Dat welke drug dan ook illegaal is, dat verbaast mijautysd zei:'De legaliteit heefd niks met de intensiteit te maken.'
dat is waar; dat die drug legaal is, verbaasde me op zich
das bijna mijn versiemikoz zei:Dat welke drug dan ook illegaal is, dat verbaast mijautysd zei:'De legaliteit heefd niks met de intensiteit te maken.'
dat is waar; dat die drug legaal is, verbaasde me op zich

Jawel hoor, scopolamine is bij uitstek voor normaal gebruik weggelegd. Daarom gaf mijn huisarts dit spul ook gewoon netjes aan mij mee, toen ik hem daarom vroeg. Niets crimineels aan.Liefhebbertje zei:Nogmaals wat bepaald of vormt het 'intense'??
Ieder mens reageert anders dus is er niet 1 te benoemen die voor iedereen het meest intens is
Ja dit:
Scopolamine
Maar dat is niet voor normaal gebruik weggelegt
Enkel criminaliteit
Ja die vond ik ook opmerkelijk.DMT onder MDMA?
Maar DMT dus wel minder intens dan de andere psychedelica?Oops nee DMT hoort er boven.
Ja maar kan aan de dosis hebben gelegen toen ik DMT rookte.Maar DMT dus wel minder intens dan de andere psychedelica?
Ja ik denk dat de dosis zeker relevant is. Bij een gemiddelde dosis vind ik zelf DMT veel intenser dan bijvoorbeeld een gemiddelde dosis LSD. Maar als je LSD heel hoog doseert denk ik dat je een vergelijkbare intensiteit als bij DMT kunt krijgen, alleen duurt het dan uren ipv minuten wat het in dat geval zeker een stuk intenser zou maken.Ja maar kan aan de dosis hebben gelegen toen ik DMT rookte.
Ja ik denk dat de dosis zeker relevant is. Bij een gemiddelde dosis vind ik zelf DMT veel intenser dan bijvoorbeeld een gemiddelde dosis LSD. Maar als je LSD heel hoog doseert denk ik dat je een vergelijkbare intensiteit als bij DMT kunt krijgen, alleen duurt het dan uren ipv minuten wat het in dat geval zeker een stuk intenser zou maken.
Beste lezer,
Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien.
Groetjes,
Stamper
Beste lezer,
Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien.
Groetjes,
Stamper
Gewoon simpelweg atlantis truffels en dmt.
Beide, en ook zeker truffels (15gram) heb ik erg veel aan gehad!
Het heeft mij een hele positieve kijk op de wereld gegeven!
Zelfs erna heeft het mij gefacineerd!
Het is een 100% veilige drug die erg veel plezier en bewondering geeft.
Muziek klinkt niet mooi maar fucking awsome! En kleuren wow!
PCP? InsanityLastig om een lijstje te maken, omdat niet elke intensiteit het zelfde is. De ene is visueel de andere weer energiek. Mijn poging:
1. PCP. Verward, hallucineren, niet meer weten dat je een lichaam hebt en niet weten wat je doet. Nooit meer
2. a-php hotrail. De rush is in-tens.
3. 5-meo-dmt. Hoe je abrupt door de dimensie geschoten wordt, wow.
4. Morfine iv. De warmte, de euforie, de zorgeloosheid.
5. Salvia. Heftig als je entiteit uit je gezogen word door een of andere spirituele stofzuiger.
Allemaal intens op hun eigen manier en delen eigenlijk samen de eerste plek.
Insanity drukt het in de verste verte nog niet goed uit. Ik zou het niet meer durven aan te raken, niet eens een analoog er van.PCP? Insanity