Trio?

Ellesdee

Badass junkie
Djodjo zei:
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
TimKGB zei:
HE! valt er hier nog wa te neukuh? :mrgreen: :wink: :sunglasses:

nou nou nou wat een taal

sorry, zal t nooit meer doen :( :openmouth:

Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting! :mrgreen: :hearteyes:
Vode ga je ook mee? :hearteyes: Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe! :mrgreen: :hearteyes:

:tearsofjoy: oh yeah, maak me gek

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Djodjo zei:
Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting! :mrgreen: :hearteyes:
Vode ga je ook mee? :hearteyes: Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe! :mrgreen: :hearteyes:

Ja, je dienstmeid kon er ook wat van, zohee! :hearteyes: Die mag er volgende keer ook wel bij zijn. :hearteyes:
Woensdag? Is goed hoor, ik spring alvast op de trein. :hearteyes:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik vond het op de meeting toch vrij gereserveerd als ik dit topic zo teruglees. Volgende keer verwacht ik een vieze duitse gangbangrapemilflatexanimalsexorgie, capiche? :smoke:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Update:
Metaalkonijn en Eier, gewoon omdat het zo'n luie, bierconsumerende friezen zijn. :smoke:

Drientje

DF-koning
Re:

Djo zei:
Ik wil gewoon een trio met tri vrouwen, ik wil geen piemols in het spel!
Doe mij maar Elles en Safire! XD! :hearteyes:

+1, Ruth is een prachtige vrouw en Ellesdee ben ik gewoon jaloers op.... :hearteyes: :hearteyes:

Met mannen? Euh, SperSIZEboon voldoet wel aan mijn ideale man profiel en met Varry, ondanks de schimmige foto die ik vond en met Jcutter maar niet omdat ik hem aantrekkelijk vind, nee, ik schuif dan een hele grote zwarte voorbinddildo bij hem in zijn aarsje! Goed voor het ego! :hearteyes:

X

SperSIZEboon

Badass junkie
Re: Re:

Drientje zei:
+1, Ruth is een prachtige vrouw en Ellesdee ben ik gewoon jaloers op.... :hearteyes: :hearteyes:

Met mannen? Euh, SperSIZEboon voldoet wel aan mijn, ideale man, profielen met Varry, ondanks de schimmige foto die ik vond en met Jcutter maar niet omdat ik hem aantrekkelijk vind, nee, ik schuif dan een hele grote zwarte voorbinddildo bij hem in zijn aarsje! Goed voor het ego! :hearteyes:

X
:flushed:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zat net te denken, maar dan heb ik liever een hele orgie omdat ik niet kan kiezen. Zo'n hete beesten allemaal hier. :hearteyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dawaslekker :hearteyes:

Maar iig een hele leuke aanrader. :tongueout: Een kinderbadje in de woonkamer of tuin zetten, elkaar insmeren met babyolie en dan gaan worstelen. :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een trio (met twee mannen) hebben Tyler en ik al een paar keer gehad. Hij wil ook nog graag een trio met een meisje, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geil ga vinden en dat ik dan jaloers word. Dus we hebben een tussenweg bedacht: een kwartet met een ander stelletje....

jcutter

Badass junkie
Hahahahahahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die Tyler, zou zich knap lullig voelen!
Dit bedoelde ik nou met geemancipeerde vrouwen........

azgaza

Badass junkie
Marla Singer zei:
Een trio (met twee mannen) hebben Tyler en ik al een paar keer gehad. Hij wil ook nog graag een trio met een meisje, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geil ga vinden en dat ik dan jaloers word. Dus we hebben een tussenweg bedacht: een kwartet met een ander stelletje....

Dat heb ik dus ook, geen trio gehad, maar ik zou denk ik ook jaloers zou worden van een man vrouw vrouw trio, en de oplossing zou dan ook echtgoed zijn als het een kwartet met een ander stel is, want die zijn dan samen en dan is er geen bedrijging meer, helaas is mijn vriend niet bi en komt dat er dus nooit van.

En qua DF mensen: ik zou het echt niet weten.

3970

Wijs gebruiker
Mijn vrouw en ik zijn beiden bi (met dejuiste persoon uiteraard...), een kwartet is dan inderdaad errug leuk, en bied veeeel mogelijkheden :hearteyes:

Hemi

ZI09

Bewuste gebruiker
Re:

Deranged zei:
Je huilt omdat je naam er niet bij staat?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww

Lekker voor je jong.

Bovenaan