Graag wil ik mijn ervaring hier delen.
Al 18 jaar neem ik zolpidem.
In het begin zeer onschuldig... 1 tabletje in mijn bed en slapen.
Naarmate de jaren vorderden, nam ik zolpidem niet meer om te gaan slapen, eerder om me overeind te houden!
Ik lees dat velen hier (waaronder ook ik) vaak geconfronteerd worden/werden met black-outs van hier tot in Tokio... Inderdaad.
Ook ik spring makkelijk mijn wagen in en heb de tijd van mijn leven onder invloed van zolpidem!
MAAR... als ik thuis kom begint het... Dan word ik geconfronteerd met de best wel gevaarlijke dingen die ik heb uitgehaald en daar weet ik gewoon niks meer van, dat is en blijft beangstigend!
O.a mijn wagen geblutst en niet weten hoe dat komt, meerdere keren paaltjes geraakt en op dat moment vind je dat absoluut niet erg want je leeft in een roes...
Aan mijn wagen kom ik nog amper, het is idd onverantwoord de baan op te gaan!
Ik zal me eerder laten rijden want (en ik ga in op één van bovenstaande berichten) met 3 zolpidems kan je makkelijk uitgaan, maar vermijd alcohol
Kijk, het is nu 10.39u in de ochtend, ik heb reeds 4 zolpidems geslikt.
Eens hij is uitgewerkt, begin ik te beven.
Dus op naar de volgende. Al realiseer ik me dat ik mijn lichaam vreselijke dingen aandoe!
Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk.
Ik heb al gedichten geschreven waarvan ik achteraf dacht... "Is dàt van mij??"
Ik vraag me af of mensen ook deze ervaringen hebben...
Uitgaan met zolpidem kan perfect (maar blijft gevaarlijk)...
Ik val er niet van in slaap, integendeel.
Maar ik heb nog nooit 1 enkele keer gehallucineerd en ik ben niet dik of groot, eerder wat mager...
Zolpidem neemt remmen en angsten weg, waardoor je je beter gaat voelen.
Beetje hetzelfde effect als alcohol. Al zou ik ze niet meer combineren, daar komen ongelukken van!