Trip tip ??!!??

Hoi allemaal,

Vanavond is het weer zover. Paddo-night. Een keer of 3-4 per jaar houd ik met een vriend een paddo-night. Vanavond is het dus weer feest. Nou was het plan om ergens lekker in de natuur te gaan maar het wordt weer een ouderwets koude nacht. Mooi klote dus. In dit topic vraag ik dus om tips. Ofterwijl...... Wat is een goeie plek om een lekker kopje paddo-thee te drinken. Uiteraard graag alleen reactie van mensen die weten wat een paddo-trip inhoudt. Alvast bedankt en een fijn weekend.

Agent S.T.O.N.E.D.

Ga met je maten naar de duinen ( neem eventueel een picknickkleed mee, in verband met zand die je niet in de thee wil). Snachts is natuurlijk spannender dan overdag, maar om de kans om een bad trip te krijgen is het veiliger om het overdag te doen op een zonnige dag. De thee kun je gewoon meenemen, trippen in de duinen is echt wel vet. Nog een optie: drink de thee eens in het sprookjesbos van de efteling!!!! Veel tripplezier!!!! XXX SNATSERTJE :wave:

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: In het bos is ook wel leuk, maar dat moet je dan doen bij volle maan dat heeft echt iets heel magisch, neem wel een bos dat je kent dat is wel belangrijk en ook is het wel interessant als er wat open plekken zijn daar kun je perfect zitten.stereo mee met lekker relax muziek erop, HEFTIG. (binnenkort een tripreport van MystiX, ik ga namelijk maandagmiddag 10 mei lekker aan de hawaiïaanse) :grin: :grin: :grin: :wave:

ik heb het weleens in de duinen gedaan, dat is leuk :) ook even naar het strand gelopen, en toen Scheveningen in...... en toen ging het mis, met al die drukte...

laatste trip van mij was in een groot mooi groen bos in de prov Utrecht, hier komt ook nog een trip verslag van :mrgreen:

bever

Newbie
ik vind et in gebieden met natuur (water, plantjes, boompjes, de usual stuff :sunglasses: echt supervet om paddo's te bikken!

Maar de laatste keer dat ik tripte op paddo's(philosopher stone's) kwamen we een half uurtje nadat de paddo's waren begonnen te werken in een rijkeluis-wijk terecht met allemaal mooie huizen met van die modeltuintjes...al deze huizen en tuintjes waren ontzettend mooi verlicht en overal waren parkjes en plansoentjes(met bankjes hehe), dus tripte ik em er zwaar hard op...aangezien deze wijk midden in een natuurgebied lag en het er heel rustig was dacht ik dat ik in een totaal andere wereld was beland en kon ik echt niet geloven dat die wijk daar echt stond, ik was echt stomverbaasd.

We zijn de rest van de avond in die 'lichtstad' gebleven en het was mn beste ervaring met paddo's ooit!!!Ik ben zelfs de vorige dag teruggegaan om te kijken hoe die wijk er door et nuchere oog eruit zou zien.

Ik hoop trouwens dat je een topavond hebt gehad agent stoned...en niet teveel shit bent kwijtgeraakt die avond :grin:

Bovenaan