan de goede site even niet vinden nu. Ik wijzig het zodra ik de link weer zie!

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
25tolife zei:
Het is inderdaad een extreem hoge uitslag ja. Kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt. De maximale waarde ligt rond de 8000+ Kijk anders op deze site even mischien staat daar een duidelijker antwoord. Mischien is er per ongeluk verkeerd getest op een andere stof (maar lijkt me sterk), is niet een normale uitslag.. Al aan hun gevraagd of zij een verklaring ervoor hebben? Kan praktisch gezien niet kloppen inderdaad..
(knip verkeerde link per ongeluk)
Ik hoop dat je er wat meer duidelijkheid erover vind daar.
Succes en maak je niet druk, moet haast wel een fout zijn.
Cheers!

Lijkt me sterk dat de maximale waarde voor amfetamine 8000+ is aangezien ik toen ik verslaafd was op de 7000 heb gezeten na een aantal dagen niet gebruiken...

Dat iemand een amfetaminewaarde scoort terwijl je dat niet hebt gebruikt is goed mogelijk, MDMA kan een vals positief resultaat geven.

Bovenaan