Toppunt Tolerantie ?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat die spreiding in testresultaten inderdaad zat in het niet goed mixen van de batch. Ik heb wel eens 3 LSD zegels van dezelfde batch ingeleverd en daar zaten echt minimale verschillen in. Poeders heb ik zelf nog nooit meerdere keren ingeleverd van 1 batch.

Fool

Badass junkie
Dat de dealer de cafeïne/w.e. niet goed door de pep heengeroerd heeft. :P

Of in ieder geval, dat de hoeveelheid amfetamine niet gelijk verdeeld is over de hoeveelheid restanten.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
Heel betrouwbaar moet ik zeggen test centrum haha..

mvematthaus

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Iedereen,

Hartelijk bedankt voor de reacties.

Heeft zeker verder geholpen, en hij heeft besloten om tenminste de komende 4 maand helemaal van de harddrugs af te blijven, en het een tijd alleen bij blowen te laten, vanwege de nare dingen die hij al meegemaakt heeft met harddrugs. Ik denk zelf ook dat het verstandig is dat hij er een tijdje mee kapt.

Jullie zijn super, en dit forum ook ! :grin:

Fijne avond allemaal.

lotske1984-

Wijs gebruiker
mvematthaus zei:
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
Als de ghb niet goed gemaakt is dan werkt hij ook niet..het zelfde mee speed..maar ga er over ophouden..

MeejheM

Badass junkie
Fool zei:
mvematthaus zei:

Bron?

dat zou bij mij in de praktijk meer dan 10 jaar 1,5g of meer 60+% per dag betekenen. ik ben een paar jaar gestopt ivm justitionele maatregelen, maar anders zou ik 15 jaar gerust durven neerzetten.

dus loop aub niet te zwetsen, om mijn antwoord kort te houden.

Fool

Badass junkie
En jij kreeg helemaal geen effect meer van amfetamine, vergeleken met geen gebruik?

MeejheM

Badass junkie
juist wel.

van poeders kun je ook een uitgebreide test krijgen als reagent testen geen uitsluitsel geeft, of als je aangeeft dat er iets raars met het middel aan de hand is. hoe makkelijk dat is hangt van de persoon af. het is toch best duur.

Bovenaan