Trippen van Zolpidem

Spor

Wijs gebruiker
Flunitrazespeed zei:
wat betreft de diazepam vloeibaar als vervanging van zolpidem...daar doe je zolpidem toch iets te veel eer aan...

Dat snap ik ook wel, maar het enige wat vloeibaar is dat word gemaakt voor zover ik weet is dat, vandaar dat antwoord. Dat diazepam velen malen beter is als zolpidem of zopiclon hoef je mij als laatste te vertellen :wink:

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Van diazepam krijg je een kater/depressie als je die regelmatig neemt, ook al omdat je dan meer moet nemen om het gewenste effect te bereiken.

Ik vind zolpidem niet de moeite waard om daar meer van te nemen dan voorgeschreven is, je weet in dat geval de volgende dag niet meer hoe je naar bed gekomen bent. Voor diegenen die dan nog even een joint willen roken alvorens in te slapen, bestaat bij gebruik van zolpidem een behoorlijk gevaar dat die brandend en wel uit de hand van de slaper valt.

miena

Newbie
:P :P :P IK wil ook zo hgraag! Ik slaap al echt noot, maar de huisarts geeft me niet eens een normaal slaaptabletje.
Hoe kan het dat jullie dat allemaal hebben> OIok diazepam en zo. En vooral die zolpidem. Die zou ik zooooooooooo graag willen.
Zal bij mij wel goed lukken, want ik slaap al op 1 tabletje oxazepam (ooit meegenomen uit ziekenhuis)

psych-out

Bewuste gebruiker
zwaar trippen zou ik het niet noemen maar is wel chill, je bent gewoon tam,wat wazig, je ziet daardoor wel sneller iets wat er niet is maar zwaar trippen, toch niet meteen,
mss als je er voldoende pakt dat je dan wel vette dingen begint te zien.

Zolpietje

Newbie
Graag wil ik mijn ervaring hier delen.
Al 18 jaar neem ik zolpidem.
In het begin zeer onschuldig... 1 tabletje in mijn bed en slapen.
Naarmate de jaren vorderden, nam ik zolpidem niet meer om te gaan slapen, eerder om me overeind te houden!

Ik lees dat velen hier (waaronder ook ik) vaak geconfronteerd worden/werden met black-outs van hier tot in Tokio... Inderdaad.
Ook ik spring makkelijk mijn wagen in en heb de tijd van mijn leven onder invloed van zolpidem!
MAAR... als ik thuis kom begint het... Dan word ik geconfronteerd met de best wel gevaarlijke dingen die ik heb uitgehaald en daar weet ik gewoon niks meer van, dat is en blijft beangstigend!
O.a mijn wagen geblutst en niet weten hoe dat komt, meerdere keren paaltjes geraakt en op dat moment vind je dat absoluut niet erg want je leeft in een roes...
Aan mijn wagen kom ik nog amper, het is idd onverantwoord de baan op te gaan!
Ik zal me eerder laten rijden want (en ik ga in op één van bovenstaande berichten) met 3 zolpidems kan je makkelijk uitgaan, maar vermijd alcohol :beer:

Kijk, het is nu 10.39u in de ochtend, ik heb reeds 4 zolpidems geslikt.
Eens hij is uitgewerkt, begin ik te beven. :cry:
Dus op naar de volgende. Al realiseer ik me dat ik mijn lichaam vreselijke dingen aandoe!

Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk.
Ik heb al gedichten geschreven waarvan ik achteraf dacht... "Is dàt van mij??"

Ik vraag me af of mensen ook deze ervaringen hebben...
Uitgaan met zolpidem kan perfect (maar blijft gevaarlijk)...
Ik val er niet van in slaap, integendeel.
Maar ik heb nog nooit 1 enkele keer gehallucineerd en ik ben niet dik of groot, eerder wat mager...
Zolpidem neemt remmen en angsten weg, waardoor je je beter gaat voelen.
Beetje hetzelfde effect als alcohol. Al zou ik ze niet meer combineren, daar komen ongelukken van! :(

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zolpietje zei:
Graag wil ik mijn ervaring hier delen.
Al 18 jaar neem ik zolpidem.
In het begin zeer onschuldig... 1 tabletje in mijn bed en slapen.
Naarmate de jaren vorderden, nam ik zolpidem niet meer om te gaan slapen, eerder om me overeind te houden!

Ik lees dat velen hier (waaronder ook ik) vaak geconfronteerd worden/werden met black-outs van hier tot in Tokio... Inderdaad.
Ook ik spring makkelijk mijn wagen in en heb de tijd van mijn leven onder invloed van zolpidem!
MAAR... als ik thuis kom begint het... Dan word ik geconfronteerd met de best wel gevaarlijke dingen die ik heb uitgehaald en daar weet ik gewoon niks meer van, dat is en blijft beangstigend!
O.a mijn wagen geblutst en niet weten hoe dat komt, meerdere keren paaltjes geraakt en op dat moment vind je dat absoluut niet erg want je leeft in een roes...
Aan mijn wagen kom ik nog amper, het is idd onverantwoord de baan op te gaan!
Ik zal me eerder laten rijden want (en ik ga in op één van bovenstaande berichten) met 3 zolpidems kan je makkelijk uitgaan, maar vermijd alcohol :beer:

Kijk, het is nu 10.39u in de ochtend, ik heb reeds 4 zolpidems geslikt.
Eens hij is uitgewerkt, begin ik te beven. :cry:
Dus op naar de volgende. Al realiseer ik me dat ik mijn lichaam vreselijke dingen aandoe!

Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk.

Ik vraag me af of mensen ook deze ervaringen hebben...
Uitgaan met zolpidem kan perfect (maar blijft gevaarlijk)...
Ik val er niet van in slaap, integendeel.
Maar ik heb nog nooit 1 enkele keer gehallucineerd en ik ben niet dik of groot, eerder wat mager...
Zolpidem neemt remmen en angsten weg, waardoor je je beter gaat voelen.
Beetje hetzelfde effect als alcohol. Al zou ik ze niet meer combineren, daar komen ongelukken van! :(

Zolpidem is toch een soort benzo? Slik je deze al 18 jaar dan heeft het toch geen effect meer. Dat je je er door beter voelt komt waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) dat het familie is van de benzodiazepinen. Wel raar dat je al begint te trillen zodra het uitwerkt ken het medicijn niet echt paar keer genomen om beter te slapen.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
pak al zo'n 3jaar zolpidem heb nog nooit getript ervan of dingen gedaan die ik niet meer weet, toch niet dat ik weet :grin: kga gewoon in bed kijk naar films of afleveringen van series ( doe ik wegens fluiten geluid in mijn oor doordat ik als ik uitga altijd bijna op de boxen ga staan , nu moet ik het dus bekopen) en val meestal gewoon in slaap ookal pak ik er meerdere des te eerder ik in slaap val ookal zit ik voor pc enz. het wordt natuurlijk wel wat vager maar om vaag te worden weet ik wel andere dingen :sunglasses:

miena zei:
:P :P :P IK wil ook zo hgraag! Ik slaap al echt noot, maar de huisarts geeft me niet eens een normaal slaaptabletje.
Hoe kan het dat jullie dat allemaal hebben> OIok diazepam en zo. En vooral die zolpidem. Die zou ik zooooooooooo graag willen.
Zal bij mij wel goed lukken, want ik slaap al op 1 tabletje oxazepam (ooit meegenomen uit ziekenhuis)

zolpidem schrijven artsen ( in belgie) heel makkelijk voor omdat het een benzodiapine- achtige is of met andere woorden geen benzo is. gelukkig schrijft mijn arts ook makkelijk diazepam en alprazolam voor, ik stik bijna in die dingen ben er 1 keer naar gaan vragen bij men arts nu schrijft ze me om de week die dinge voor. ik gebruik ze amper maar voel wel altijd de drang om ze te gaan halen bij de apotheek met als gevolg dat ik nu met zo'n 100alprazolam en 150 diazepam pillen en nog zo'n 20 voorschriften in mijn la liggen :grin: maar ff trug ot zolpidem als je het niet gebruikt om te slapen vind ik het ook niet de moeite om gaan te halen.

grtzz

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
je kan er heel raar van doen, en als ik de verhalen over mezelf moet geloven (ik weet echt geen f*ck meer de volgende dag), trip je er inderdaad zwaar van, ik drink er ook wel altijd op
her er ooit 30 mg van ingenomen(iets meer dan normaal omdat er nog andere dingen in men lichaam zaten die de slaap tegenhielden) , dan gaan slapen dacht ik, maar ben een uur of 6 later terug wakker geworden, in men bed, maar ditmaal met kleren aan, geen idee hoe die kleren aan zijn gekomen, dan ging ik naar buiten voor te roken, en daar stonden ineens 3 volle bakken jupiler, tot vandaag weet ik nog altijd niet hoe die hier zijn gekomen of waar ik ze heb gehaald

ik zou het zelf kunnen geschreven hebben :tearsofjoy:

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Zolpidem krijg puur om beter in te slapen, is kortwerkend, je hebt ook die benzo's, waar je na 16u inname nog steeds ne zombie één. 10j geleden vr de eerste x zolpidem genomen via vriendin waark bleef slapen. Da werkte nog echt top, snelle inslaap en toch een 7u heel vast geslapen. Nu heb ik steeds standaard zolpidem in huis en neen het in combinatie als slaappil, dus innemen en binnen halfuur in bed, het is fijn gevoel, pieker minder en dat slaapje met zo'n pil is dan toch kwalitatief goed tov niets nemen. Soms neem ik ook zolpidem puur recreatief, wanneer in bed belanden is minder v belang. Is toch best lekker wakker blijven op zolpidem (10mg-20mg). Begint dubbel te zien, dansen en uwe motoriek zijn elastisch en zwaar tegelijk. Het gans huis door strompelen is een vast ritueel. Je ziet visueel ook dingen in 3d, wandtapijten golven en komen tot op u af. Kun je van dit alles genieten en daarna kun je gewoon in je bedje kruipen zonder veel (lees geen)gedoe en neveneffecten. Na dit alles, moet ik er toch enkele dagen tussen laten voor de volgende inname, anders is het effect weg als sneeuw vr de zon. Dus vind wel lekker spul met minimale bijwerkingen.

Bovenaan