dat laat ik liever achterwege wanneer ik trip, godweet waar je mee thuis komt.jcutter123 zei:Zoek een vriedin.
jcutter123 zei:Zoek een vriedin.
Henkfloyd zei:Ik ga eens bellen blazen proberen, lijkt me visueel echt spacend :P
nee absoluut geen katten als je in een trip zit dat is niksteebo zei:katten
Drent zei:Het is een idee wat ik zelf wil proberen, omdat gewone schilderijen de vorige keer al helemaal tot leven kwamen wil ik eens proberen van de 'gezichtsbedrog' tekengingen mee te nemen.
Voorbeeld site:
http://mengerink.fol.nl/gezichtsbedrog/gezichtsbedrog1.htm
raizeredge zei:nee absoluut geen katten als je in een trip zit dat is niksteebo zei:katten
een witte muur met donkere voegen en je vermaakt je de hele avond:P
teebo zei:katten
ik dacht even dat ik kleurenblind werd door de paddo's
ik hing helemaal om hem heen om hem beter te zien 

Argulas zei:op m'n volgende trip : belleblaas en zo een kaleidoscoop-sterrekijker ding.. word wel eens zoeken waar dat te verkrijgen is..
![]()

Henkfloyd zei:Memorecorder. Echt handig, hoef je niet moeilijk te doen met dingen opschrijven tijdens de trip. Gewoon hardop trippen en opnemen![]()
Argulas zei:Henkfloyd zei:Memorecorder. Echt handig, hoef je niet moeilijk te doen met dingen opschrijven tijdens de trip. Gewoon hardop trippen en opnemen![]()
Dat heb ik al gedaan, en het viel eerlijk gezegd wat tegen. Als ik iets wou opnemen, had ik te laat op de record knop gedrukt en waren er al nieuwe gedachten. Of je zet het aan, en je probeert te verwoorden wat je wilt zeggen, en dat lukt ook niet, vooral omdat je weet dat je aan het recorden bent denk ik. Wat wel een eventuele optie zou zijn zodat het wel nuttig is, is de recorder héél de trip lang aan te laten, zodat heel de sessie opgenomen is en je niet meer bewust wordt van de recorder. Dit wil ik zelf ook wel nog eens proberen. Nu alleen nog een recorder zoeken die niet direct plat is.