Top 5 meest intense drugs

autysd

Bewuste gebruiker
'De legaliteit heefd niks met de intensiteit te maken.'

dat is waar; dat die drug legaal is, verbaasde me op zich

mikoz

Bewuste gebruiker
autysd zei:

Dat welke drug dan ook illegaal is, dat verbaast mij

autysd

Bewuste gebruiker
mikoz zei:
autysd zei:

Dat welke drug dan ook illegaal is, dat verbaast mij
das bijna mijn versie :stoned:
Dat welke drug dan ook illegaal is, dat frustreert mij (want ik ken wel de 'uitleg' van de overheden) :beer:

Bobsacamano

Badass junkie
Heel persoonlijk dit natuurlijk, maar intens geestelijk

1. LSD (350 mu was gewoon net teveel voor me)
2. DMT (geweldig en intense breakthrough gehad overweldigend
3. Keta (helemaal de weg kwijt maar was er wel ok mee, als ik het in mijn eentje doe vind ik het soms wat donker.
4. ???
5. ???

Intens lichamelijk

1. MDPV (nooit meer)
2. Wiet (is geen vriend van me)
3. 3,4CTMP (ziek heftige hartkloppingen)
4. MDMA (fijn maar jezus verbaasd me toch altijd wat het met je doet)
5. ???

Fool

Badass junkie
Liefhebbertje zei:
Nogmaals wat bepaald of vormt het 'intense'??

Ieder mens reageert anders dus is er niet 1 te benoemen die voor iedereen het meest intens is

Ja dit:
Scopolamine
Maar dat is niet voor normaal gebruik weggelegt
Enkel criminaliteit
Jawel hoor, scopolamine is bij uitstek voor normaal gebruik weggelegd. Daarom gaf mijn huisarts dit spul ook gewoon netjes aan mij mee, toen ik hem daarom vroeg. Niets crimineels aan.

Wellicht is het wel wat minder geschikt voor misbruik of buitensporig gebruik, maar dat is ook nog eens levensgevaarlijk. Denk dat je net zo hard loopt te hallucineren als je een potentieel dodelijke hoeveelheid MDMA naar binnen gewerkt hebt, en dat zie ik iemand nog eerder doen dan een buitensporige dosering scopolamine nemen.

@@@!

Newbie
1x vette uittreding gehad op GHB icm XTC, achteraf denk ik dat ik op t randje heb gezeten, volgens m'n toenmalige vriend haalde ik nog nauwelijks/ heel af en toe adem...
Daarna nooit meer GHB kunnen gebruiken, word er zoooo ziek van, blijf kotsen!
Mijn absolute nummer 1 is en blijft XTC/ MDMA icm cannabis! Goed te controleren/ beheersen en ff helemaal van de wereld...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
LSD
Mescaline
Proscaline
DMT
MDMA

Edited

In deze volgorde vind dit de meest intense drugs persoonlijk.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja maar kan aan de dosis hebben gelegen toen ik DMT rookte.
Ja ik denk dat de dosis zeker relevant is. Bij een gemiddelde dosis vind ik zelf DMT veel intenser dan bijvoorbeeld een gemiddelde dosis LSD. Maar als je LSD heel hoog doseert denk ik dat je een vergelijkbare intensiteit als bij DMT kunt krijgen, alleen duurt het dan uren ipv minuten wat het in dat geval zeker een stuk intenser zou maken.

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Ja ik denk dat de dosis zeker relevant is. Bij een gemiddelde dosis vind ik zelf DMT veel intenser dan bijvoorbeeld een gemiddelde dosis LSD. Maar als je LSD heel hoog doseert denk ik dat je een vergelijkbare intensiteit als bij DMT kunt krijgen, alleen duurt het dan uren ipv minuten wat het in dat geval zeker een stuk intenser zou maken.

precies heb beide gedaan,

De dmt in gemiddelde dosering was zo heftig dat ik er niet nog een keer echt zin in had, wel ging dit snel over (kwartier ofzo)

een keer LSD in hele hoge dosering gepakt, kwam niet in de buurt van de dmt maar duurde zo lang. dat ik hoopte dat het stopte maar het stopte niet en bij dmt was het al gestopt voordat ik dacht dit moet stoppen.

dacide

1. Ayahuasca
2. Psilocybine (truffels/paddos)
3. ALD-52 (LSD analoog)
4. Alcohol
5. MDMA/XTC

Yooo

Newbie
Beste lezer,

Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien.

Groetjes,
Stamper

Gewoon simpelweg atlantis truffels en dmt.
Beide, en ook zeker truffels (15gram) heb ik erg veel aan gehad!
Het heeft mij een hele positieve kijk op de wereld gegeven!
Zelfs erna heeft het mij gefacineerd!
Het is een 100% veilige drug die erg veel plezier en bewondering geeft.
Muziek klinkt niet mooi maar fucking awsome! En kleuren wow!

Yooo

Newbie
Beste lezer,

Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien.

Groetjes,
Stamper

1.dmt
2.truffels
3.alcohol
4.coke
5.speed

1.Speed;staat op 1 voor mij persoonlijk omdat ik na enkele nachten gebruik er echt wel van begin te hallucineren.Harder dan op psychedelica die ik gewend ben,ook omdat ik op psychedelica hallucinaties nog van echt kon onderscheiden terwijl ik op speed echt helemaal het noorden kan kwijtraken.

2.Paddo's;de gedroogde dan wel
3.Salvia
4.truffels
5.MDMA

Ontdekkingsreiziger

Precies dit!

Mijn top 5, ook direct alles dat ik gedaan heb:
1. 15g atlantis truffels
2. 50mg lsd
3. xtc (belachelijk veel...) + heel veel wiet
4. 4fmp 1pil/200mg? (voor mij beste op een festival. Brengt me precies naar de modus waarin ik wil zijn)
5. Wiet (gebruik ik wel wekelijks vooral voor ontspanning, maar niet super intest maar wel erg fijn)

Gewoon simpelweg atlantis truffels en dmt.
Beide, en ook zeker truffels (15gram) heb ik erg veel aan gehad!
Het heeft mij een hele positieve kijk op de wereld gegeven!
Zelfs erna heeft het mij gefacineerd!
Het is een 100% veilige drug die erg veel plezier en bewondering geeft.
Muziek klinkt niet mooi maar fucking awsome! En kleuren wow!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
1. Salvia
2. LSD
3. de hasjtrip (enorme hoeveelheid spacecake)
4. Ketamine
5. Paddo's/truffels

ik zal eens DMT proberen zodat mijn top 5 wat aangepast kan worden.

Gabbertje

Wijs gebruiker
1. 2-CB (60mg) Demmm wat een trip was dat, om nooit meer te vergeten :tongueout:
2. Ketamine
3. XTC
4. 4-FMP
5. Wiet, ik rook dagelijks een jointje, maar toch vind ik het effect van een goed sterk wietje behoorlijk heftig.

Raver

Badass junkie
Ja dan neig je toch al gauw richting de tripmiddelen.

1. LSA, morning glory zaden. Anderhalf zakje weg gegeten. Toen het begon in te werken ging alles in slowmotion. Bizarre trip gehad toen! Heerlijk.
2. Paddo's. Haat liefde relatie met paddo's, 1 keer zo'n badtrip gehad. Maar 2 keer ook geweldige ervaringen.
3. 2-CB, 1 keer 2 nijntjes genomen.. Awesome.
4. Ketamine.. Verschrikkelijk, maar wel intens.
5. MDMA, dan vooral kijkend naar de eerste 5 keer. Toen de magie er nog was.

Laatst bewerkt:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Truffels op 1 (Reageer heel heftig op psilocine, vond 13 gram hollandia veel heftiger dan 250ug LSD.

3-MeO-PCP op twee.. jezus wat is dat spul op hoge dosis raar..

LSD op drie, spreekt voor zich

4 en 5 zijn verschillende andere tryptamines en lysergische zuren.

Astronaut

Bewuste gebruiker
Voor mij is dat (in volgorde) toch wel:
1. 250-275 zegel LSD (tijdreis trip naar de oudheid met aztec maya's, visioenen, wilde hallucinaties)
2. 20 gram gedroogde galindoii truffels (mystieke, spirituele persoonlijke reis)
3. Salvia divinorum 10x extract ('k zat in een dobbelsteen vast dat was niet zo fijn)
4. Speed (paar keer gedaan, vind er niet zo veel aan, ik vind de energieboost wel super intens)
5. Alcohol + wiet combinatie kan ook intens aangenaam zijn :P

Lid 103682

Bewuste gebruiker
1 ik moet het blijven slikken van de arts. Ik merk geen roes , cravings,geen afkick toen ik week niet kon nemen. Maar toch doet tramadol iets.
Het klinkt heel gek. Maar het werkt toch als een soort anti depressiva voor mij. Zonder dat ik
vlak word.
1 x per 2 weken neem ik een dubbele dosis,maar dan wel voordat gevoel dat ik lekker m'n huisje opruim. Gemotiveerder ben. Lekker genieten van muziek. Alsof de zon en zin en constant is.
Maar staat vooral op 1 omdat er nul cravings zijn.

2
Truffels, lsd vind ik heel Chemisch en fake.
Wat iedereen op DF schrijft over lsd..1 worden met de natuur..veel inzichten...denk dat ik hier de enige ben die dit enkel met Truffels heeft jpv lsd?

3
Een benzo. Als minderjarige werd het mij voorgeschreven..ongelooflijk. mijn moeder ging wekelijks naar de dokter. Eenmaal uit huis..gewoon gezond.

Maar ik ben eindelijk van mijn benzo verslaving af. Dat kwam door corona...ik moest opgenomen worden en dan krijg je zeker geen benzo met corona..de 1e dagen waren hel..maar mijn toestand was zo slecht. Afkicken of vechten voor je leven (wilde niet in slaap met beademing. Want wat als...dan maar vechten voor elke hap zuurstof. Ik was zo blij toen ik uit de gevarenzone was.

Toen ik weer benzo kon ophalen bij apotheek. Heb ik het niet gedaan en geschrapt. Ik beweer niet dat ik de dood in ogen keek.
Maar mijn angst voor de angst verdween..en als je als.puber altijd onder invloed was. Die helderheid toen ik thuis was..ongelooflijk.

Door corona was ik zo extreem moe. Dat ik weer vertrouwen heb dat ik slaap.iig rust.
Helaas is er wel iets in mijn leven. Ik heb moeten getuigen en er staat meer op de planning. Dat is heel moeilijk de dader zien. Dan ben ik eerlijk en neem ik lorazepam(3.75)

Ik gun hem niet het genoegen van stress en emoties.

4 en 5 komen later als jullie het niet erg.vinden.
Vind het best eng t eerlijk op te schrijven. Het is anoniem. Maar toch

Atomic Samurai

Lastig om een lijstje te maken, omdat niet elke intensiteit het zelfde is. De ene is visueel de andere weer energiek. Mijn poging:

1. PCP. Verward, hallucineren, niet meer weten dat je een lichaam hebt en niet weten wat je doet. Nooit meer

2. a-php hotrail. De rush is in-tens.

3. 5-meo-dmt. Hoe je abrupt door de dimensie geschoten wordt, wow.

4. Morfine iv. De warmte, de euforie, de zorgeloosheid.

5. Salvia. Heftig als je entiteit uit je gezogen word door een of andere spirituele stofzuiger.

Allemaal intens op hun eigen manier en delen eigenlijk samen de eerste plek.

• Wow
Waarderingen: Ape

Ape

Badass junkie
Lastig om een lijstje te maken, omdat niet elke intensiteit het zelfde is. De ene is visueel de andere weer energiek. Mijn poging:

1. PCP. Verward, hallucineren, niet meer weten dat je een lichaam hebt en niet weten wat je doet. Nooit meer

2. a-php hotrail. De rush is in-tens.

3. 5-meo-dmt. Hoe je abrupt door de dimensie geschoten wordt, wow.

4. Morfine iv. De warmte, de euforie, de zorgeloosheid.

5. Salvia. Heftig als je entiteit uit je gezogen word door een of andere spirituele stofzuiger.

Allemaal intens op hun eigen manier en delen eigenlijk samen de eerste plek.
PCP? Insanity

Bovenaan