Trip Tools

Goblin

Newbie
eej Trippers,

Post hier een paar handige Gadgets of ideeen die men mee kan nemen of kan gebruiken op de Paddo's of LSD.
Ik zal zelf openen:

- Een boek met tekst en plaatjes (zeer lachwekkend)
- Een Radio, luister naar de radio-zenders en probeer ze te volgen.

jcutter

Badass junkie
Vrouwen zeiken idd teveel, dus prop je iets in hun mond zodat ze geen onzinnige woorden meer kunnen laten ontsnappen :wink: :mrgreen: En een beeldscherm op je plafond is not a problem toch? :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
- Boeken met kunst
- Tekenspullen
- Lampen + rook
- De tv (hilarisch echt)
- Tripgenoten (zijn ook vaak leuk)
- Bepaald voedsel

En zoals iemand eerder al zei:
- Spiegels
- Een lavalamp

En nog..
- Muziek
- Een balkon om naar de lucht te kijken
- Sowieso; wolken

azgaza

Badass junkie
Henkfloyd zei:
Ik ga eens bellen blazen proberen, lijkt me visueel echt spacend :P

Oohh hoe kan ik die vergeten! Dat heb ik meerdere trips inderdaad gedaan, en het is hélemaal aan te raden. De bellen zijn ontzettend mooi, en heel leuk om naar te kijken. Ik vermaakte me er iniedergeval mee.

jcutter

Badass junkie
Ik heb curieuze psychedelische posters aan mijn muur hangen die helemaal gaan leven tijdens een acid trip :)

teebo

Bewuste gebruiker
raizeredge zei:
teebo zei:
nee absoluut geen katten als je in een trip zit dat is niks
een witte muur met donkere voegen en je vermaakt je de hele avond:P

nah ik zei dit omdat ik moest denken aan mijn mooiste visual ooit, ik had de opdracht gekregen om de kat buiten te gooien, nadat gedaan te hebben zette ik mij in de zetel en na een tijdje viel er mij iets heel raar op aan mijn handen. ik had een halve portie shrooms op en had nog nooit echt vol verbazing minutenlang naar iets zitten kijken. Tot dit moment dus, er kwamen roze elektriciteits/bliksemflitsjes uit mn handen. echt belachelijk veel, ze bewogen en zagen er echt prachtig uit. ze waren zo realistisch dat ik ze wou vastnemen, en dat lukte. wow ff schrikken wat the fuck is dit? kvraag mn maat. hij ziet het ook! blijven kijken, dichter en dichter en geconcentreerder, dan probeer ik er eentje uit te trekken en zie dat het kattenhaar is :grin: jammer dat ik het doorhad

Goblin

Newbie
lijkt me ook wel een keer lache om gewoon pen en papier mee te nemen, en dan ergers op een vredige spirituele plek te gaan zitten, en al mijn geniaale ideeen op schrijven.

Allolalie

Bewuste gebruiker
een caleidoscoop behoort tot mijn assortiment + zo'n gymtrainingsband (Blauwe elastische) leuk om mee te klieren in een trip

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Cartoon network, beamer op een grote muur, en dan de brightness van de beamer ietsje gedimt. Zodat je een beetje vaag die tekenfilms op de muur ziet. en spiritual new age muziek op de achtergrond. ( van die vage trage en vrolijke muziek.)

Magic Guest

Belezen gebruiker
teebo zei:

mijn kat was helemaal grijs geworden, toen ik aan het trippen was van mexicaanse :stoned: ik dacht even dat ik kleurenblind werd door de paddo's :beer: ik hing helemaal om hem heen om hem beter te zien :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
mijn kat werd altijd vreselijk knuffelig tijdens de trip... was niet van me schoot weg te houden. en maar bliven spinnen :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik heb verschillende ervaringen met katten in trips, in totaal 2 waarbij ik katten in de buurt had. De eerste keer vond ik de kat vooral heel mooi en buitenaard, goede triptool dus. De tweede keer had ik ongelovelijk veel respect voor mijn kat (deze keer was het mijn eigen) en vond ik haar ontzettend mooi. Katten zijn leuk in trips.

Carlitos

Badass junkie
Fietsde gisteren buiten in de sneeuw,en bleef even stil staan en de sneeuw in kijken.Was heel mooi hoe het op me af kwam,ik dacht dit is ook leuk als je tript.Ik was gewoon nuchter op dat moment,was wel benieuwd hoe het op lsd zou zijn.

Carlitos

Badass junkie
Baby tv is spacend daar heb je allemaal van die dingen waar je ingezogen kan worden als het ware.Echt grappig,moet je wel digitale tv hebben ofzo maar het is gewoon hetzelfde als die spacefilmpjes op youtube alleen dan op groot scherm en aan een stuk door (in de avond in ieder geval)

TrippyShit

Badass junkie
Voor de mensen die xbox360 hebben. Als je er muziek op afspeelt
en dat media player beeld groter maakt kan je die visualisaties met je controller helemaal zelf besturen enzo. Echt een aanrader!!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pois met regenboog ledjes :hearteyes:
en een lucht trip deken
Wierook
een kaarsje!
Teken/notitite boekje

Dat zijn mijn voornaamste dingen die ik meeneem :)

op m'n volgende trip : belleblaas en zo een kaleidoscoop-sterrekijker ding.. word wel eens zoeken waar dat te verkrijgen is..

:wave:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Memorecorder. Echt handig, hoef je niet moeilijk te doen met dingen opschrijven tijdens de trip. Gewoon hardop trippen en opnemen :)

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
op m'n volgende trip : belleblaas en zo een kaleidoscoop-sterrekijker ding.. word wel eens zoeken waar dat te verkrijgen is..

:wave:

Beide gedaan, beiden zijn erg leuk. Dat waren dus precies de twee dignen die V en ik in de zomer standaard meenamen naar feestjes: bellenblaas en een minikaleidoscoopje dat in haar zak pastte.

neti

Badass junkie

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Aangezien alles al ongeveer is opgenoemd heb ik hier nog wel iets orgineels:

Het klinkt echt debiel, maar het is echt ontzettend gaaf tijdens een trip. Namelijk lopen met je ogen dicht. Natuurlijk wel met een begeleider erbij :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Mijn kameraad heeft een discobol gekocht met kleurenlampje... dit is al vet, zonder stimulerende middelen, laat staan mét een portie paddo's

Telefoon

Wijs gebruiker
Trip tools.

Donkere kamer.
LIG GELEGENHEID :P

Muziek instalatie + Trip muziek

en Eye candy .. Nee trip in je hoofd :sunglasses:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Henkfloyd zei:
Memorecorder. Echt handig, hoef je niet moeilijk te doen met dingen opschrijven tijdens de trip. Gewoon hardop trippen en opnemen :)

Dat heb ik al gedaan, en het viel eerlijk gezegd wat tegen. Als ik iets wou opnemen, had ik te laat op de record knop gedrukt en waren er al nieuwe gedachten. Of je zet het aan, en je probeert te verwoorden wat je wilt zeggen, en dat lukt ook niet, vooral omdat je weet dat je aan het recorden bent denk ik. Wat wel een eventuele optie zou zijn zodat het wel nuttig is, is de recorder héél de trip lang aan te laten, zodat heel de sessie opgenomen is en je niet meer bewust wordt van de recorder. Dit wil ik zelf ook wel nog eens proberen. Nu alleen nog een recorder zoeken die niet direct plat is.

@bdk: Winamp geeft vééél mooiere visuals dan windows media player vind ik persoonlijk! :) Maar dit is niet zo van belang, als je tript, dan zijn de allermooiste computervisuals niets vergeleken met de closed-eye visuals!

edwin__

Belezen gebruiker
zo'n living colours lamp :hearteyes:
in ieder geval niet zorgen dat je als windows gebruiker alleen met een appel laptop opgescheept zit :confused:

trip tools.
-n64 :grin: met super smash brothers :mrgreen:
-toetsenbord. :)
-donald duck
-de pinball van windows (start/onstspanning) :openmouth: :openmouth: :openmouth: ong. !
-laat een van je vrienden stiekem een dildo regelen en deze aan je geven op het hoogte punt van je trip

dat belleblaas apparaat is zeker een tof plan :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Argulas zei:
Henkfloyd zei:

Dat heb ik al gedaan, en het viel eerlijk gezegd wat tegen. Als ik iets wou opnemen, had ik te laat op de record knop gedrukt en waren er al nieuwe gedachten. Of je zet het aan, en je probeert te verwoorden wat je wilt zeggen, en dat lukt ook niet, vooral omdat je weet dat je aan het recorden bent denk ik. Wat wel een eventuele optie zou zijn zodat het wel nuttig is, is de recorder héél de trip lang aan te laten, zodat heel de sessie opgenomen is en je niet meer bewust wordt van de recorder. Dit wil ik zelf ook wel nog eens proberen. Nu alleen nog een recorder zoeken die niet direct plat is.

Als je het zo doet is het inderdaad wel lastig ja. Ik heb zo'n digitaal recorder apparaat die uren achter elkaar kan opnemen. Gewoon aanzetten en hardop trippen :) Check m'n sig maar voor tripreport, zonder de recorder had ik vele details gemist.

Bovenaan