aan de topicstarter ....
waarom neem je eigenlijk zo'n risico? je weet dat alle drugs een vrij lange tijd na inname nog aantoonbaar kunnen zijn in je urine en in je bloed. En toch neem je enkele dagen voordat je een (blijkbaar voor jou belangrijke) test krijgt, nog iets dat niet gewoon een beetje fout is, zoals wiet aka softdrugs, maar je neemt echt een paardenmiddel waar met enorme stempels harddrug op staat.
Ik zou bijna vragen waar je zo bang voor bent, waarom dat je hetgeen waarvoor je die test krijgt, niet in je leven wil hebben. In mijn simpele optiek zou je bij zoiets tenslotte, als je datgene echt oprecht in je leven wilde hebben, bergen verzetten als dat zou moeten, ik zou niet alleen alles ervoor doen, maar er ook alles voor laten om datgene te verkrijgen waarvoor ik solliciteerde

.
Opiaten gebruiken lijkt mij daar nou niet echt bij horen zeg maar. Opiaten gebruiken lijkt mij zelfs totaal tegenwerkend voor hetgeen je zou willen verkrijgen .. in dit geval misschien een baan of wat dan ook ... maar wat zegt het eigenlijk dat je zomaar voor een test drugs hebt gebruikt, wil je die baan ( of wat het dan ook is natuurlijk) eigenlijk wel? Is dat drugsgebruik niet een vorm van proberen te ontsnappen omdat je eigenlijk iets anders wilt .... Joost mag weten wat natuurlijk, maar dat zou je dan zelf wel weten lijkt me
bij een routine bloed onderzoek bij de huisarts ofzo, hoef je je in mijn ogen absoluut geen zorgen te maken, alhoewel ik nou ook weer geen bloed zou willen doneren lijkt me