Truffels

Wurms

Newbie
Yoo, ik ben van plan binnenkort een keer truffels te proberen, aangezien de geliefde paddo officieel nergens te verkrijgen is. maar ik weet niet precies wat voor effect ze geven.. ik heb gehoord dat het eigenlijk 't zelfde is als paddo's, dus ik wil graag wat info aub:)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Yow,

Ze geven inderdaad hetzelfde effect als paddo's.. De concentratie psychoactieve stoffen is tweederde van dat in paddo's heb ik gelezen, dus dat zou moeten betekenen dat ze iets minder sterk zijn. Zelf heb ik ze nog niet gegeten, maar uit de tripreports die ik erover heb gelezen blijkt dat ze ongeveer hetzelfde werken en dat ze niet per se minder sterk zijn dan paddo's. Als je meer over de werking wilt weten, dan zou ik in het forumoverzicht bij de tripreports kijken.

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
het effect is inderdaad net zoals paddo's
en dat de concentratie 2/3 is van de paddo's wil niet betekenen dat je ze moet onderschatten
dat is namelijk de grootste fout die je kan maken naar mijn inzicht
maar als ik jou was zou ik inderdaad even mij tripreports kijken
en verder meer informatie zoeken over truffels hier op de site

psych-out

Bewuste gebruiker
truffels = hoog body load gevoel (lekker gevoel in het lichaam), lichte hallucinaties, als je 1gans doosje op eet dan heb je mooie kleuren,... en leuke trip.
paddo's = mild body load gevoel (hangt af van de soort) en goeie hallucinaties.

Zeitgeist

Ik heb ze vorige week op en ik voelde helemaal niks... en heb al tientallen keren paddo's gedaan, maar nu echt al ruim een half jaar niet, dus ik dacht wel goed te gaan trippen op die truffels, maar het effect was bijna te verwaarlozen...

maar toch lees ik positieve verhalen over truffels op dit forum, maar bijna iedereen die ik ken heeft slechte ervaringen met truffels. Dus heb ik maar een paddo kweek set gekocht, en dat zijn de mexicaanse toch? en nu las ik dat de mex één van de minst sterke paddo's zijn en dan lees ik op dit forum dat mensen hem harder trippen op truffels dan op de mexicaantjes... moet ik mij zorgen maken? of moet ik gewoon een dubbele portie eten, want ik wil na de mislukte poging van de truffels nu wel even goed trippen!

TrippyShit

Badass junkie
Zeitgeist zei:
Ik heb ze vorige week op en ik voelde helemaal niks... en heb al tientallen keren paddo's gedaan, maar nu echt al ruim een half jaar niet, dus ik dacht wel goed te gaan trippen op die truffels, maar het effect was bijna te verwaarlozen...

maar toch lees ik positieve verhalen over truffels op dit forum, maar bijna iedereen die ik ken heeft slechte ervaringen met truffels. Dus heb ik maar een paddo kweek set gekocht, en dat zijn de mexicaanse toch? en nu las ik dat de mex één van de minst sterke paddo's zijn en dan lees ik op dit forum dat mensen hem harder trippen op truffels dan op de mexicaantjes... moet ik mij zorgen maken? of moet ik gewoon een dubbele portie eten, want ik wil na de mislukte poging van de truffels nu wel even goed trippen!

Dubbele portie? Je weet niet waar je het over hebt volgensmij :wink:
Eet gewoon 1 portie mexicaanse en onderschat het niet. Onderschatten laat je op je bek gaan. Je kan er anders op reageren. Hawaiiaanse horen de sterkste te zijn maar ik tripte em harder op truffels en al helemaaal op mexicaanse. Ik heb op 1 na alle soorten meerdere keren gebruikt en vind zelf de mexicaanse verruit de beste. Gewoon 1 portie eten. Je trip kan beter nét iets te mild zijn dan te sterk. Blijkt het net ietsie te mild, neem je de volgende keer ietsie meer.. Maaaar ik weet zeker dat 1 portie mexicaanse het gaan doen :wink:

Zeitgeist

TrippyShit zei:
Zeitgeist zei:

Dubbele portie? Je weet niet waar je het over hebt volgensmij :wink:
Eet gewoon 1 portie mexicaanse en onderschat het niet. Onderschatten laat je op je bek gaan. Je kan er anders op reageren. Hawaiiaanse horen de sterkste te zijn maar ik tripte em harder op truffels en al helemaaal op mexicaanse. Ik heb op 1 na alle soorten meerdere keren gebruikt en vind zelf de mexicaanse verruit de beste. Gewoon 1 portie eten. Je trip kan beter nét iets te mild zijn dan te sterk. Blijkt het net ietsie te mild, neem je de volgende keer ietsie meer.. Maaaar ik weet zeker dat 1 portie mexicaanse het gaan doen :wink:

Ik wil niet zeggen dat ik er veel van weet, maar ik eet wel waar ik het over heb, dat van die dubbele portie mxicaanse, ik wil gewoon goed trippen en niet zoals bij de truffels...
want hoe kan het dat ik totaal niets voelde bij de truffels? en normaal aan maximaal 1 portie paddo's genoeg heb?

en je hoeft niet meteen zo denegerend te doen, je weet niet waar je het over hebt.
Heb al vele trips op mijn naam staan(meer dan 20), dus ik ben geen groentje in ieder geval en dat over die dubbele portie dat was een vraag, dus ja om dan te zeggen je weet niet waar je het over hebt is ook een beetje krom...

ik ga me in ieder geval goed voorbereiden om een goede trip te hebben en ik zou ook nooit zomaar een dubbele portie in mijn mond gooien, maar omdat ik hier verschillende malen heb gelezen dat mensen betere trips hebben op truffels dan op mexicaantjes begon ik mij een beetje zorgen te maken...

caligo

Newbie
Helluw
- Is er een smartshop in maastricht waar je deze kan hale?
- wat heb je nodig voor gewoon 1 trip voor de eerste keer? en hoe vraag je dat dan, loop je gewoon binnen en zeg je een portie philosopher stones ofzo:tongueout:
nja ben van belgie :tongueout: en ga binnekort naar maastricht, en ik wou het gewoon echt eens proberen. Alvast bedankt :)

Rupsol

Newbie
Halve portie Truffels/Philosopher Stones, trip je sowieso wel voor je eerste keer.
En idd gewoon vragen naar truffels/philosopher stones en dan krijg je vast wel je tripmiddeltjes..

over smartshops in Maastricht weet ik niks..

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ik zou graag ook even een vraag van mijzelf willen stellen, want ik heb nog steeds onduidelijkheid over truffels en philosopher stones.
Want zijn deze nou hetzelfde of niet? Want ik voelde laatst niks van truffels, moet ik nu philosopher stones nemen of zijn deze gewoon hetzelfde?
Ik ben trouwens van plan die truffels van Azarius te halen via webshop. (€10,- per portie)

Oom Klaas

Badass junkie
Truffels en philosophers stones zijn hetzelfde.
Hoeveel had je genomen, want dat je er niets van voelt is erg onwaarschijnlijk, of je had net 3 borden pasta moeten hebben weg gewerkt en daarna meteen je truffels gegeten hebben maar zelfs dan zou het nog een klein beetje effect moeten geven volgens mij.

10 gram vers van azarius zou moeten voldoen, zelf zou ik voor 15 gaan dat is volgens mij gemiddeld ook 1 portie.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Nouja mijn eerste trip voelde ik ook helemaal niks, terwijl ik alles goed deed. Omdat ik dacht dat ik iets verkeerd deed, vroeg ik hiernaar bij de smartshopverkoper in Eindhoven. Hij vertelde mij hierop dat ongeveer 20% van de gebruikers de eerste keer niet tript, maar dat het de tweede keer wel gewoon zou werken. Dit bleek uiteindelijk ook te kloppen.

Ik raad je aan om gewoon precies dezelfde portie truffels te eten. Niks van tevoren eten, goed kauwen en ik denk dat je dan wel een goede trip zal krijgen. Bij mij werkte dat in ieder geval wel.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Truffels en philosophers stones zijn hetzelfde.
Hoeveel had je genomen, want dat je er niets van voelt is erg onwaarschijnlijk, of je had net 3 borden pasta moeten hebben weg gewerkt en daarna meteen je truffels gegeten hebben maar zelfs dan zou het nog een klein beetje effect moeten geven volgens mij.

10 gram vers van azarius zou moeten voldoen, zelf zou ik voor 15 gaan dat is volgens mij gemiddeld ook 1 portie.

Vanaf sochtends niks meer gegeten en savonds heel portie genomen van (volgens die smartshop) sterke truffels.
die portie van 10 gram zou toch wel genoeg zijn ? :confused:

ImmortalTech zei:
Nouja mijn eerste trip voelde ik ook helemaal niks, terwijl ik alles goed deed. Omdat ik dacht dat ik iets verkeerd deed, vroeg ik hiernaar bij de smartshopverkoper in Eindhoven. Hij vertelde mij hierop dat ongeveer 20% van de gebruikers de eerste keer niet tript, maar dat het de tweede keer wel gewoon zou werken. Dit bleek uiteindelijk ook te kloppen.

Ik raad je aan om gewoon precies dezelfde portie truffels te eten. Niks van tevoren eten, goed kauwen en ik denk dat je dan wel een goede trip zal krijgen. Bij mij werkte dat in ieder geval wel.

Precies, ik denk ook dat dat bij mij het geval was dus.

Royban

Hooi,
Ik wil binnenkort ook voor de eerste keer truffels nemen.
Welke soort raden jullie mij aan?
Ik hoor vaak dat philosopher stones erg goed zijn, weet iemand hier ook de prijs van?
Alvast ebdankt :grin:

StarGuitar*

Truffels in Maastricht kun je halen bij New Age ..
Kheb daar afgelopen zaterdag 15gram Psilocybe mexicana voor 15euro gekocht

kaboutertje

Ik heb ze laatst ook gehaald... :)

We konde kiezen uit 3 of 4 soorten,, de 1ste was licht (echt beginners )..

Njaa wij gekozen voor de 2e hij zei dat die de beste waren, en omdat we nog terug moesten rijden!

Ik vond ze wel te lang duren, en nadat ze uitgewerkt waren was ik echt strond misselijk en moeten overgeven :confused: Ik kan veel hebben mar we waren met 3 man die dat op hadden, en alle 3 het zelfde... :kots:

Ni echt een fijne ervaring..

Conclusie : Paddo`s waren 100x beter!!!! :rolleyes:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb juist overgegeven bij iedere keer dat ik paddo's heb gegeten en niet bij het eten van truffels (en dit was nog wel 1,5 portie van het sterkste soort). Sowieso hangt dit niet alleen van het middel af. Gaat er ook om wat je gegeten en gedronken hebt.

Ook zorgt het idee dat je ook nog terug moet rijden en dat het wel binnen een bepaalde tijd afgelopen moet zijn ervoor dat de setting niet zo best is. Het gevoel dat je trip dan te lang duurt, krijg je al snel. Je kan beter zorgeloos je trip ingaan zonder de gedachte dat je later nog verplichtingen hebt waarbij je per se nuchter moet zijn.

Bovenaan