Truffels & MDMA

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Hallo gebruikers!

Ik ben van plan om binnenkort in m'n eentje te gaan trippen op truffels & MDMA. Wel zal ik iemand hebben die ik kan bellen mocht het fout gaan, en diegene komt me dan te hulp schieten. Het word dan zo'n 15gram Sclerotia Mexicana (waarschijnlijk), en zo'n 150-200mg MDMA.

Met beide heb ik ervaring, maar heb het nog niet gecombineerd. Met truffels ben ik tot nu toe nooit compleet de controle kwijt geraakt, ik kon altijd nog het echte van het neppe onderscheiden en wist altijd dat het een trip was, en dat het na een paar uurtjes weer normaal was.Ik heb meerdere berichten gelezen, en daaruit maak ik op dat je het beste na de piek van de truffels de MDMA in kan nemen, kan je dit ook doen als je het gevoel krijgt dat je een bad trip krijgt? Dan ben je een 20 minuutjes in nare gedachten, maar wel in je achterhoofd dat de MDMA er zo inkicked waardoor je (lijkt me) geen gekke dingen doet.

Ik ben een student van 20 jaar, ongeveer 1.82, goede conditie, niet depressief, heb een vriendin, verder geen problemen.

Heeft verder iemand nog tips & tricks voor me? Do's & don'ts? Dingen die ik tot nu toe fout heb en beter op een andere manier kan doen? Ik wil graag goed voorbereid zijn :wink:

:wave:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Hallo,

De dosis mdma is al vrij hoog op zichzelf, en daar ook nog truffels bij lijkt me niet een heel goed idee. De middelen versterken elkaar nogal, en je kan hierdoor dus best hard gaan trippen.

Over het bellen, op zon dosis mdma kan ik niet eens meer lezen, laat staan een nummer intoetsen. Mocht je iets van een sitter nodig hebben zorg dat die er dan de hele tijd bij is.

Ik zou inderdaad de truffels nemen, en dan twee uur nadat zebeginnen te werken Een bescheiden dosis mdma(75-125mg).

Doe voorzichtig, en vooral veel plezier!

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Paperplane. zei:
De dosis mdma is al vrij hoog op zichzelf, en daar ook nog truffels bij lijkt me niet een heel goed idee. De middelen versterken elkaar nogal, en je kan hierdoor dus best hard gaan trippen.

Ah, oké! Dan ga ik het waarschijnlijk bij zo'n 100mg houden. Bedankt!

Paperplane. zei:
Over het bellen, op zon dosis mdma kan ik niet eens meer lezen, laat staan een nummer intoetsen. Mocht je iets van een sitter nodig hebben zorg dat die er dan de hele tijd bij is.

Ik heb meerdere keren tijdens een MDMA trip met een vriend gebeld (dezelfde vriend die me op de avond eventueel wil helpen), en emails verstuurd zonder typefouten, dus ik ga er van uit dat dat wel goed gaat. Ik zal een hotkey maken zodat ik met 1 druk op de knop kan bellen, en op m'n laptop (die ik er waarschijnlijk de hele tijd in de buurt zal hebben) een bestandje aanmaken met instructies mag het fout gaan.

Bedankt voor je reactie :)

Bovenaan