trip tip

sky

Belezen gebruiker
hoi hoi allemaal

Ik ben pas iets tegengekomen waarvan ik meteen superenthousiast werd om in een trip te gebruiken. Het is een laser die je hele kamer vult met bewegende groene sterren, met eventueel een wolkendek er bij. Je ziet af en toe zelfs vallende sterren :sunglasses:
Het ding heet laser stars projector en pas hadden ze 'm bij het kruidvat in de aanbieding :grin:

Wie weet nog meer van dit soort gadgets? Ik probeer manieren te vinden om het trippen nog gezelliger te maken :stoned:

StarGuitar*

Experimenterende gebruiker
Ziet er wel geinig uit, een Philips Living Colors lijkt me ook wel sjiek.
Helaas bezit ik er geen, dit jaar toch eens gaan aanschaffen denk k :)

Ontopic

Experimenterende gebruiker
Ik heb een Philips Livind Colors, is wel leuk om een tijdje mee te spelen tijdens je trip :).
Moet je voor die laser stars projector een donkere kamer hebben?

ramplord

Newbie
Ik heb een soort doek vanaf het plafond in de woonkamer hangen om wat sfeer te creëren, daar zet ik altijd kaarsjes achter. Kaarsjes flikkeren, flikkerende gloed, donkere kamer etc en dan kom je wel waar je zijn wilt :grin: Ik vind het ook altijd leuk om met de dimmer te spelen, als je heeel zachtjes het licht omhoog schroeft zit je echt raar te kijken (en de gasten die niet weten wat er gebeurt al helemaal). Heel cheapy cheasy effect, maar wel echt raar.

En in Winamp kan je hele mooie visuals inladen, niet van die lelijke windows media player dingen maar echt goeie patronen met mooie kleuren en overgangen. Laptop aan je breedbeeld hangen, lichtintensiteit terugschroeven en je heb een mooi item wat de hele avond aan kan blijven staan en steeds verschillende sferen brengt

Bovenaan