Inderdaad, zoals Fool al zegt is Atlantis een goede instapper. Het is een middelmatig sterke truffel, veel visuals. Het kan zijn dat het mentaal wat lastig kan worden, mocht je het toch spannend vinden of gespannen zijn over truffelen raad ik Mexicana aan. Minder visuals, maar ook minder sterk.
Een paar tips:
- Denk aan je setting. Een leuke vrije setting waar je geen gezeur krijgt en vertrouwd is versterkt de trip behoorlijk. Een vertrouwde omgeving, met mensen die je vertrouwd, waar je niet gestoord kan worden helpt heel goed bij het truffelen. Mocht dit namelijk niet het geval zijn kan het zijn dat je een 'bad trip' kan krijgen.
- Zoek leuke lichtgevende 'trippy' objecten, ik heb bijvoorbeeld een LED handschoen die knippert.
- Een tripbril is een heel erg mooie toevoeging aan je trip.
-
http://iacopoapps.appspot.com/hopalongwebgl/ - Zoek websites die gewoon lekker trippy zijn, zoals deze^.
- Zet rustige muziek op, Pink Floyd werkt bij mij fantastisch.
- Ga niet teveel eten, eten verstoord de trip bij mij.
- Zorg dat je niet te ver hoeft te lopen voor de WC(handig voor als iemand zijn maag in opstand komt)
- Koop wierrrook(vind ik persoonlijk heerlijk tijdens het trippen)
- Zorg dat je de tijd niet kan opzoeken. Sluit het af op je computer, verstop je klok, laat iedereen zijn telefoon uitdoen(ook zodat je niet gebeld wordt en abrupt uit je trip komt) en probeer niet de tijd op te zoeken.
Happy tripping!