ik zou de comments en dit topic verwijderen nu het nog kan
| # | Niet gewenst | Sanctie bij overtreding |
| 1 | Vragen om of geven van informatie betreffende:
- verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
- prijzen van drugs en/of grondstoffen
- drugsdealers en/of hoe te dealen
- productie/extractie van illegale middelen
- smokkelen van illegale middelen
N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's) | Direct permanente ban |
Hate to be a nag maar ik kan het toch niet laten:
Dit hierboven zijn de regels, de wet van ons forum. Daarop wordt naar mijn idee altijd streng maar rechtvaardig gehandeld.
De Vragen in OP:
Mijn vragen zijn:
kunnen honden lsd snel ruiken?
staan er vaak honden?
Wat is het gevolg mocht het gevonden worden?
De laatste vraag gaat over het risico, harm. Harm reduction is de eerste beweegreden van ons forum en deze vraag mag of moet misschien zelfs beantwoord worden.
Maar de eerste twee vragen gaan over de praktische kant van smokkelen. Een illegale handeling. Ons forum geeft in principe geen antwoord op die vraag. Net als we alle info geven over drugsgebruik maar niet over productie of handel.
Het verbaast me daarom te zien dat een Moderator, iemand die de regels bewaakt, dit topic niet verwijderd. Nog meer verbaast het me te zien dat een Moderator zelfs een aantal reacties liked.
(Een Moderator die ik ken als streng maar rechtvaardig. En zeer geestig in de uitvoering bovendien)
Nogmaals, advocaat van de duivel. Ik ben tegen de War on Drugs en ben voor volledige openheid van informatie.
Maar zo ver zijn we nog niet en het ondersteunen van illegale activiteiten brengt ons forum in gevaar.
Nuff said.
Ot: Ik denk niet dat lsd hoog op de prioriteiten lijst van de politie staat. Zeker niet in gebruikershoeveelheden. Wat dat betrefd is de pakkans laag. Maar het risico op gepakt worden is er altijd. Gevolgen zijn verschillend per land en per humeur van de diender. Van in beslagname van de drugs, een boete (of af/omkoping), aantekening in dossier of strafblad tot een tijdje gevangenis.
Dat is de deal. Hoe groot en of het risico het waard is mag je helemaal zelf bepalen. Persoonlijk zou ik een gebruikershoeveelheid lsd naar Duitsland wel doen denk ik. Wel goed nadenken hoe je dit aanpakt om het risico zo klein mogelijk te maken.