Trippen in het bos

highflyer

Newbie
Beste lezers,

Ik heb morgen een vrije dag en ik heb een tripje naar het bos gepland onder het genot van 15 gram truffels(philosophers stone)
Ik heb nu 7 keer getript waarvan 4 keer met vrienden, en de laatste 3 keer alleen. Alleen bevalt mij veel beter Omdat ik vooral trip voor spirituele groei en ik dit beter kan realiseren als ik alleen trip.
Nou heb ik altijd getript op hollandia truffels, met doseringen varierend tussen de 7.5 en 15 gram. Ik hoef niet super hard te gaan dus ik heb besloten om een nwat mildere vorm truffel te nuttigen.

Nou twijfel ik een beetje over mijn tijd van inname. Ik woon namelijk 25 min fietsen van het bos, en twijfel of ik thuis de truffelthee al opdrink en gelijk vertrek, thuis de truffelthee opdrink het laat inwerken en dan vertrek, of de thee pas opdrink als ik in het bos ben.

Wat denken jullie dat verstandig is?

Alvast bedankt!

Groetjes highflyer

Mentat

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het voor ons, als buitenstaanders, vrij moeilijk te bepalen is hoe goed jij kunt functioneren met 15 gram truffels achter je kiezen.

Thuis de truffels nuttigen, in laten werken en dán nog 25 minuten fietsen zal ik waarschijnlijk niet kunnen/willen.

Het duurt wel even voordat de truffels echt beginnen te werken, dus misschien kun je de thee thuis drinken en dan meteen op de fiets stappen zodat je in de bossen bent voordat de voorstelling begint.

Persoonlijk vind ik 15 gram truffels in de bossen ook vrij veel. Ik heb wel eens 10 gram truffels in de bossen gedaan en toen was ik al enigszins bang dat ik me geen houding kon geven als ik iemand tegen zou komen. Al heb jij wel wat meer ervaring met truffels dan ik, dus misschien heb jij hier minder problemen mee.

Verder kan ik het wel écht aanraden. Een paar reeën tegenkom terwijl je aan het trippen bent op psilocybine is echt heel bijzonder.

Wel jammer dat het vandaag niet zo'n lekker weer is als vorige week.

Goede reis in ieder geval!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat handig is kun je zelf het beste inschatten denk ik. Persoonlijk zou ik niet nog 25 willen fietsen als de truffels eenmaal werken. Maar op de fiets zitten terwijl ze beginnen in te werken lijkt me ook niet ideaal, maar met 25 minuten loop je wel het risico dat ze op de fiets al gaan inwerken.

Kortom ik zou zelf de thee daar drinken, zodat je je over de fiets reis geen zorgen meer hoeft te maken.

highflyer

Newbie
Ik had de thee thuis opgedronken en ben gelijk op me fiets gestapt. Voelde de truffels al wel goed inwerken op de fiets, maar vond het juist wel lekker en de fietstocht werd er alleen maar leuker op. Verder was mijn trip echt geweldig, een trip zoals ik precies hoopte te krijgen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Dapper hoor! Zou zelf ook de thee hebben meegenomen naar het bos. Ga je nog een tripreportje maken van je ervaring?

Bovenaan