Too much paddo??

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
hey hey,
Ik had een vraagje voor de ervaren paddotrippers op het forum.
Mijn vriend is binnenkort van plan om twee doosjes philosophers stones op te vreten. Hij heeft ervaring en is nog nooit fout gegaan... Maar ehm, is twee niet te veel van t goeie?? Tot nu toe vond hij het met 1 bakje niet trippie genoeg. LSD is geen optie, omdat er iemand in de groep gewoon al niet tegen de aanwezigheid van dat spul kan uit slechte ervaringen.

So tell me, spill your thoughts!

jcp

Bewuste gebruiker
Een bakje champignons van de AH met onderin stiekum een lekker zegeltje? :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Beter neemt ie eerst een portie, na een uur nog een halve portie en na nog even nog een halve portje. 2 porties in een x kan wel veel zijn, zeker met paddo's die meestal toch wel redelijk onvoorspelbaar zijn :wink:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als er een goede setting voor is en er iemand bij is die kan sitten is het geen probleem vind ik. Het ergste wat er kan gebeuren is een "bad" trip, als hij denkt dat hij dat aankan, waarom niet?

henkie84

Bewuste gebruiker
Hmm, direct verdubbelen lijkt me ook iets te overweldigend. Waarom probeert hij het niet met anderhalf bakje? Of misschien één en een derde?

Zelf kan ik één portie ook goed aan, maar ik ga toch echt met niet al te grote stappen omhoog omdat ik niet volledig uit m'n hoofd geblazen wil worden..

Riel

Bewuste gebruiker
2 porties is echt teveel. dat kan gevaarlijk worden. ik vind 1 portie al belachelijk veel. beter begint hij met 1 portie en pakt hij later nog wat bij.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik had anders een portie op en merkte er niiks van, nog maar een portie gehaald. pas tegen de avond begon ie tewerken, moest ik eten, niks gehad aan de hele trip

azgaza

Badass junkie
Is hij tenminste redeiljk ervaren? Als in .. meer dan 10 trips op redelijke dosissen? Anders kan hij denk ik beter voor anderhalf gaan, of in twee keer nemen zoals iemand al zei, verdubbelen is vaak een héél groot verschil; voelt in de regel als een grotere verdubbeling dan eht is.

Riel

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Ik had anders een portie op en merkte er niiks van, nog maar een portie gehaald. pas tegen de avond begon ie tewerken, moest ik eten, niks gehad aan de hele trip

dan waren of de paddo's niet goed of je hebt de stoffen in de paddo's kapot gemaakt. maar het heeft er niets mee te maken dat 1 portie niet genoeg effect geeft.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Riel zei:
Skippy zei:

dan waren of de paddo's niet goed of je hebt de stoffen in de paddo's kapot gemaakt. maar het heeft er niets mee te maken dat 1 portie niet genoeg effect geeft.

Maar het is ook zo dat een bepaalde hoeveelheid, bijvoorbeeld 1 portie, op elk mens weer een verschillende uitwerking heeft. Ik denk dat lichaamsgewicht een rol speelt, en de spijsvertering, en hoe iemands hersenen werken. (En als je vaker tript wordt het misschien makkelijker om naar een bepaalde staat te gaan, omdat je die 'weg' al eerder bewandeld hebt. Dus misschien heb je bij regelmatig gebruik wel minder nodig. Maar hier ben ikzelf nog niet helemaal van overtuigd)

Voor mij is 1 portie ook al super-veel (te veel). Maar blijkbaar werkt dit bij iedereen weer anders.

Maar wat dit geval betreft, probeer eerst is 1,5 portie.

Karnomelk

Newbie
bik eerst 1 portie, wanneer hij vind dat ie nog nie hard genoeg tript of het hoogtepunt blijft maar uit nog halve portie er bij :) bedoel dood ga je er niet aan, en "bad" trip tja, dat is waar ik het meest van leer..

peace frog

laat hem maar lekker overdrijven hoeveel ie wilt, en als ie bad gaat beseft ie ineens met wat voor drugs hij bezig is.

een goed lesje dus.

Maar als ie ervaren is denk ik niet dat die bad gaat:)

als je zelf maar slim genoeg bent om hem niet te volgen :)

Riel

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
Riel zei:
Skippy zei:

Maar het is ook zo dat een bepaalde hoeveelheid, bijvoorbeeld 1 portie, op elk mens weer een verschillende uitwerking heeft. Ik denk dat lichaamsgewicht een rol speelt, en de spijsvertering, en hoe iemands hersenen werken. (En als je vaker tript wordt het misschien makkelijker om naar een bepaalde staat te gaan, omdat je die 'weg' al eerder bewandeld hebt. Dus misschien heb je bij regelmatig gebruik wel minder nodig. Maar hier ben ikzelf nog niet helemaal van overtuigd)

Voor mij is 1 portie ook al super-veel (te veel). Maar blijkbaar werkt dit bij iedereen weer anders.

natuurlijk. maar op 1 portie gaat iedereen uit ze dak.

nogmaals de portie verdubbelen betekend niet 2 keer meer lol. emoties, visueel, bodyload en verwarring worden nog heftiger.

phy

Bewuste gebruiker
Riel zei:
kapitein-x zei:
Riel zei:
Skippy zei:

natuurlijk. maar op 1 portie gaat iedereen uit ze dak.

nogmaals de portie verdubbelen betekend niet 2 keer meer lol. emoties, visueel, bodyload en verwarring worden nog heftiger.

Helemaal mee eens. Alles tegelijk innemen heeft een heel ander effect dan gespreid innemen. Het is veel intenser en verwarrender. Lastig te controleren. Grotere kans op bad gaan enz.

Gewoon beginnen met 1 portie en als je lekker aan het zweven bent nog wat extra. De trip wordt dan sterker en houdt wat langer aan. En: Heel controleerbaar! Doe het in tussenpozen van minstens een half uur tot een uur.

Niet te lang wachten, want als je eenmaal aan het landen bent dan heeft het veel minder effect.. Dat is mijn ervaring tenminste.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik heb de vorige keer dat ik paddo's deed 2 porties hawaiaanse op en dat ging prima. Ook heb ik wel eens een zeker lid van dit forum op 4 porties hawaiaanse gezien. Hij ging wel extreem hard, maar niet bad.

Als je denkt dat je het aankan is er imo niets mis met 2 porties tegelijk nemen, maar misschien kan hij beginnen met 1,5 en als dat bevalt een andere keer 2 porties nemen.

Mij lijkt het bijnemen als je al ver van de wereld bent juist gevaarlijk, vgs mij neem je dan sneller teveel dan dat je alles in een keer nuchter inneemt en daarna niks meer. Ik beslis altijd nuchter hoeveel ik van iets neem, want als ik daar wasted, op gevoel beslissingen over ga nemen gaat het fout (ik wordt dan overmoedig) :openmouth:

gummyfrog

Bedankt voor jullie tips!
Ik leg t ns aan hem voor.
Uiteindelijk trekt ie toch lekker zelf zijn plan, maar een beetje sturing kan geen kwaad.
Trippen op paddo's heeft ie al wel meer dan 10 x gedaan en hij zegt t goed te kunnen sturen. Bovendien heeft ie ook al veel andere soorten drugs gedaan en weet hij daarbij ook goed zijn hoofd boven water te houden, maar toch... 't dinnetje maakt zich natuurlijk ook wel ns zorgen.
Ik vreet niet meer dan een half bakkie, omdat ik anders gewoon te hard ga. Ben nogal gevoelig voor 'the bad vibe'... D'r hoeft maar iemand te roepen dat t de trip te lang duurt en ik begin al te malen, maarrrr t word al wel beter hihi :wave: Want een lekker trippie, daar leer je zo veel van!

sipan

Ik heb zelf ook 2 porties ingenomen met Mao-remmers erbij. Ik moet zeggen dat het een mooi, maar zeker te intense ervaring voor mij was. Ik zou zoiets ook niet aan de meeste mensen aanraden, mits onder de begeleiding van een sjamaan....
Veel succes

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
HTID zei:
Ook heb ik wel eens een zeker lid van dit forum op 4 porties hawaiaanse gezien. Hij ging wel extreem hard, maar niet bad.

Dat kan ik wel eens geweest zijn of niet? :P maar dat zou ik echt niemand aanraden om zoveel te nemen.. best onverantwoord, haha. Maar was wel een trip om nooit te vergeten, één van m'n meest heftigste ervaring denk ik...

Ontopic: Als hij harder wilt trippen raad ik je aan om in plaats van philosopher stones een andere paddo soort te nemen. Equdoriaanse of Colombiaanse vind ik wel een aanrader van de mexicaanse familie. Als dat goed bevalt kan je daarna altijd nog Hawaiiaanse nemen...

Bovenaan