Vorige zaterdag hadden ik en een maat truffels gehaald in Amsterdam. We namen eerst 1 portie voor ons 2en. We hadden vakantie en een leeg huis en het was mooi weer. Een perfect dagje om truffels te proberen dus! We verzamelde die dag vroeg in het huis van me maat. Er waren ook nog 2 andere goede vrienden bij die de boel in de gaten hielden. Rond 12 uur in de middag namen we de halve porties. Het smaakt heel raar eerst denk je dat je een lekker nootje eet maar pas als je het doorslikt komt er een ontzettend zure smaak in je mond alsof je 5 citroenen uitknijpt in je mond, heel vies. We hebben daarna nog een uur gechilt en we merkten nog steeds niets. Na nog een uur merkte we nog steeds niet het leek alleen alsof we een beetje stoned waren maar verder ook niets
. We hebben toen maar een 6pack bier gehaald bij de appie en nog maar een jointje gerookt in het huis van me maat. Toen begon het pas eigenlijk echt een beetje te komen maar dat kwam meer door de joint en het bier denk ik. In de avond was alles uitgewerkt en hadden we nog niet hard gespacet wat wel de bedoeling was. We zouden de volgende keer 2 porties halen. Dat gingen we dus meteen de volgende dag doen. Toen we de porties hadden opgehaald gingen we weer naar me maat ze huis en namen alle twee 1 portie. Me andere 2 vrienden waren er ook weer bij. De truffels waren even vies als de vorige keer alleen was het deze keer 2keer zoveel. We aten het maar gewoon zo snel mogelijk op. Na een klein uurtje begon het in te werken. ik zat op een stoel en we zaten achter de computer en ik keek naar de muur achter de computer. De muur had een normaal patroon maar het begon allemaal heel mooi te golven. Ik vond het heel leuk om te zien en ik ging maar achterover liggen. Me maat voelde er nog niet veel van. Het leek of alles weer een beetje normaal begon te worden terwijl we het pas een uurtje geleden hadden gegeten. We dronken nog maar een biertje en rookte nog een jointje en toen begon het allemaal
!
Het is moeilijk om uit te leggen maar het leek wel alsof al het normale echt ontzettend leuk was om naar te kijken. Ik keek bijvoorbeeld naar een schoenendoos en die leek wel helemaal te vervormen alsof je een vergrootglas ervoor zet en heen en weer gaat met dat vergrootglas. We kregen er ook niet veel zinnigs meer uit. Ook leek alles ontzettend grappig echt alles wat gebeurde was genoeg om de tranen uit me ogen te laten lopen van plezier. Het was ook wel chill dat me maat precies de zelfde space had als mij. De space duurde ook iets van 4 uur dus dat was ook wel leuk. Ook zag ik dat de deur helemaal groen kleurde,de bomen naar me zwaaide, ik dacht dat alles en iedereen een top humeur had, kortom een Geweldige ervaring!
Voor herhaling vatbaar
Ik wil niet aanraden om drank of wiet ofzo erbij te gaan gebruiken maar als de truffels eigenlijk niet goed inwerken kan je het denk ik wel versterken door drank/wiet. Tenminste bij ons pakte dat wel goed uit.
Het is moeilijk om uit te leggen maar het leek wel alsof al het normale echt ontzettend leuk was om naar te kijken. Ik keek bijvoorbeeld naar een schoenendoos en die leek wel helemaal te vervormen alsof je een vergrootglas ervoor zet en heen en weer gaat met dat vergrootglas. We kregen er ook niet veel zinnigs meer uit. Ook leek alles ontzettend grappig echt alles wat gebeurde was genoeg om de tranen uit me ogen te laten lopen van plezier. Het was ook wel chill dat me maat precies de zelfde space had als mij. De space duurde ook iets van 4 uur dus dat was ook wel leuk. Ook zag ik dat de deur helemaal groen kleurde,de bomen naar me zwaaide, ik dacht dat alles en iedereen een top humeur had, kortom een Geweldige ervaring!
Voor herhaling vatbaar