truffels

lucboyo

Newbie
Hee, ik had een vraagje over truffels..
Een vriend van mij was gistere naar amsterdam geweest en had daar truffels meegenomen om het eens uit te proberen.

Hij had 4 pakjes van 10gram gehaald, 3 die 5 sterren heeft op "lachen" en 1 die heeft 5 sterren op "hallucineren". Nu willen we ze gaan mixen. Dus de ene verdelen onder de 3 "5sterren lach"
Is dit mogelijk?

En nog een vraag:
Dit weekend wouden we het proberen, maar we hebben volgende week toetsweek. Mijn vraag was dus: is het verstandig om het dit weekend te proberen met oog op me toetsweek? Ik heb wel eens xtc gebruikt maar dan voel ik me soms de dag(en) erna depressief.

Alvast bedankt!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat mengen kan absoluut geen kwaad, die sterretjes zijn over het algemeen onzin.
Wel heb je zwaardere en lichtere soorten, over de hoeveelheid sterretjes kwa lachen etc... is een verkoopstruk :wink:

Wel zou ik wachten tot na je toetsweek, doe het dan om je toetsweek af te ronden dan zal het gelijk veel leuker zijn.
Als je het dit weekend doet en dan daarna toetsen hebt kan het zijn dat je wat ongeconcentreerd/afwezig bent de dagen erna omdat je gedachten terugblikken op die mooie trip die je gehad hebt. Dus mijn advies voor jou is wel degelijk wachten tot na je toetsweekje.

grts

John5

Newbie
lucboyo zei:
Hij had 4 pakjes van 10gram gehaald, 3 die 5 sterren heeft op "lachen" en 1 die heeft 5 sterren op "hallucineren". Nu willen we ze gaan mixen. Dus de ene verdelen onder de 3 "5sterren lach"
Is dit mogelijk?
Dat kan inderdaad geen kwaad. Het is overigens niet zo dat je door truffels met een "lachen" effect te combineren met andere waarvan je meer hallucineert, je per definitie een lachen + hallucineren trip krijgt.

Het lacherige "stoned" gevoel krijg je vooral bij een lagere dosering, echte hallucinaties bij hogere, als je dat bij elkaar optelt heb je gewoon een hogere dosis, dus een diepere sterkere trip. Wat niet wegneemt dat een dikkere trip niet lachen kan zijn :grin:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met een heftige dosis kun je idd ook heel erg lachen, met mijn hoogste dosis kreeg ik veel visuals en heb ik daarnaast 3 uur over de grond gerold van het lachen, niet normaal. :grin: Maar dat verschilt per keer, setting, stemming etc hoe het uit gaat pakken.

Degene van wie ik truffels kocht in de smartshop zei trouwens dat je 2 verschillende soorten absoluut niet moet mixen... waarom weet ik niet meer goed. Maar kan er op internet niks over vinden dus zal misschien niet kloppen. Ik zou het ff navragen in de shop voor de zekerheid.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
NiandraLades zei:
Degene van wie ik truffels kocht in de smartshop zei trouwens dat je 2 verschillende soorten absoluut niet moet mixen...

Dat zou me vreemd lijken, er zitten immers dezelfde werkzame stofjes in alle soorten tripknollen enkel een beetje andere verhoudingen, het kan zelfs van truffel tot truffel verschillen in het zelfde bakje. Ben benieuwd wat die smartshop uitbater erop te zeggen heeft.. :)

grts

Bovenaan