Truffels

Barinta

Experimenterende gebruiker
Beste levensgenieters,

Ik ben van plan om binnenkort samen met een vriend van mij truffels te gaan gebruiken.
Ik heb redelijk wat ervaring met drugs, alleen niet met tripmiddelen.

Welke truffels raden jullie mij aan, ik zou graag visuals willen krijgen.
En heeft er iemand nog tips?

- Barinta

Fool

Badass junkie
Beste,

Als je vooral visuals wilt en dit je eerste keer is raad ik je gewoon een portie Atlantis aan, deze schijnen aardig te doen wat jij lijkt te willen ervaren.

Veel plezier! :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Inderdaad, zoals Fool al zegt is Atlantis een goede instapper. Het is een middelmatig sterke truffel, veel visuals. Het kan zijn dat het mentaal wat lastig kan worden, mocht je het toch spannend vinden of gespannen zijn over truffelen raad ik Mexicana aan. Minder visuals, maar ook minder sterk.

Een paar tips:
- Denk aan je setting. Een leuke vrije setting waar je geen gezeur krijgt en vertrouwd is versterkt de trip behoorlijk. Een vertrouwde omgeving, met mensen die je vertrouwd, waar je niet gestoord kan worden helpt heel goed bij het truffelen. Mocht dit namelijk niet het geval zijn kan het zijn dat je een 'bad trip' kan krijgen.
- Zoek leuke lichtgevende 'trippy' objecten, ik heb bijvoorbeeld een LED handschoen die knippert.
- Een tripbril is een heel erg mooie toevoeging aan je trip.
- http://iacopoapps.appspot.com/hopalongwebgl/ - Zoek websites die gewoon lekker trippy zijn, zoals deze^.
- Zet rustige muziek op, Pink Floyd werkt bij mij fantastisch.
- Ga niet teveel eten, eten verstoord de trip bij mij.
- Zorg dat je niet te ver hoeft te lopen voor de WC(handig voor als iemand zijn maag in opstand komt)
- Koop wierrrook(vind ik persoonlijk heerlijk tijdens het trippen)
- Zorg dat je de tijd niet kan opzoeken. Sluit het af op je computer, verstop je klok, laat iedereen zijn telefoon uitdoen(ook zodat je niet gebeld wordt en abrupt uit je trip komt) en probeer niet de tijd op te zoeken.

Happy tripping!

Barinta

Ben even bij de smartshop langs geweest en deze hebben alleen de Hollandia truffel.
Hoeveel raden jullie hiervan aan om te gebruiken?

Het is mijn eerste keer truffels, maar heb wel redelijk veel ervaring met andere drugs. Ik zal niet snel ergens van schrikken etc.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Barinta zei:
Ben even bij de smartshop langs geweest en deze hebben alleen de Hollandia truffel.
Hoeveel raden jullie hiervan aan om te gebruiken?

Het is mijn eerste keer truffels, maar heb wel redelijk veel ervaring met andere drugs. Ik zal niet snel ergens van schrikken etc.
Heb je ook ervaring met psychedelica? Zo ja, dan zou ik 7,5 tot 10 gram nemen, zo nee, dan zou ik 5 tot 7,5 gram nemen.

Barinta

Heb afgelopen nacht de Hollandia truffel gegeten. We hadden beide 15 gram op.
Was wel even heftig en intens maar heb er toch van genoten.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ik vind het toch altijd opmerkelijk dat mensen vragen hoeveel ze moeten nemen en vervolgens het dubbele nemen.
Wel fijn dat het een leuke avond is geworden!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
r0mmelp0t zei:
Ik vind het toch altijd opmerkelijk dat mensen vragen hoeveel ze moeten nemen en vervolgens het dubbele nemen.

Ja dat merk ik ook altijd. Niet alleen de porties maar ook de zwaardere truffels worden meestal gekozen.

Barinta

Pandan zei:
r0mmelp0t zei:

Ja dat merk ik ook altijd. Niet alleen de porties maar ook de zwaardere truffels worden meestal gekozen.

Ik moest de zwaardere truffel wel kiezen, de smartshop verkocht helaas niks anders. Maar ik snap wel waarom jullie zeker niet meer dan de helft aanraden, het overvalt je enorm.

Bij het begin was het te heftig en onaangenaam, wat ik overigens niet als een "bad-trip" omschrijf, en daarna was het wel om van te genieten. Ik raad zeker iedereen aan om de eerste keer minder te gebruiken.

Fool

Badass junkie
Barinta zei:
Ik raad zeker iedereen aan om de eerste keer minder te gebruiken.
Precies wat iedereen altijd zegt en wat door iedereen, ook door jou, in de wind wordt geslagen. :wink:

dernael

Bewuste gebruiker
Ik raad je aan om met een kleine dosis te beginnen. Tijdens een volgende keer kun je eventueel de dosis opschroeven of een sterkere soort truffels nemen, tot je jouw ideale dosis hebt gevonden.

Ik vind persoonlijk de hollandia erg goed, maar deze is sterk en zeker niet voor de beginnende psychonaut.

Veel plezier!
Dernael.

Bovenaan