Totale beginnersvraag

Tigg

Belezen gebruiker
Je bent gewoon op zoek naar iets leuks om een avondje te proberen?

De meeste herbals/kruiden die bij smartshops verkocht worden hebben een matig effect, bij sommigen werken ze helemaal niet. Er is natuurlijk een reden dat dit soort stoffen niet bekend zijn en weinig gebruikt worden.

Wat je kan proberen zijn truffels (lijkt op paddo's). Zie de diverse topics voor info over de effecten.

Op de website van azarius (bovenaan de pagina geadverteerd) staan ook diverse herbals, daar staan ook de effecten beschreven. Kijk daar anders eens.

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Tigg zei:
Je bent gewoon op zoek naar iets leuks om een avondje te proberen?

De meeste herbals/kruiden die bij smartshops verkocht worden hebben een matig effect, bij sommigen werken ze helemaal niet. Er is natuurlijk een reden dat dit soort stoffen niet bekend zijn en weinig gebruikt worden.

Wat je kan proberen zijn truffels (lijkt op paddo's). Zie de diverse topics voor info over de effecten.

Op de website van azarius (bovenaan de pagina geadverteerd) staan ook diverse herbals, daar staan ook de effecten beschreven. Kijk daar anders eens.
Ik wil idd experimenteren met leuke drugs maar geen hard drugs. Ik vind Azarius een hele goede site maar ik wil niet dat me ouders een pakketje bij de deur zien liggen met stuff erin :grin:
Maar als ze ergens bij een smartshop nog paddo's verkopen welke moet ik dan hebben? Het liefst zo goedkoop en sterk mogelijk? En als ze alleen nog truffels hebben? En wat is LSA & Morning Glory Seed?, is het illegaal en waar kan je het kopen? Salvia lijkt me ook wel leuk maar da's meteen zo heftig en vrij duur... Ik moet echt een legaal tripmiddel hebben!

paddofiel

Experimenterende gebruiker
Het goedkoopste is gewoon een kweeksetje kopen, dan heb je meteen genoeg voor een lange tijd voor maar 40 euro.

Aalpoepert

Badass junkie
Je kan gewoon truffels kopen, de verkoper kan je best inlichten over welke je het best kunt kopen.

LSA en morning seeds kan je ook in de smartshop kopen, maar velen zullen het je niet aanraden, omdat ze van de misselijkheid en maagklachten voelen dan van de effecten.

Salvia ís heftig maar relatief goedkoop. Ik kan je salvia echter niet aanraden als eerste tripmiddel, dus uiteindelijk kom je toch weer bij truffels terecht. Zeker als je gewoon een avondje wil trippen.

Ik raad je wel aan om je eerst goed in te lezen voor je gaat trippen en doe het vooral de eerste keer niet alleen.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Van een goede hoeveelheid truffels ga je zeker wel vervormingen zien. Echt hallucineren komt sowieso zelden voor op de meeste hallucinogenen (tenzij je echt een hele hoge dosis neemt misschien).

Truffels kunnen echt wel heftig zijn en het is een prima tripmiddel om mee te beginnen. Je kan ze gewoon legaal halen voor 10-15 euro in de smartshop en er wordt in de meeste smartshops ook aangegeven hoe sterk de verschillende soorten zijn.

Salvia raad ik zeker af. Dat is voor ervaren trippers.

Tigg

Belezen gebruiker
Voordat ik voor het eerst ging trippen leek het me ook erg leuk om te hallucineren. Maar het hallucineren was niet zoals ik had verwacht.
Je ziet dus geen dingen die er niet zijn, maar je ziet dingen ademen of vervormen. Soms lijken dingen op iets anders, of je ziet bepaalde patronen die je normaal niet ziet. Als je je ogen dicht doet zie je patronen soms 2d soms 3d, hoe langer je er op focust hoe meer en heftiger het wordt.

Dit effect krijg je van paddo's EN truffels. Bij beiden is naar mijn idee dit effect evensterk. Paddo's en truffels lijken erg veel op elkaar. Ik denk dus dat truffels wel een leuke drug is om mee te beginnen.

LSA heb ik zelf nooit gebruikt. Het geeft ook een tripeffect net als paddo's, truffels, en LSD. Maar bij sommigen werkt het helemaal niet, en bij anderen werkt het wel, maar zij zijn dan vaak erg misselijk. Geen aanrader dus.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
LSA raad ik af. Niet zozeer vanwege de misselijkheid, maar ik vond het veel heftiger dan paddo's en een extreem duister karakter. Salvia ook niet, heel heftig en voor veel mensen de eerste paar keer niet effectief.

Alle herbals kan eigenlijk wel links laten liggen, das meuk.

Ga lekker voor de truffels! Lees je er goed over in, check wat tripreports en heb de ervaring van je leven :wink:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ik kan je LSA wel aanraden. Ik vond het effect wel prettig, en de misselijkheid was na één keer kotsen gelijk verdwenen, en ik voelde me heerlijk!
Je kunt ook truffels kopen. Lees je eerst goed in, en verwacht geen vliegende paarse olifanten of voetballende dwergen.
Die herbal producten zou ik niet kopen, voor bijna hetzelfde geld heb je een veel leukere middag :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
soldiermoney zei:
Ik kan je LSA wel aanraden. Ik vond het effect wel prettig, en de misselijkheid was na één keer kotsen gelijk verdwenen, en ik voelde me heerlijk!
Je kunt ook truffels kopen. Lees je eerst goed in, en verwacht geen vliegende paarse olifanten of voetballende dwergen.
Die herbal producten zou ik niet kopen, voor bijna hetzelfde geld heb je een veel leukere middag :wink:
Vond jij LSA niet veel overweldigender dan truffels? Ik vond de impact die het had echt wel zwaarder te dragen dan andere drugs. Positief of negatieve ervaring in het midden gelaten, ik denk dat een LSA trip wel meer vraagt van de gebruiker dan een 'soepele' truffel trip. Daarom zou ik LSA nog ff links laten liggen als beginnend phsychonaut...

Could just be my experience...Mssn viel het me gewoon zwaar :P

JJJ

Bewuste gebruiker
DrogeHoestCapsule zei:
Ok bedankt, maar ik heb ervaringen gelezen dat mensen geen eens gaan hallucineren met truffels... :confused:
Wat wil je? Wil je kleurtjes en beelden zien? Ga dan gewoon een avond naar de tv kijken :wink: .

Wil je een heftige ervaring, en ben je voorbereid op de sterkst mogelijke confrontatie met jezelf, probeer dan truffels. Het kan leerzaam en zeer interessant zijn. Maar doe het niet voor de lol of voor het 'hallucineren', dan kun je wel eens schrikken en van een koude kermis thuiskomen :) . En verdiep je van tevoren een klein beetje in wat deze middelen doen, het is geen speelgoed.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JJJ zei:
DrogeHoestCapsule zei:
Ok bedankt, maar ik heb ervaringen gelezen dat mensen geen eens gaan hallucineren met truffels... :confused:
Wat wil je? Wil je kleurtjes en beelden zien? Ga dan gewoon een avond naar de tv kijken :wink: .

Wil je een heftige ervaring, en ben je voorbereid op de sterkst mogelijke confrontatie met jezelf, probeer dan truffels. Het kan leerzaam en zeer interessant zijn. Maar doe het niet voor de lol of voor het 'hallucineren', dan kun je wel eens schrikken en van een koude kermis thuiskomen :) . En verdiep je van tevoren een klein beetje in wat deze middelen doen, het is geen speelgoed.

Zou truffels nou niet de sterkst mogelijke confrontatie met mezelf willen noemen.
Daarvoor kun je beter in het ayahuascahoekje kijken, ook LSD vind ik confronterender.

Verder heb je helemaal gelijk, behalve het stukje lol.
Natuurlijk kun je het gewoon nemen voor de lol, maar wees wel voorbereid dat het niet altijd en zeker niet heel de tijd leuk zal zijn.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
PepTalk zei:
JJJ zei:
DrogeHoestCapsule zei:

Zou truffels nou niet de sterkst mogelijke confrontatie met mezelf willen noemen.
Daarvoor kun je beter in het ayahuascahoekje kijken, ook LSD vind ik confronterender.
Ik denk dat hij het heeft over de stofjes die in de smartshop te krijgen zijn. :)
Zo niet ben ik het wel met je eens ja. Maar truffels zijn veruit nog het beste wat er bij de smartshop te halen valt.

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik denk dat een volle portie truffels van de smartshop een goede zelfconfrontatie geeft, voor iemand die nog nooit getript heeft. Maar eigenlijk heb ik met truffels niet zo veel ervaring, dus ik kan het niet zo zeggen.

Het ging me vooral om de opmerking: 'ik heb gehoord dat mensen geen eens gaan hallucineren van truffels :confused: ' . Die vind ik voor een middel als dat echt een beetje een lachwekkende opmerking. Het getuigt ook nogal van onbegrip/voorstellingsvermogen van wat de psychedelische ervaring precies inhoudt. 'Hallucineren' als in 'visuele effecten' is echt zo'n onbeduidend onderdeel van de complete psychedelische ervaring. Maar verder is het wel logisch dat je dat niet weet, als je het nog nooit gedaan hebt :) .

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrogeHoestCapsule zei:
Natuurlijk kun je het gewoon nemen voor de lol, maar wees wel voorbereid dat het niet altijd en zeker niet heel de tijd leuk zal zijn.
Waarom zou ik het anders nemen? Omdat het lekker smaakt? :P

-Om jezelf beter te leren kennen.
-Om bepaalde knopen in jezelf te kunnen losmaken.
-Om problemen weg te drukken.
-Door druk van je peergroup.
-Uit verveling.

enz. enz.

Bovenaan