Psychedelibee zei:Uitgaande van een gemiddelde dosis sowieso allemaal psychedelica inderdaad, waarvan DMT en 5-MeO-DMT sowieso bovenaan staan. Op bovengemiddelde doseringen vind ik dat ketamine er ook wel bij mag, spacecake of hasjolie in hoge doseringen zijn ook heel intens.
Wat mij betreft staan er sowieso alleen maar tripmiddelen in, alle andere drugs zijn helemaal niet zo intens eigenlijk.
Is 4-aco-dmt niet de prodrug voor psilocine?Tekzor668 zei:Als ik uit eigen ervaringen moet zoeken dan neem ik
1. LSD
2. 4-ACO-DMT
3. Paddos/truffels
4. 2C-E
5. MDMA
Ook vooral psychedelica dus...
Het valt me overigens op dat niemand salvia in zijn lijst heeft. Ik kreeg het idee dat dit stofje - zeker bij hoge doseringen - je compleet los kan krijgen van de realiteit.
Salvia was ik ook even vergeten inderdaad, die hoort zeker in de top 5 thuis.Lysergine zei:Het valt me overigens op dat niemand salvia in zijn lijst heeft. Ik kreeg het idee dat dit stofje - zeker bij hoge doseringen - je compleet los kan krijgen van de realiteit.
Lachgas is ook best intens inderdaad, maar door de korte duur en het feit dat het zo euforisch is denk ik dat het voor de meesten goed te doen is. Persoonlijk vind ik lachgas op zichzelf niet zo boeiend meer, heb het al te vaak gedaan denk ik. In combinatie kan het nog wel heel heftig zijn, met alle psychedelica wel maar in het bijzonder in combinatie met paddo's voor mij.Stamper zei:Opvallend dat lachgas bij mij zo hoog staat, ik ben er erg gevoelig voor. Als ik die ene minuut lachgas 4 uur lang zou duren, zou dit voor mij intenser zijn dan een gemiddelde paddo trip. Terwijl ik beide al vaak genoeg gehad heb om deze conclusie te trekken. Als ik 2 of 3 patronen in 1 ballon doe word het al helemaal gek. Of als het gecombineerd wordt met andere drugs.

^ als je weet wat je doet hoeft het niet zo gevaarlijk te zijn.autysd zei:meest intens tov meest gevaarlijk: ik leg de nuance niet:
dan zie ik atm 2 nog niet genoemde:
1. Krokodil is de gebruikelijke aanduiding voor zelfgemaakte ongezuiverde en dus sterk verontreinigde desomorfine.Desomorfine werkt sneller en korter dan morfine en is bovendien krachtiger.
2. Fentanyl is een morfinomimeticum, een stof met een werking analoog aan die van morfine. Het werkt echter vele malen sterker dan morfine (op gewichtsbasis ca. 80 maal).
Dan moet je voor de grap eens 70 gram proberen.mario1223 zei:Hmmm veel van jullie hebben truffels en/of paddos er tussen staan, vind ik niet heel terecht eigenlijk zelf vind ik paddos en truffels wat zachter en niet super intens..
Ja, maar dat zegt verder niet zoveel...autysd zei:als we het effect per gewicht van de drug rekenen, dant wint LSD toch, niet ?![]()
Mindless zei:Dan moet je voor de grap eens 70 gram proberen.mario1223 zei:Hmmm veel van jullie hebben truffels en/of paddos er tussen staan, vind ik niet heel terecht eigenlijk zelf vind ik paddos en truffels wat zachter en niet super intens..Wat betreft een normale dosering truffels (15 gram) ten opzichte van een normale dosering LSD (100 tot 150 microgram ongeveer(?)), vind ik psilocybine overigens nog steeds een stuk heftiger dan LSD.
Los van de dosering is de intensiteit van een psilocybine trip (en psychedelica in het algemeen) ook erg afhankelijk van de mindset van degene die tript. Je kunt de intensiteit bewust of onbewust erg tegenhouden of juist toelaten.

hoezo ?Psychedelibee zei:Ja, maar dat zegt verder niet zoveel...autysd zei:als we het effect per gewicht van de drug rekenen, dant wint LSD toch, niet ?![]()
De intensiteit staat volledig los van de potentie, dat zijn gewoon twee verschilende dingen. Wel is het zo dat het met hele potente drugs vaak makkelijker is om teveel te nemen, waardoor het alsnog heel intens wordt maar dan komt dit door een te hoge dosering en dus niet direct door de potentie. Met LSD gaat dit echter niet echt op, aangezien het vaak op zegels voorkomt waardoor je niet zo snel teveel kan nemen als je de sterkte van je zegels kent.autysd zei:hoezo ?Psychedelibee zei:Ja, maar dat zegt verder niet zoveel...autysd zei:als we het effect per gewicht van de drug rekenen, dant wint LSD toch, niet ?![]()
LSD wordt in deze thread genoemd als een van de meest intense drugs
in ieder geval een combinatie van hoeveelheid, potentie en intensiteit...maar, zoals jij al zegt, potentie en intensiteit zijn persoonlijkLiefhebbertje zei:Nogmaals wat bepaald of vormt het 'intense'??
Ieder mens reageert anders dus is er niet 1 te benoemen die voor iedereen het meest intens is
Ja dit:
Scopolamine
Maar dat is niet voor normaal gebruik weggelegt
Enkel criminaliteit

Maar dan snap je mijn punt nog steeds niet. Die benzo equivalentie tabellen zijn er om doseringen om te rekenen naar een bepaald therapeutisch effect, niet intensiteit. Een mooi voorbeeld is alprazolam waarvan 1mg ongeveer gelijk staat aan 10mg diazepam. Alprazolam is dus duidelijk veel potenter, echter zullen de meesten 10mg diazepam intenser vinden dan 1mg Alprazolam.autysd zei:'De intensiteit staat volledig los van de potentie'
is dat wel zo?
als je naar de schaal kijkt die benzo's vergelijkt, worden de potenties per benzo afgemeten aan de standaard: 10 mg diazepam: 'hoeveel is er nodig voor dezelvde intensiteit'
zodoende is de intensiteit verschillend tov de hoeveelheid die je neemt, anders vervalt de factor 'potentie': de hoeveelheid die je moet nemen om tot de gewenste intensiteit te komen
je kunt ook 1 nanogram LSD nemen, dan voel je niks
in mijn quote gaf ik aan dat potentie en intensiteit wel verschillende factoren zijn, maar onlosmakelijk met elkaar verbonden
ja, nu snap ik je punt wel, dus dan moet mijn reactie aangepast worden:Psychedelibee zei:Maar dan snap je mijn punt nog steeds niet. Die benzo equivalentie tabellen zijn er om doseringen om te rekenen naar een bepaald therapeutisch effect, niet intensiteit. Een mooi voorbeeld is alprazolam waarvan 1mg ongeveer gelijk staat aan 10mg diazepam. Alprazolam is dus duidelijk veel potenter, echter zullen de meesten 10mg diazepam intenser vinden dan 1mg Alprazolam.autysd zei:'De intensiteit staat volledig los van de potentie'
is dat wel zo?
als je naar de schaal kijkt die benzo's vergelijkt, worden de potenties per benzo afgemeten aan de standaard: 10 mg diazepam: 'hoeveel is er nodig voor dezelvde intensiteit'
zodoende is de intensiteit verschillend tov de hoeveelheid die je neemt, anders vervalt de factor 'potentie': de hoeveelheid die je moet nemen om tot de gewenste intensiteit te komen
je kunt ook 1 nanogram LSD nemen, dan voel je niks
in mijn quote gaf ik aan dat potentie en intensiteit wel verschillende factoren zijn, maar onlosmakelijk met elkaar verbonden
waldo zei:1. Salvia
2. Pharmahuasca : Harmaline + 5-meo-dmt
3. Ketamine/Methoxamine
4. 4-Methyl-Aminorex
5. MDPV
Ik heb er 2 stimulanten bij,
4-MAR was erg intens kwa stimulatie vond dit sterker en langer dan Meth.
MDPV vond ik (te)intense omdat ik maar bleef bij nemen in de hoop een betere high te krijgen.Dit heb ik bij bijna geen andere drugs mee gemaakt.

De legaliteit heefd niks met de intensiteit te maken.autysd zei:waldo zei:1. Salvia
2. Pharmahuasca : Harmaline + 5-meo-dmt
3. Ketamine/Methoxamine
4. 4-Methyl-Aminorex
5. MDPV
Ik heb er 2 stimulanten bij,
4-MAR was erg intens kwa stimulatie vond dit sterker en langer dan Meth.
MDPV vond ik (te)intense omdat ik maar bleef bij nemen in de hoop een betere high te krijgen.Dit heb ik bij bijna geen andere drugs mee gemaakt.
wel sterk wat je zegt, want is Salvia niet 'slechts' een zelfs legale smartdrug in nl ?
(ik weet wel dat de werking meestal maar 20 minuten +- is)
van een leek uit belgie![]()