truffels nog goed????

markootjeeh

Experimenterende gebruiker
heey mensen van df,
ik heb van de week een zakje met truffels bestelt op azarius en deze binnen gekregen.
heb gister 1 klein truffeltje gegeten en toen het zakje weer goed dicht paar keer dubbel verpakt.
het zat vacuum verpakt.. is dit nodig geweest?
want nu zit ik met de vraag of ze nog goed zij want ze zijn donkerder als gister en beedje vochtig.

bedankt al vast.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
markootjeeh zei:
haha ik heb behoorlijk lopen trippen gister alsnog,
dus kon geen kwaad,

Dat kon ook geen kwaad, ik had gister alleen geen zin meer om een hele uitleg te typen, dus een kort maar duidelijk antwoordt leek me voldoende. :)

Ze worden zowel vacuüm verpakt, als niet vacuüm verpakt verkocht. Dan heb je gewoon dat plastic doosje waar de truffels in liggen, zonder vacuümzakje dus.

Dus het kan al zeker geen kwaad. Iets donkerder en vochtig ook niet.

Nu vraag ik me wel af waarom je er de dag van tevoren al een truffel eruit hebt gehaald en opgegeten ? Dat is toch nutteloos. :grin:

markootjeeh

Experimenterende gebruiker
Sublimo zei:
markootjeeh zei:
haha ik heb behoorlijk lopen trippen gister alsnog,
dus kon geen kwaad,

Dat kon ook geen kwaad, ik had gister alleen geen zin meer om een hele uitleg te typen, dus een kort maar duidelijk antwoordt leek me voldoende. :)

Ze worden zowel vacuüm verpakt, als niet vacuüm verpakt verkocht. Dan heb je gewoon dat plastic doosje waar de truffels in liggen, zonder vacuümzakje dus.

Dus het kan al zeker geen kwaad. Iets donkerder en vochtig ook niet.

Nu vraag ik me wel af waarom je er de dag van tevoren al een truffel eruit hebt gehaald en opgegeten ? Dat is toch nutteloos. :grin:

haha oke, ja ging wel lekker,
het was al weer behoorlijke tijd geleden ,
wou even kijken of het me beviel. voelde wel goed aan,
ben wel nog even naar beneden gezweefd om even frisse lucht te halen.
dacht even dat het me teveel werd, leek alsof die treden van me af liepen en keek maar me handen leken me armen heel lang en hele grote handen :grin:
later in de trip kon ik het wel aardig onder controle houden.

laters

Bovenaan