30gram truffels

dutchery

Newbie
Ik heb een vraagje.

Ik heb nou totaal van 4 keer getript met truffels
3 keer mexicana en 1 keer hollandia truffels. 1 maal 25gram mexicana.

Nou was mijn vraag of het verstandig is om 30 gram dragons dynamite te gaan doen. Ik heb alle vorige trips als heel positief ervaren en goed. Wat raden jullie aan of als advies?

Over mijzelf. Ik ben 185cm en 115kg. Misschien dat dit belangrijke info is.

Met vriendelijke groet,
Dutchery

Bijlagen

• IMG-20250104-WA0009.jpeg
    IMG-20250104-WA0009.jpeg
    130,2 KB · Weergaven: 16

Manu76

Badass junkie
Klinkt als doenbaar.
Wanneer was je laatste trip?
Ik had de laatste keer een paar gram teveel truffels. Was verder geen ramp, maar ik moest op bed gaan liggen en kon niets meer. Ook merkte ik meer last te hebben van een kater.

Het was verder een ok trip, maar ik heb geen behoefte meer gehad aan truffels 😅

XMR

Wijs gebruiker
Natuurlijke psychedelica zullen nooit zo consistent zijn als syntetische, dus de dosis kan altijd anders uitpakken. Als je genoeg vertrouwen hebt dat je met een (mogelijk) zeer sterke trip om kunt gaan zou ik het gewoon doen.

Voel je toch angst/onzekerheid, dan zou ik wat minder nemen.

dutchery

Newbie
Klinkt als doenbaar.
Wanneer was je laatste trip?
Ik had de laatste keer een paar gram teveel truffels. Was verder geen ramp, maar ik moest op bed gaan liggen en kon niets meer. Ook merkte ik meer last te hebben van een kater.

Het was verder een ok trip, maar ik heb geen behoefte meer gehad aan truffels 😅
Mijn laatste trip was eind november. Hij was sterker dan ik eerder heb gehad. Bijzondere visuals bij ogen dicht en muziek raakte mijn ziel. Was heel bijzonder. Dag erna niks geen kater pf dufheid

Manu76

Badass junkie
Mijn laatste trip was eind november. Hij was sterker dan ik eerder heb gehad. Bijzondere visuals bij ogen dicht en muziek raakte mijn ziel. Was heel bijzonder. Dag erna niks geen kater pf dufheid
Ja, klinkt als zijnde een perfecte trip. Beetje meer kan dan waarschijnlijk ook, maar je weet nooit precies wat er gaat komen.😅
Ik heb vandaag een trip van een dag achter de rug en wacht minstens 3 tot 4 maanden voordat ik de volgende pak.
Was een 1P LSD 100 mcg relaxe trip hier.

Deadwing

Wijs gebruiker
Toevallig zondag nog een mexicana trip gedaan. Ik denk de derde of vierde keer dat ik deze truffels geprobeerd heb. Altijd wel leuk maar ik heb er wat nieuwe inzichten of zo betreft nooit veel aan gehad en daar trip ik dus vooral voor.

Ik wil na circa 20 of 25 truffel trips in de afgelopen drie of vier jaar toch eens keer paddenstoelen proberen. Maar ik zie een beetje op tegen het zelf kweken.

• Like
Waarderingen: ljuv

Casrus

DF-koning
Toevallig zondag nog een mexicana trip gedaan. Ik denk de derde of vierde keer dat ik deze truffels geprobeerd heb. Altijd wel leuk maar ik heb er wat nieuwe inzichten of zo betreft nooit veel aan gehad en daar trip ik dus vooral voor.

Ik wil na circa 20 of 25 truffel trips in de afgelopen drie of vier jaar toch eens keer paddenstoelen proberen. Maar ik zie een beetje op tegen het zelf kweken.

Paddo's zijn véél beter dan die gore truffels.

Ok, van die paddo's ga je ook over je nek.

Heb je geen 'vrinden' die het voor je doen?

Deadwing

Wijs gebruiker
Paddo's zijn véél beter dan die gore truffels.

Ok, van die paddo's ga je ook over je nek.

Heb je geen 'vrinden' die het voor je doen?
Ik vind de smaak van truffels wel meevallen. Maar niet lekker natuurlijk.

Helaas niemand in mijn huidige club die truffels en paddo’s als hobby hebben, laat staan kweken.

Casrus

DF-koning
Ik vind de smaak van truffels wel meevallen. Maar niet lekker natuurlijk.

Helaas niemand in mijn huidige club die truffels en paddo’s als hobby hebben, laat staan kweken.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Mijn probleem is dat ik het nergens stiekem kan doen.

XMR

Wijs gebruiker
Mijn probleem is dat ik het nergens stiekem kan doen.
Er zijn ook setjes te koop waarmee je buiten een paddo kweek kan opstarten. Het kan wel meer dan een jaar duren voordat je resultaat ziet staat er bij, maar vanaf dan komen ze wel elk jaar weer op.

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij wel interessant.

Casrus

DF-koning
Er zijn ook setjes te koop waarmee je buiten een paddo kweek kan opstarten. Het kan wel meer dan een jaar duren voordat je resultaat ziet staat er bij, maar vanaf dan komen ze wel elk jaar weer op.

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij wel interessant.

Zelfs buiten kan het niet

Komt nog wel weer een keer.

Volgende significante stop is DMT.

Deadwing

Wijs gebruiker
Niet moeilijk. Je kunt gewoon een kweekset kopen bij de smartshop.
Ik ga een Golden Teacher kweekset bestellen. Waarschijnlijk deze week. Het plan dit te doen heb ik al lang en ik heb ook aardig wat video’s en instructies over het kweken gezien en gelezen.
Moeilijk kan het idd niet zijn maar toch gaat het kweken bij velen nogal eens mis volgens mij.

miles

Wijs gebruiker
Ik ga een Golden Teacher kweekset bestellen. Waarschijnlijk deze week. Het plan dit te doen heb ik al lang en ik heb ook aardig wat video’s en instructies over het kweken gezien en gelezen.
Moeilijk kan het idd niet zijn maar toch gaat het kweken bij velen nogal eens mis volgens mij.
Die kant en klare kweeksetjes zijn bijna niet te verpesten omdat het medium al volledig doorgroeit is met mycelium, als het mis gaat is het vaak in de fase daarvoor, als het medium geënt word en daarbij besmet raakt met andere schimmels, dus zolang je niet met sporenprints oid aan de slag gaat maar het gewoon bij kweeksetjes houd ben je vrijwel gegarandeerd van een goede oogst.

troksky

Belezen gebruiker
Kweek setjes zijn inderdaad gemakkelijk.

Vond het net corona heel leuk om paddenstoelen te kweken van zero maar 25 procent lukte en het is echt wel een gedoe.

Was echt een hobby toen.

Nu vond geen verschil tussen truffels en paddenstoelen.

Bovenaan